(.) Psyche

11. Data: 2006-12-09 14:14:39

Temat: Re: (.) Psyche
Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

qahve (kawa - pers.) napisał(a):

> Uważasz, siostra, że ze mną jest aż tak źle ? :o(
> Obawiam się, że masz rację :o)

Beznadziejnie, bracie. Nie dość, że sączysz, to jeszcze myślisz
... A jedno wyklucza drugie :(
Powiedz mi, ile masz nicków, a powiem Ci, ile masz problemów,
bracie:)

PS. A może słomka się przytkała??

Pozdrawiam,
Maja

12. Data: 2006-12-09 14:28:23

Od: "qahve (kawa - pers.)" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9 Dec 2006 06:14:39 -0800, Maja napisał(a):

> Beznadziejnie, bracie. Nie dość, że sączysz, to jeszcze myślisz
> ... A jedno wyklucza drugie :(
> Powiedz mi, ile masz nicków, a powiem Ci, ile masz problemów,
> bracie:)

A niech to..., nicków mam całkiem sporo na koncie... :o(
Może nawet milijon :o)

> PS. A może słomka się przytkała??

Nie, dlaczego ?

> Pozdrawiam,
> Maja

pozdrawiam
qahve
--
Ps. Tak sobie sączę browar
przez słomkę i myślę...

-(:o)

13. Data: 2006-12-09 14:34:19

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

qahve (kawa - pers.) napisał(a):

> A niech to..., nicków mam całkiem sporo na koncie... :o(
> Może nawet milijon :o)

To już przepadłeś. Pozostało tylko wymieniać słomki i dolewać
piwa. I nie myśleć:)

> Nie, dlaczego ?

Nie wiem, dlaczego, ale skoro się nie przytkała, to o jeden problem
mniej:)

Pozdrawiam,
Maja

14. Data: 2006-12-09 14:46:17

Od: "kahwe (odurzający napój - tur.)" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9 Dec 2006 06:34:19 -0800, Maja napisał(a):

> To już przepadłeś. Pozostało tylko wymieniać słomki i dolewać
> piwa. I nie myśleć:)

Kto wie..., kto wie...
Prawde mówiąc to właśnie się staczam
pomału w tym kierunku :o)
Ech..., gdybym tak właśnie mógł dokończyć żywota
nie niepokojony przez nikogo... :o) to chyba bym
był w końcu szczęśliwy...

> Nie wiem, dlaczego, ale skoro się nie przytkała, to o jeden problem
> mniej:)

A gdyby się przytkała, to jak poważny
to by był problem ?

> Pozdrawiam,
> Maja

pozdrawiam
kahwe
--
Ps. Tak sobie sączę browar
przez słomkę i myślę...

-(:o)

15. Data: 2006-12-09 14:54:52

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

kahwe (odurzający napój - tur.) napisał(a):

> Kto wie..., kto wie...
> Prawde mówiąc to właśnie się staczam
> pomału w tym kierunku :o)

O nie, bracie, nie tędy droga!!!. Mówię stanowcze i kategoryczne
NIE! Piwko i słomka tylko od święta.:)

> Ech..., gdybym tak właśnie mógł dokończyć żywota
> nie niepokojony przez nikogo... :o) to chyba bym
> był w końcu szczęśliwy...

Czyżbym niepokoiła? Jeśli tak, to wybacz :)

> A gdyby się przytkała, to jak poważny
> to by był problem ?

Czy ja wiem. To zależy, ile jeszcze piwa w szklance zostało. I czy
byłbyś w stanie obejść się bez słomki (jeśli nie - mamy do
czynienia z uzależnieniem od słomek). Wtedy należałoby udać się
po kolejną słomkę (do kuchni bądź do sklepu). Jeśli do sklepu -
to gorzej, bo nie wiem od ilu dni tak sączysz i czy byś doszedł (do
sklepu, znaczy się:).
Także z przytkanej słomki zawsze mogą narodzić się problemy,
jeśli ktoś ich pragnie:))

Pozdrawiam,
Maja

16. Data: 2006-12-09 15:03:56

Od: "kahwe (odurzający napój - tur.)" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9 Dec 2006 06:54:52 -0800, Maja napisał(a):

> O nie, bracie, nie tędy droga!!!. Mówię stanowcze i kategoryczne
> NIE! Piwko i słomka tylko od święta.:)

Dlaczego tylko od święta ?

> Czyżbym niepokoiła? Jeśli tak, to wybacz :)

Nie, nie..., to nie to,
najbardziej niepokoi mnie praca i mój szef :o)
i konieczność polowania na kasę :o)

> Czy ja wiem. To zależy, ile jeszcze piwa w szklance zostało.

Pijam prosto z puszek :o)

> [...]
> sklepu, znaczy się:).
> Także z przytkanej słomki zawsze mogą narodzić się problemy,

Eee... nie, aż tak nie jestem uzależniony od słomy :o)
Już bardziej od rozmowy...

> Pozdrawiam,
> Maja

pozdrawiam
kahwe

--
Ps. Tak sobie sączę browar
przez słomkę i myślę...

-(:o)

17. Data: 2006-12-09 15:19:30

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

kahwe (odurzający napój - tur.) napisał(a):

> Dlaczego tylko od święta ?

No bo napisałeś, że się pomału staczasz, to ratować
próbowałam!!!:)

> Nie, nie..., to nie to,
> najbardziej niepokoi mnie praca i mój szef :o)
> i konieczność polowania na kasę :o)

Aaa, i tu jest problem. Uzależnienie od kasy ... Nie? Znowu się nie
wstrzeliłam?
Od pracy? Nie? Wiem! Kobieta przyczyną twych smutków?!

> Pijam prosto z puszek :o)

Całe szczęście :)

> Eee... nie, aż tak nie jestem uzależniony od słomy :o)
> Już bardziej od rozmowy...

A ja od kawy:)

Pozdrawiam,
Maja

18. Data: 2006-12-09 15:27:51

Od: "kahwe (odurzający napój - tur.)" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9 Dec 2006 07:19:30 -0800, Maja napisał(a):

> No bo napisałeś, że się pomału staczasz, to ratować
> próbowałam!!!:)

Dzięki, siostra, za troskę... o obcego...
podróżnika, a jak napisałem, staczam się <pomału> :o)
i bardziej w <niemyślenie>, niż w alkoholizm,
choć kto wie, może to są naczynia połączone...

> Aaa, i tu jest problem. Uzależnienie od kasy ... Nie? Znowu się nie
> wstrzeliłam?
> Od pracy? Nie? Wiem! Kobieta przyczyną twych smutków?!

A Ty nie ejsteś uzalezniona od kasy ?
A na co chodzi Twój mózg, karmisz go powietrzem ? :o)

> Całe szczęście :)

No nie wiem, to podobno niezdrowo,
tak łykać browar razem z aluminium... :o)

> A ja od kawy:)

ja trochę też, zwłaszcza rano.

> Pozdrawiam,
> Maja

pozdrawiam
kahwe
--
Ps. Tak sobie sączę browar
przez słomkę i myślę...

-(:o)

19. Data: 2006-12-09 15:41:35

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podróżnika, a jak napisałem, staczam się <pomału> :o)
> i bardziej w <niemyślenie>, niż w alkoholizm,
> choć kto wie, może to są naczynia połączone...

Nie. Kasy potrzeba tyle, ile potrzeba.:) Ale nie cierpię pędzenia za
forsą, byleby mieć jeszcze więcej, więcej, więcej...

> A na co chodzi Twój mózg, karmisz go powietrzem ? :o)

Nie wiem, czy on w ogóle chodzi ...
Ale odżywiam się zdrowo :o) Pokarmu dostarczam ciału i duszy :o))

> No nie wiem, to podobno niezdrowo,
> tak łykać browar razem z aluminium... :o)

To razem z aluminium łykasz? ;)
Ja słyszałam, że z puszki lepiej nie, bo się nałykasz powietrza i
potem, no wiesz, ono musi jakoś sobie ujść :) I to nie jest zbyt
zdrowe, bo sobie rozpychasz żołądeczek :o(

Ja non stop :(

Pozdrawiam,
Maja

20. Data: 2006-12-09 18:31:30

Od: "kahwe ()" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9 Dec 2006 07:41:35 -0800, Maja napisał(a):

> Nie. Kasy potrzeba tyle, ile potrzeba.:) Ale nie cierpię pędzenia za
> forsą, byleby mieć jeszcze więcej, więcej, więcej...

No ja też aż tak chory jeszcze nie jestem,
ale pewnie tylko dlatego, że mi w życiu nigdy
nie było brak niczego...
Podejrzewam, że większość robi to
z przyzwyczajenia do strachu o byt...

> Nie wiem, czy on w ogóle chodzi ...
> Ale odżywiam się zdrowo :o) Pokarmu dostarczam ciału i duszy :o))

A za ten cielesny trzeba niestety zapłacić...,
bywa że za duchowy też, szkoda, że to nie jest
za darmo :o)ale czy ja bym się wtedy w ogóle
przypadkiem nie przestał ruszać :o)

> To razem z aluminium łykasz? ;)

Podobno się troche atomów odrywa od ścianek :o)

> Ja słyszałam, że z puszki lepiej nie, bo się nałykasz powietrza i
> potem, no wiesz, ono musi jakoś sobie ujść :) I to nie jest zbyt
> zdrowe, bo sobie rozpychasz żołądeczek :o(

A to chyba masz rację..., nie wiedziałem,
że to od łykania powietrza :o)

> Ja non stop :(

A od Jahwe też ?
No wiesz, pytam, bo jestem trochę religiantem...

> Pozdrawiam,
> Maja

Pozdrawiam
kahwe