Psychika w utworach Hey

1. Data: 2008-09-25 17:30:36

Temat: Psychika w utworach Hey
Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Najpierw "Moja i Twoja nadzieja", potem "Teksański" a potem utwory coraz
ciemniejsze.
Ale ten okres zaczął mijać: " Gdy miasto śpi" na płycie Yugoton czy "Cisza
ja i czas"

2. Data: 2008-09-25 17:43:11

Temat: Re: Psychika w utworach Hey
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Sep 2008 19:30:36 +0200, Sakujami napisał(a):

> [...]
> ciemniejsze.
> Ale ten okres zaczął mijać: " Gdy miasto śpi" na płycie Yugoton czy "Cisza

U Ciebie też minie ten ciemny czas :-)
Nie możesz czegoś pogodniejszego i lepszego słuchac? - taka muzyka, jaką
gra Hey, wykorzystuje tani efekt - granie na najniższych dźwiękach ludzkiej
psychiki... bo ani hey instrumentalnie, ani Nosowska wokalnie nie gra na
niczym innym...
--
"(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak

3. Data: 2008-09-25 17:45:51

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> U Ciebie też minie ten ciemny czas :-)

Może w 2012 roku...

> Nie możesz czegoś pogodniejszego i lepszego słuchac? - taka muzyka, jaką

Jesli chodzi o teledyski Hej z Youtube to słucham tych ostatnich
jaśniejszych.

4. Data: 2008-09-25 18:01:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Sep 2008 19:45:51 +0200, Sakujami napisał(a):

> Może w 2012 roku...

Nie strasz ;-)
Ja Cię nie opuszczę, jeśli tutaj będziemy się spotykać. Świat jest naprawdę
piękny, jakże bardzo chciałabym Cię przekonac, że jego czarne widzenie to
tylko Twój wewnętrzny filtr... Miałam to. Wyszłam z tego.

> Jesli chodzi o teledyski Hej z Youtube to słucham tych ostatnich
> jaśniejszych.

A w ogóle ich nie sluchaj. To jazgot, można się powiesić od samego
patrzenia na Nosowską, co dopiero od słuchania jej. Weź się za Szopena,
serio. Najpierw trochę na siłę - no, spróbujże, szkodzi Ci coś? :-)
Na początek zadałabym Ci "Preludium deszczowe" - smutne, nostalgiczne,
skoro musisz, ale tam ani słowa nie ma o bezsensie życia, są same nuty o
kapaniu kropli, o tym, jak każda z nich zawisa w bezruchu chwilę przed
upadkiem, a Ty sie uspokajasz, bo wiesz, że następna spadnie identycznie
jak poprzednia i nic się nie zmieni na gorsze, a tylko na lepsze, kiedy
wyjdzie słońce i ciepły powieje wiatr wśród gałęzi, i spadną z nich
wszystkie wiszące krople jak brylanty :-)

5. Data: 2008-09-25 18:05:03

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Świat jest naprawdę piękny, jakże bardzo chciałabym Cię
> przekonac, że jego czarne widzenie to tylko Twój wewnętrzny
> filtr... Miałam to. Wyszłam z tego.

Do tego bardzo przydatny jest KTOŚ :)))

--
Pozdrawiam - Aicha

6. Data: 2008-09-25 18:06:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Sep 2008 20:05:03 +0200, Aicha napisał(a):

> Do tego bardzo przydatny jest KTOŚ :)))

A ja (czemu nie Ty?) to pies? - może wystarczyć póki co, jak nie ma pod
ręką kogo innego :-)

7. Data: 2008-09-25 18:09:57

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> serio. Najpierw trochę na siłę - no, spróbujże, szkodzi Ci coś? :-)
> Na początek zadałabym Ci "Preludium deszczowe" - smutne, nostalgiczne,

Podobają mi się utwory Starego Dobrego Małżeństwa opisującego lepszy świat,
kojarzące mi się z najlepszymi momentami życia.

8. Data: 2008-09-25 18:11:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Sep 2008 20:09:57 +0200, Sakujami napisał(a):

> Podobają mi się utwory Starego Dobrego Małżeństwa opisującego lepszy świat,
> kojarzące mi się z najlepszymi momentami życia.

No, przynajmniej :-)

9. Data: 2008-09-25 18:16:39

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sakujami" napisał:

> Podobają mi się utwory Starego Dobrego Małżeństwa opisującego
> lepszy świat, kojarzące mi się z najlepszymi momentami życia.

http://www.screenagers.pl/index.php?service=articles
&action=show&id=58
"Kamienie księżycowe" oraz "Odrobina szaleństwa". Ogromną zaletą tych
piosenek są teksty. Pierwszy z nich (autorstwa Karotki) rozpoczyna się
jak utwór Starego Dobrego Małżeństwa, by powoli nasączać się łagodnym
pure nonsensem:

Kamienie, kamienie księżycowe odbijają księżyca blask
Obmywam, obmywam w misce nogi
Robiąc przy tym plask plask plask
Z kwiatów czereśni robię pannom wianki
Nad stawem do księżyca śpiewam sobie kołysanki:
Mru mru mru, kici kici, bla bla bla

Dla mnie odkrycie roku i mimo "nudnej" formy bardzo energetyzujący
kawałek ;)))))

--
Pozdrawiam - Aicha

10. Data: 2008-09-25 19:03:02

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Na początek zadałabym Ci "Preludium deszczowe" - smutne, nostalgiczne,

Jeśli ma być bardzo smutne, to lepsze byłoby e-moll, moje ulubione:

http://www.youtube.com/watch?v=ef-4Bv5Ng0w&feature=r
elated

:)

Ewa