Pstryk

21. Data: 2011-01-10 00:10:59

Temat: Re: Pstryk
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 08 Jan 2011 18:41:22 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

> A jezeli chodzi o pomidory to szukam odpornej bezpalikowej odmiany gruntowej

Jawor. Sztywnołodygowy, samokończący. Miałam, polecam.

22. Data: 2011-01-10 00:47:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Jan 2011 17:19:39 +0000 (UTC), mirzan napisał(a):

> Jako ostatni zgasiłem światło i nie ma już tu po co zaglądać.mirzan

Raczej włączyłeś to światło, jak widzę :-)

23. Data: 2011-01-11 12:36:33

Od: d...@d...dp.pl szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 8 Jan 2011, Tadeusz Smal wrote:

> zadnych pomidorów bo same na nich choróbska a jak mam pryskać to taniej jest
> kupić w sklepie

Po pierwsze nigdy nie dasz rady napryskac tyle ile uśredniony plantator.
Po drugie sam sobie możesz wybrać odmianę, którą chcesz zjeść. Po trzecie,
do foliaka mam 40m i zawsze świeże a do sklepu muszę dylać 300m po
przebrane, twarde i jakieś bez zapachu.

Pozdr.

D.P.

24. Data: 2011-01-11 14:51:24

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-11 13:36, d...@d...dp.pl pisze:

> [...]
> trzecie, do foliaka mam 40m i zawsze świeże a do sklepu muszę dylać 300m
> po przebrane, twarde i jakieś bez zapachu.
:)
1.opryski są drogie i nie sadze
aby ktos używał ich niepotrzebnie
2. sadzonki kupuję na ryneczkach
i często się zdarza,ze nie jest to ta odmiana
jaka chciało się kupić
3. w trzecim punkcie masz całkowicie rację
Jak dla mnie jest jeszcze jeden punkt
4. cokolwiek posieję i posadzę to później sam muszę
sam o to dbać a nie bardzo mam czas na to

25. Data: 2011-01-11 21:58:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Jan 2011 15:51:24 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

> sadzonki kupuję na ryneczkach
> i często się zdarza,ze nie jest to ta odmiana
> jaka chciało się kupić

Kiedyś tak robiłam - co do odmian 100 procent oszustwa. Dlatego od lat sama
sieję rozsadę.

26. Data: 2011-01-12 01:49:11

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-11 22:58, Ikselka pisze:

> Kiedyś tak robiłam - co do odmian 100 procent oszustwa. Dlatego od lat sama
> sieję rozsadę.
:)
Z tymi podstawowymi (Malinowy czy Bawole serce) to nie było
tak źle jak pamiętam ale gdy zaczynałem wymyślać
to sprzedawali to co mieli a nie to czego oczekiwałem
Te izraelskie bardzo mi się podobały :
bezpalikowe, całkowicie odporne na choroby , dojrzewały w jednym czasie
Coprawda były twarde i takie sobie na surowo
ale bardzo dobre na przetwory a poza tym nic nie trzeba było kolo nich
robić.
Wystarczyło posadzić w dobrze zaprawionych dołkach,
ustawiłem zraszacze pomiedzy i poźniej tylko podjechac i zebrac kilka
kilogramów pomidorów lezacych w kupce na ziemi

27. Data: 2011-01-12 16:54:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jan 2011 02:49:11 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

> [...]
> ustawiłem zraszacze pomiedzy i poźniej tylko podjechac i zebrac kilka
> kilogramów pomidorów lezacych w kupce na ziemi

POsiej sobie Jawor'y, będziesz miał wszystko powyższe plus smak :-)

28. Data: 2011-01-13 09:37:30

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-12 17:54, Ikselka pisze:

> POsiej sobie Jawor'y, będziesz miał wszystko powyższe plus smak :-)
:)
Zamówiłem juz nasionka i wysieję.
Jezeli potwierdzą się ich zalety
to będziesz miała u mnie wielkiego plusa
:)

29. Data: 2011-01-13 13:41:36

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> :)
> Zamówiłem juz nasionka i wysieję.

Gdzie. Pochwal sie. Tez zamówie.

Skryba

30. Data: 2011-01-13 17:26:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jan 2011 10:37:30 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

> :)
> Zamówiłem juz nasionka i wysieję.
> Jezeli potwierdzą się ich zalety
> to będziesz miała u mnie wielkiego plusa

A tam, jeden plus więcej... u Ciebie ;-P

Trzeba chyba...
Do siego!
Co to?
DOBRYM LUDZIOM...