"Psychoanaliza" pewnego polityka

1. Data: 2002-01-25 19:05:56

Temat: "Psychoanaliza" pewnego polityka
Od: "Gofer Fargo" <g...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto sie pokusi o "psychoanalize" Pana Leppera?
Jego osobowosc niewatpliwie nadawalby sie na terapie.
Ale sprobojmy zyczliwie zrozumiec co tak naprawde Panu
Lepperowi "dolega". Byc moze dojdziemy do jakis
konstruktywnych wnioskow i inaczej bedziemy odbierac
prowokacje tego polityka prostych obyczajow. :)

(Zapodaje temat, prosze mi wybaczyc, ze poki co go nie
rozwijam.)

1. Data: 2002-01-25 19:24:40

Temat: Re: "Psychoanaliza" pewnego polityka
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> konstruktywnych wnioskow i inaczej bedziemy odbierac
> prowokacje tego polityka prostych obyczajow. :)

Lepperowi nic nie dolega, ma po prostu chłop silną osobowość. Może lepiej się
zastanowić co dolega 3 milionom bezrobotynym.
Lepper to prostak, ale to co mówi o dawaniu dupy przez naszych polityków,
wyprzedaniu skarbu państwa za bezcen, odpowiedzialności Balcerowicza za
doprowadzenie z wyrachowaniem życia milonów ludzi do nędzy i wegetacji jest
niestety prawdą. Przez 12 lat bardzo zgrabnie całkowicie zgrabiono Polskę.

Mobidik

1. Data: 2002-01-25 21:06:47

Od: "Konop" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Taaaa. Ja mu mogę wystawić diagnozę psychiatryczną - ciężko chory... Tan
człowiek może wie co trzeba zrobić, ale nie ma zielonego pojęcia jak. W
rzeczywistości robi w Polsce jeszcze większy burdel niż był. Jeśli
zorganizuje on zapowiedziany bunt, to będzie tragedia. Będzie po prostu
ROZRÓBA na maxa. Andrzej Lepper ośmiesza tylko Polskę w oczach innych
państw. Nie rozumiem tylko jednego - czemu jest bezkarny. Ma kilka wyroków w
zawieszeniu. A przecież wyrok zawiesić można max. jeden, a gdy się dostaje
następny "odwiesza się" poprzedni. Może teraz (po uchyleniu immunitetu)
naprawią ten błąd...

Konop

PS Swoją drogą trzeba uważać na tego typu dyskusje, ponieważ pan Andrzej
Lepper ma swoich zagorzałych zwolenników i przeciwników, a ich "starcia" są
zawsze niemiłe....

1. Data: 2002-01-25 21:57:03

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Lepper to prostak, ale to co mówi o [...], odpowiedzialności Balcerowicza za
> doprowadzenie z wyrachowaniem życia milonów ludzi do nędzy i wegetacji jest
> niestety prawdą.

Wspanialy kawalek! Tak trzymaj! Ach ten Balcerowisz co za okropna kreatura,
jaki podly typ! Nie dosc, ze glupi to jeszcze perfidny... Ale mimo to,
ciesze sie, ze to nie Ty rzadziles przez te lata.

I sprawdza sie stare porzekadlo, ze im kto mniej wie tym wiecej ma
do powiedzenia :-((

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@w...pl <|> http://www.wr.pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-01-25 22:53:45

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wilczek"

> [...]
> ciesze sie, ze to nie Ty rzadziles przez te lata.
>
> I sprawdza sie stare porzekadlo, ze im kto mniej wie tym wiecej ma

A skąd ta pewność, że Ty wiesz najlepiej ?
Abstrahując od Leppera i jego metod..;)
Wiele miesięcy temu pisałam tu, że Lepper będzie
bombą zegarową po wyborach. A to dlatego, że miliony
ludzi w Polsce nie ma najmniejszych szans na normalne
( czytaj : skromne lecz godziwe życie )..
Jeśli lewica nie znajdzie na to prawdziwego sposobu,
nie jak kiedyś bony pana Kaczmarka;) i miliony pana Wałęsy.
to wykorzysta to każdy, kto nie kiep, np. Lepper.

Po "teraz k* MY", pana maryjana zrobić COŚ sensownego
w trzy miesiące mógłby chyba tylko Swięty Michał ;))..

Tak, Wilczku, eutanazja trwa, ukryta za organizacją tego
państwa i jego prawicą i lewicą, ponieważ nikt już prawie
z rządzących nie ma czystych rąk.
I różnica nie leży w chęciach czy umiejętnościach.
Różnica leży w tym, na ile ktoś jest sprytny i pozbawiony
skrupułów. Pieniądze Zawsze zarabia się na kimś, bądź
trzeba je dodrukowywać. Nie biorą się znikąd.
A teraz kwestia ILE można bezpiecznie zarobić na innych...
Jeśli przekracza się przyzwoite normy, to efekt jest taki,
jak w naszym państwie.
Zarabia się na trupach i prawie trupach;)..
Mojrzeszowi zeszło z tym 40 lat. Nasze państwo nie może
tyle czekać. Uwinie się ze słabszymi w połowie tego czasu;).
A potem już będzie świetnie.
E.
ps. Nie zamierzam zasilić partii Leppera, gdybyś miał
wątpliwości;). Nie musisz słuchać ani jego ani mnie.
Posłuchaj prof. Staniszkis.

1. Data: 2002-01-25 23:11:10

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mojżeszowi, oczywiście :)
Oto do czego prowadzi czytanie literatury różnych grup dysk.:))
Pocieszam się tym, że logopedzi też tak mają. Sorry za błąd.
Ale tylko ortograficzny;).
E.

1. Data: 2002-01-25 23:28:26

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> A skąd ta pewność, że Ty wiesz najlepiej ?

Juz drugi raz dzisiaj cos mi imputujesz :-)
Oczywiscie, ze nie wiem, nie mam pewnosci - nie ja tu jestem
od tego ale ekonomisci. Chyba zgodzisz sie ze mna, ze osoba
wyksztacona w danej dziedzinie jest bardziej kompetentna
od laika? Ja nie oceniam bo moja wiedza jest nikla.
Nie lubie kiedy ktos dokonuje jednak oceny, na dodatek
w sposob oszczerczy kiedy nie jest specjalista w temacie.
Zreszta wiadomo, ze w Polsce kazdy sie zna na:
1) ekonomii
2) medycynie
3) prawie

[...]
> to wykorzysta to każdy, kto nie kiep, np. Lepper.

Dokladnie. Wtedy populizm jest skuteczny.

> Po "teraz k* MY", pana maryjana zrobić COŚ sensownego
> w trzy miesiące mógłby chyba tylko Swięty Michał ;))..

A to nie przypadkiem cytat Kaczynskiego?

> skrupułów. Pieniądze Zawsze zarabia się na kimś, bądź
> trzeba je dodrukowywać. Nie biorą się znikąd.

Czy to cos zlego? Polityka to praca. Nie mam nic przeciwko
temu, zeby rzadzacy zarabiali jak najwiecej - wiadomo, ze
po to tam sa! Ba - i chca byc tam jak najdluzej - niech wiec
produktem ubocznym zarabiania bedzie DOBRE RZADZENIE panstwem
- wtedy chetnie wybiore ich na kolejna kadencje i bede mogli
dalej zarabiac.

Zle rzady -> wylot ze stolkow -> nie ma kasy.
Skuteczne dzialani -> kolejna kadencja -> kolejne domy :-)

> ps. Nie zamierzam zasilić partii Leppera, gdybyś miał
> wątpliwości;). Nie musisz słuchać ani jego ani mnie.
> Posłuchaj prof. Staniszkis.

Czesto slucham madrzejszych ode mnie :-))

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@w...pl <|> http://www.wr.pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-01-26 00:02:50

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wilczek" <w...@i...com> napisał w wiadomości

> Juz drugi raz dzisiaj cos mi imputujesz :-)

Jutro Ci odpowiem
Teraz idę słuchać Wysockiego :)
Dobrej Nocy życzę !
E.:)

1. Data: 2002-01-26 03:00:55

Od: "Kuki" <k...@s...pl-NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

"Gofer Fargo" <g...@a...waw.pl> wrote in message
> Kto sie pokusi o "psychoanalize" Pana Leppera?
> Jego osobowosc niewatpliwie nadawalby sie na terapie.
> Ale sprobojmy zyczliwie zrozumiec co tak naprawde Panu
> Lepperowi "dolega"./../

Nie wiem czy panu Lepperowi cos dolega. Od tego jest lekarz.
Jednak zauwazylem ze czesto na zdjeciach w gazecie czy w tv, pojawia sie
taka twarz skruszonego p. Leppera. Zauwazyl moze ktos? :)
I nie wiem czy sie smiac, czy plakac. Bo przeciez w sali sejmowej
to jest dosc wojowniczy. :o)

Na zywo, z psp
Kuki :)

1. Data: 2002-01-26 10:48:00

Od: "bzik" <p...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gofer Fargo <g...@a...waw.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a2sa4f$1rbs$...@p...acn.pl...
> Kto sie pokusi o "psychoanalize" Pana Leppera?
> Jego osobowosc niewatpliwie nadawalby sie na terapie.

a co to k...a jest wirtaualna kozetka ? dajcie spokoj bo sie osmieszacie.
nie wyrokujcie na podstawie "telewizora". nie znacie czlowieka, nie znacie
tego co sie wokol niego dzieje, okolicznosci i dzialan innych ludzi. nie
popieram dzialan tego pana, ale rownie mocno smieszy mnie placz wszystkich
"prawdziwych poliykow" nad polska demokracja. to ze ludzie wybrali leppera
to jak na moj gust zasluga "polskiej klasy politycznej" (sic !). reasumujac
pan Gofer Fargo piszac - Kto sie pokusi o "psychoanalize" Pana Leppera? -
sam ma chyba powazne kompleksy i chce sie dowartosciowac.

bzik

Jak sie Go pozbyc?
Papiery na depresje potrzebne...
materiały na stronie SWPS