Psycholog

1. Data: 2002-03-31 22:23:50

Temat: Psycholog
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko do Warszawiakow:czy zna ktos namiary na dobrego psychologa dla
doroslych?Czy panstwowo jest nadzieja znalezc takiego lekarza ,czy tylko p
rywatnie?

Magda

2. Data: 2002-04-01 13:02:14

Temat: Re: Psycholog
Od: AWoj <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam kontakt do Andrzeja Samsona. Jeżeli jesteś zainteresowana to pisz na
priva.
Pozdrawiam
Agnieszka

3. Data: 2002-04-02 09:48:10

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> doroslych?Czy panstwowo jest nadzieja znalezc takiego lekarza ,czy tylko p

Mrówko, łatwiej by było jakbyś napisała do czego Ci taki psycholog potrzebny -
różni się w róznych rzeczach specjalizują.
Możesz napisać na priv - może będę mogła Ci kogoś polecić - ale raczej
prywatnie niż państwowo, choć o to też mogę popytać.
Magda

4. Data: 2002-04-02 14:27:20

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Możesz napisać na priv - może będę mogła Ci kogoś polecić - ale raczej
> prywatnie niż państwowo, choć o to też mogę popytać.

Witaj.
Mam problemy z panowaniem nad emocjami,cierpia na tym najbardziej dzieci.C
zesto mam doly,chce mi sie plakac albo mam ataki wscieklosci i wkurzaja mnie
wtedy nawet domownicy.Sama sobie nie poradze:(

Pozdrawiam.Magda

5. Data: 2002-04-02 14:28:53

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mrowka <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a8cf8l$1l7$...@n...tpi.pl...

> [...]
mnie
> wtedy nawet domownicy.Sama sobie nie poradze:(

Choroba mialo isc na priv,ale ja ostatnio jestem zakrecona.

Polski Narodowy Kosciól Katolicki
Wesolych Swiat
zyczenia
Dzieci w stresie jak im pomuc ?