Trzeba chyba...

1. Data: 2011-01-05 00:44:59

Temat: Trzeba chyba...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...nasionka pomidorów w USiech zamówić. Będzie ktoś chętny na wspólne
zamówienie? - info proszę na priv, bo tak pewno wolicie :-)
Przypominam stronę - przejrzyjcie odmiany. Przy okazji przypominam i
polecam zachwalane już kiedyś tutaj, przesmaczne koktajlowe Sprite o
kształcie malutkich śliweczek.

http://www.tomatogrowers.com/

2. Data: 2011-01-05 03:51:17

Temat: Re: Trzeba chyba...
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przypominam stronę - przejrzyjcie odmiany. Przy okazji przypominam i
> polecam zachwalane już kiedyś tutaj, przesmaczne koktajlowe Sprite o

Podobają mi się książki.

3. Data: 2011-01-05 07:53:35

Od: d...@d...dp.com szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Jan 2011, Ikselka wrote:

> [...]
> Przypominam stronę - przejrzyjcie odmiany. Przy okazji przypominam i
> polecam zachwalane już kiedyś tutaj, przesmaczne koktajlowe Sprite o

A naszych sprawdzonych odmian już nie ma?
W czym są lepsze te jankeskie oprócz tego, że sąsiad ich nie ma?

D.P.

4. Data: 2011-01-05 08:01:18

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<d...@d...dp.com> wrote in message
.pl...

> [...]

> http://www.tomatogrowers.com/

A naszych sprawdzonych odmian już nie ma?
W czym są lepsze te jankeskie oprócz tego, że sąsiad ich nie ma?

Nie tylko jankeskie - lepsze lub ciekawsze odmiany z całego świata...

5. Data: 2011-01-05 08:24:12

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Przypominam stronę - przejrzyjcie odmiany. Przy okazji przypominam i

> polecam zachwalane już kiedyś tutaj, przesmaczne koktajlowe Sprite o

Zostały mi jeszcze z poprzedniego zamówiewnia.W paczce było po 30 nasion,starczy
mi na 6 lat.Takich śliwkowo żarówkowych u nas dostatek,nie warto sprowadzać.
Sieję tylko po kilka nasion,a jak mam potrzebę na wiecej sadzonek z
odmiany,robię sadzonki przez ukorzenianie pędów bocznych.
Może zainteresujesz się,co się dzieje w pomidorach na sąsiednim forum,warto tam
zajrzeć.Pozdrawiam.mirzan

http://forumogrodnicze.info/viewtopic.php?f=42&t=394
86&start=364

6. Data: 2011-01-05 11:14:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Jan 2011 09:01:18 +0100, Panslavista napisał(a):

> [...]
>
> D.P.
>
> Nie tylko jankeskie - lepsze lub ciekawsze odmiany z całego świata...

Tam SĄ z całego świata, nawet rosyjskie.

7. Data: 2011-01-05 11:38:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Jan 2011 09:01:18 +0100, Panslavista napisał(a):

> A naszych sprawdzonych odmian już nie ma?

Już nie ma. Stare amatorskie odmiany ustąpiły miejsca twardoskórym,
żylastym potworkom.

> W czym są lepsze te jankeskie oprócz tego, że sąsiad ich nie ma?

U mnie nie jest to kryterium, choćbym nawet chciała - ŻADEN mój (nawet
najdalszy) sąsiad nie uprawia pomidorów. Natomiast dopytują się o te
"jankeskie". Bo pyszne. Po prostu.

8. Data: 2011-01-05 11:39:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Jan 2011 08:53:35 +0100, d...@d...dp.com napisał(a):

> A naszych sprawdzonych odmian już nie ma?
> W czym są lepsze te jankeskie oprócz tego, że sąsiad ich nie ma?

Czy ja zaczęłam jakąś dyskusję? - nie przypominam sobie. Nie chcesz, ta nie
jidz.

9. Data: 2011-01-05 11:40:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Jan 2011 12:38:49 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
>
> U mnie nie jest to kryterium, choćbym nawet chciała - ŻADEN mój (nawet
> najdalszy) sąsiad nie uprawia pomidorów. Natomiast dopytują się o te

Sorry, źle zacytowałam.

10. Data: 2011-01-05 11:47:39

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

.pl...

> Tam SĄ z całego świata, nawet rosyjskie.

Wiem, nawet podejrzewam, kto tym handluje... :-)))))))))))))

Do siego!
Co to?
DOBRYM LUDZIOM...
Odśnieżanie mechaniczne