Psychologia lekarzy

1. Data: 2002-11-18 18:48:34

Temat: Psychologia lekarzy
Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś mnie coś zastanowiło ..
Poszłam do lekarza zakladowego o "zdolność do pracy". Dostalam od lakarza
neurologa "prowadzacego" takie zaswiadczenie (poniewaz choruje na kregoslup)
ze nie moge podnosic nic co wazy powyzej 5 kg. Lekarz zakladowy popatrzyl i
powiedzial : "Nie rozumiem pani. Po co pani przynosi takie zaswiadczenie do
mnie? Przeciez to oczywiste ze pania zwolnia, a ja przez to bede miala
mnostwo klopotow, bo niestety musze to wpisac w zaswadczeniu o zdolnosci do
pracy i zaraz zaczna do mnie wydzwaniac pani pracodawcy (???) jak moglam cos
takiego wpisac." Pozniewaz jestem z natury uprzejma, a do tego bylo mi
wszystko jedno bo i tak chce sie zwolnic :) przemilczalam temat. Ale
zastanowilo mnie jedno czy nasze zdrowie jest naprawde "gowno" warte w
dzisiejszej dobie bezrobocia? Po co nam lekarze zakladowi skoro nie chca
nawet przychylic sie do prowadzonej od 3 lat karty choroby? Moze to temat
nie na ta grupe... ale nie rozumiem podejscia tej osoby ..

Vicky

1. Data: 2002-11-18 20:06:29

Temat: Re: Psychologia lekarzy
Od: "spider" <s...@n...li.lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@a...pl>

> ale nie rozumiem podejscia tej osoby ..

Nic na to nie poradzisz, są różni ludzie i póki nie ma się jakiejś władzy,
albo pewności co do swoich racji, to nie ma co się buntować, bo i tak
zawsze się przegra. Można jedynie się bronić i tłumaczyć, tak to już jest.
Teraz pracodawcy to wielka elita, bo przy takim bezrobociu chodzą dumni jak
pawie, za nic mają swoich pracowników, bo na ich miejsce pojawi się setka
następnych.

--
spider.
s...@n...li.lo.pl

1. Data: 2002-11-19 14:16:03

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "spider" <s...@n...li.lo.pl> napisał w wiadomości
> [...]
jak
> pawie, za nic mają swoich pracowników, bo na ich miejsce pojawi się setka

Zgadzam się, ale to lekarz, a nie najemnik państwowy. Skoro dostał taki
tytuł to chyba coś to znaczy.

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2002-11-19 15:12:46

Od: "Bozenna Prochniak" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@a...pl> napisał w wiadomości news:ardh0b$fv3
> Zgadzam się, ale to lekarz, a nie najemnik państwowy. Skoro dostał taki
> tytuł to chyba coś to znaczy.

To znaczy, że studia skończył.
Pozdrawiam
Bożenna