Psycholog/Wroclaw

1. Data: 2003-08-06 08:40:59

Temat: Psycholog/Wroclaw
Od: "kazoo" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy moze mi ktos polecic dobrego psychologa we Wroclawiu?
Mlody mezczyzna, problemy depresyjne.
Moze gdzies w przychodni bo wazna jest kwestia pieniedzy.

1. Data: 2003-08-06 18:46:52

Temat: Re: Psycholog/Wroclaw
Od: "Marta" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam poradnie psychologiczna ABA na Komandorskiej 53B/2. Przyjmuja tam
dwie panie psycholozki, obojetnie do kotrej sie trafi, obie rownie dobre.
Trzeba do nich tylko wczesniej zadzwonic i umowic sie na wizyte.
Wizyty sa platne (60 zl za wizyte) ale mozna sie tez targowac.
tel. 608414636 i 399 7660.

Polecam bardzo, chodzi tam moja koleznaka i jest zadowolona. Mowi, ze w
koncu moze sie smiac, a juz myslala ze nigdy tego nie zrobi. WYdaje mi sie,
ze to dobra rekomendacja.

Pozdrawiam,

M.

1. Data: 2003-08-07 03:23:48

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Marta" <m...@i...pl> wrote in message
> Wizyty sa platne (60 zl za wizyte)
Tak sie wtrace, abyscie, fachowcy, mogli sobie porownac.
Tutaj minimalna (!) stawka za g o d z i n e ( nie za wizyte) wynosi
Can$90 Polowe zzera fiskus.

Kaska

1. Data: 2003-08-07 06:30:58

Od: "" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc - ja nie moge nic polecic, ale moge podac namiary na osrodki i poradnie -
w tym zakresie juz sie orientowalam:
1. Instytut psychoterapii - platny - 363-46-88
2. Synergia - Dolnoslaskie Centrum Wsparcia Rodziny - bezplatne porady (chyba
jednorazowe, potem trzeba placic) - ul. Rozana 4/6, tel. 339-00-81; sa tam
pedagodzy, psycholodzy i prawnicy
3. Poradnie zdrowia psychicznego - chyba bezplatne:
- poradnia dla doroslych - tel. 345-15-35
- 340-42-25, 351-33-78
- 343-21-52

Pozdrawiam i zycze powodzenia
Monika

1. Data: 2003-08-08 07:10:31

Od: "kazoo" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc - ja nie moge nic polecic, ale moge podac namiary na osrodki i
poradnie -
> w tym zakresie juz sie orientowalam:
[...]

Dzieki wielkie!!!

Pozdrawiam,
Krzysiek

1. Data: 2003-08-08 07:11:04

Od: "kazoo" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam poradnie psychologiczna ABA na Komandorskiej 53B/2. Przyjmuja tam
> dwie panie psycholozki, obojetnie do kotrej sie trafi, obie rownie dobre.

[...]

Dzieki za informacje!

Pozdrawiam,
Krzysiek

egzamin wstepny na psychologie SZCZEGOLNIE UNIW SLASKI!!!
W supermarkecie
migawka
Nerwice cdn.
Sieroctwo