Psychika ?

1. Data: 2003-01-19 20:23:14

Temat: Psychika ?
Od: "Sweet Meat" <d...@a...mail> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Nasunęło mi się takie pytanie, coraz więcej widzę tematów dotyczących czy
zdrady, rzucenia przez kobietę itp. przez mężczyzn, i to chyba psychika
kobiet jest silniejsza, one jak widać nie przeżywają tego tak jak my ? Są
mocniejsze ? Przecież to my powinniśmy być twardzi, A może się mylę.. ?

Pozdrawiam.

1. Data: 2003-01-19 20:23:25

Temat: Re: Psychika ?
Od: "Łukasz Nawrocki" <l...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kobiet jest silniejsza, one jak widać nie przeżywają tego tak jak my ? Są
> mocniejsze ? Przecież to my powinniśmy być twardzi, A może się mylę.. ?

a może kobiety są tak słabe psychicznie, że nawet boją się do tej słabości
przyznać?
a może skrywają tłumione wewnętrznie emocje, by nie wydać się ze swoją
słabością?
tamt który poruszyłeś, można by obdyskutowywać latami, a i tak nie dojdzie
się do konkretnego wniosku, ponieważ psychika ludzka (nie ważne czy męska
czy kobieca) jest nie skończoną księgą, której nikt za swojego krótkiego
życia nie jest w stanie przeczytać od początku do końca; jedynie fragment, i
to bardzo gruciutki :(

1. Data: 2003-01-19 21:33:08

Od: Marsel <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <b0f16c$sba$1@szmaragd.futuro.pl>,
szanowny kol. Sweet Meat pisze, ze:

> Nasunęło mi się takie pytanie, coraz więcej widzę tematów dotyczących czy
> zdrady, rzucenia przez kobietę itp. przez mężczyzn,

akurat tak trafiles

> i to chyba psychika
> kobiet jest silniejsza, one jak widać nie przeżywają tego tak jak my ? Są
> mocniejsze ? Przecież to my powinniśmy być twardzi, A może się mylę.. ?

to walsnie wynika ze stereotypow. ale przypadki sa bardzo rozne.
nie che mowic, ze od mezczyzny sie oczekuje aby to on zrywal zwiazek,
ale tak w istocie jest czesciej i chyba kobiety sie z tym... godza.
w kadym razie mysle, ze statystycznej kobiecie czesciej zdarza sie
byc porzucona, a jak wiadomo cwiczenie czyni mistrza ;-)

--
Marsel

ps. tnij cytaty, stary ;)

1. Data: 2003-01-19 21:59:16

Od: "RG" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sweet Meat" <d...@a...mail> napisał w wiadomości

> [...]
? Są
| mocniejsze ? Przecież to my powinniśmy być twardzi, A może się

Jeżeli dobrze zrozumiałem chodzi Ci o "tematy" poruszane na tej
grupie?
Jeśli tak to może przyczyna takiego stanu jest zupełnie inna, bardziej
prozaiczna niż jakieś "psycho-fizyczne" różnice płci.
Może, po prostu w internecie i na grupach siedzi więcej facetów?
Może technika, komputery i internet bardziej ich interesują?
I statystycznie wysyłają więcej postów , w tym i tych o tematyce spod
znaku "złamanych serc" ;))

RG

PS. W sumie to niby i fakt mniejszego zainteresowania aniołów tej
ziemi internetem i komputerami można by od biedy pod psycho-fizyczne
róznice podciągnąć...;)))

1. Data: 2003-01-19 22:44:09

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Łukasz Nawrocki" w news:b0f58h$j7b$1@news.onet.pl napisał(a):

> a może kobiety są tak słabe psychicznie, że nawet boją
> się do tej słabości przyznać? a może skrywają tłumione
> wewnętrznie emocje, by nie wydać się ze swoją
> słabością?

A moze jest ich jeszcze mniej w sieci niz facetow? :-) A spora czesc
tych, ktore z sieci korzystaja ograniczaja sie wylacznie do wyszukiwania
potrzebnych im informacji... sa bardziej praktyczne od mezczyzn wiec i na
newsach ich mniej? ;-)

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-01-20 06:06:37

Od: "Sweet Meat" <d...@a...mail> szukaj wiadomości tego autora

> potrzebnych im informacji... sa bardziej praktyczne od mezczyzn wiec i na
> newsach ich mniej? ;-)

One tylko umią wejść na czat :-D nie umieją nawet e-e-maila założyć.

1. Data: 2003-01-20 07:55:27

Od: "Krystyna" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
> One tylko umią wejść na czat :-D nie umieją nawet e-e-maila założyć.

A co takigo ten e-mail? ;-)

Pozdr,
Krystyna

1. Data: 2003-01-20 09:34:40

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słodkie Cóś napisał w wiadomości news:b0f16c$sba$1@szmaragd.futuro.pl...

> Nasunęło mi się takie pytanie, coraz więcej widzę tematów dotyczšcych czy
> zdrady, rzucenia przez kobietę itp. przez mężczyzn, i to chyba psychika
> kobiet jest silniejsza, one jak widać nie przeżywajš tego tak jak my ? Sš
> mocniejsze ? Przecież to my powinniœmy być twardzi, A może się mylę.. ?

Przecież ewolucjoniści już dawno doszli do przekonania, że samiec to nic
innego tylko zmutowana ewolucyjnie samica. Wyewoluował on jedynie po to, aby
zapewnić podtrzymanie wyżej uorganizowanych gatunków poprzez rozmnażanie
płciowe. Pełni on więc w procesie rozrodczym jedynie funkcję "usługową",
drugorzędną.
Aktualnie obserwuje się powolny ale permanentny regres cech wyróżniających
samca w populacji niektórych gatunków. Opór przeciw nawrotowi ewolucyjnemu
objawia się nieuświadomioną, obsesyjną skłonnością samca regresywnego do
nieograniczonej dominacji. Nic to oczywiście nie pomoże skoro natura sama
uznała, że pomysł z wykreowaniem samca nie był najszczęśliwszy. ;))

Bacha.

1. Data: 2003-01-20 10:33:14

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bacha" wylosował (źrnę :-))

> [...]
| nieograniczonej dominacji. Nic to oczywiście nie pomoże skoro natura sama
| uznała, że pomysł z wykreowaniem samca nie był najszczęśliwszy. ;))

Taaa...
Zakochani, wracamy za Wami, na drzewa :-))

ett

1. Data: 2003-01-20 10:34:30

Od: "Sweet Meat" <d...@a...mail> szukaj wiadomości tego autora

> A co takigo ten e-mail? ;-)