Re: Psychika ?

From: "Bacha" <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Psychika ?
Date: Mon, 20 Jan 2003 10:34:40 +0100

Słodkie Cóś napisał w wiadomości news:b0f16c$sba$1@szmaragd.futuro.pl...

> Nasunęło mi się takie pytanie, coraz więcej widzę tematów dotyczšcych czy
> zdrady, rzucenia przez kobietę itp. przez mężczyzn, i to chyba psychika
> kobiet jest silniejsza, one jak widać nie przeżywajš tego tak jak my ? Sš
> mocniejsze ? Przecież to my powinniœmy być twardzi, A może się mylę.. ?

Przecież ewolucjoniści już dawno doszli do przekonania, że samiec to nic
innego tylko zmutowana ewolucyjnie samica. Wyewoluował on jedynie po to, aby
zapewnić podtrzymanie wyżej uorganizowanych gatunków poprzez rozmnażanie
płciowe. Pełni on więc w procesie rozrodczym jedynie funkcję "usługową",
drugorzędną.
Aktualnie obserwuje się powolny ale permanentny regres cech wyróżniających
samca w populacji niektórych gatunków. Opór przeciw nawrotowi ewolucyjnemu
objawia się nieuświadomioną, obsesyjną skłonnością samca regresywnego do
nieograniczonej dominacji. Nic to oczywiście nie pomoże skoro natura sama
uznała, że pomysł z wykreowaniem samca nie był najszczęśliwszy. ;))

Bacha.