Psychologia sportu - sport zwany psychologią ;)

11. Data: 2007-03-07 10:01:10

Temat: Re: Psychologia sportu - sport zwany psychologią ;)
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:esi3gr$8gp$1@news.onet.pl...

Ciekawe, ale to jakimi rzeczami zajmuje sie jakis "Psychological Science".
Ma byc sensacja, haslo typu "Bramkarzu, mozesz wplywac na wynik karnego".

Potem pare "sensacji" i wielkie odkrycie ze strzelajacy strzela w kierunku
gdzie wieksza przestrzen :))
Ciekawe jakie byly granty naukowcow University of Hong Kong?

Pozdrawiam,
Duch

12. Data: 2007-03-07 10:08:15

Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Mar, 02:10, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik Magdalena <e...@i...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:1...@6...googlegr
oups.com...

> Dlaczego odpowiadasz pytaniem na pytanie???
>
> Uczy się od ciebie Magduś? ;)

To znaczy tylko tyle, że nie ma własnej osobowości.;)

Pozdrawiam,
Magda

13. Data: 2007-03-07 13:43:05

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <e...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:1...@t...googleg
roups.com...
On 6 Mar, 02:10, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> Dlaczego odpowiadasz pytaniem na pytanie???
>
> Uczy się od ciebie Magduś? ;)

To znaczy tylko tyle, że nie ma własnej osobowości.;)

===

Osobowość to ponoć kompilacja zaczerpniętych z obserwacji wzorów zachowań
innych...tak przynajmniej niektórzy twierdzą...i jako taka wciąż się
kształtuje -na bazie nowo poznanych obcych rysów-wzorców osobowosciowych
uznawanych aktualnie przez jednostkę za wartościowe...do przejęcia ;)
Inaczej mówiąc -wszyscy jesteśmy zramolałymi eklektykami [no dobra -wy nie-
więc przynajmniej ja ;P ]

14. Data: 2007-03-07 13:45:10

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Duch <n...@n...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:esm2oe$d7l$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> gdzie wieksza przestrzen :))
> Ciekawe jakie byly granty naukowcow University of Hong Kong?

Zapewne wystarczajace by ktoś pokusił się popełniuć niniejsze "odkrycia"...
;)

15. Data: 2007-03-07 14:05:50

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Sky<s...@o...pl>

[...]
> [...]
> wartościowe...do przejęcia ;) Inaczej mówiąc -wszyscy jesteśmy
> zramolałymi eklektykami [no dobra -wy nie- więc przynajmniej ja ;P ]

Tylko tyle masz Pan do powiedzenia po stwierdzeniu Magdy, Panie Szczery?

PN

16. Data: 2007-03-07 14:07:16

Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Mar, 14:43, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik Magdalena <e...@i...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych
> napisał:1...@t...googleg
roups.com...
> [...]
> kształtuje -na bazie nowo poznanych obcych rysów-wzorców osobowosciowych
> uznawanych aktualnie przez jednostkę za wartościowe...do przejęcia ;)

No cóż, teraz walnąłeś mi komplement, i to chyba nie zamierzony,
prawda? ;P

> Inaczej mówiąc -wszyscy jesteśmy zramolałymi eklektykami [no dobra -wy nie-
> więc przynajmniej ja ;P ]

To prawda, że przez całe życie nasza osobowość podlega
kształtowaniu ... Niektóre procesy zachodzą poza naszą świadomością.
Niemniej jednak są sfery, na które mamy wpływ. I tak np. będąc już
jednostką w pełni rozwiniętą (dojrzałą -czyt. nie będąc dzieckiem),
mamy prawo wyboru źródeł, z których chcielibyśmy czerpać wzorce, które
uznamy za wartościowe czy też godne przejęcia.
Moim zdaniem, przejmowanie jakichkolwiek wzorców z zachowań
zaobserwowanych w internecie jest delikatnie mówiąc ... ech...,
wskazuje bowiem na problem braku ...ech ..., spowodowany ...ech... ;)
Rozumiemy się? :)

Pozdrawiam,
Magda

17. Data: 2007-03-07 14:43:55

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <e...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:1...@h...googlegr
oups.com...
On 7 Mar, 14:43, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik Magdalena <e...@i...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych
> napisał:1...@t...googleg
roups.com...
> [...]
> uznawanych aktualnie przez jednostkę za wartościowe...do przejęcia ;)

No cóż, teraz walnąłeś mi komplement, i to chyba nie zamierzony,

================
A przynajmniej jak ładnie udało mi się takie wrażenie sprawić...prawda? ;)

> [...]

zaobserwowanych w internecie jest delikatnie mówiąc ... ech...,
wskazuje bowiem na problem braku ...ech ..., spowodowany ...ech... ;)

============
Ech...Migdałku... ;)
Co ty masz wciąż z tym "rozumieniem się"?! ;P

lecę do szp---lka...
Pa...wszystkim...do...jutra...

;)

18. Data: 2007-03-07 14:44:38

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PN <s...@l...po> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:esmgr6$qad$...@n...onet.pl...
> Sky<s...@o...pl>
>
> [...]
>
> Tylko tyle masz Pan do powiedzenia po stwierdzeniu Magdy, Panie Szczery?

A co ci brakuje? ;P
To dodaj sam! :)

Do jutra...
;)

19. Data: 2007-03-07 14:47:23

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Sky<s...@o...pl>

[...]
> A co ci brakuje? ;P
> To dodaj sam! :)

O nie!
Jeszcze mi życie miłe ;D

> Do jutra...
> ;)

Nie znasz dnia ni godziny ;)

PN

20. Data: 2007-03-07 21:41:58

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Mar, 15:47, "PN" <s...@l...po> wrote:

> O nie!
> Jeszcze mi życie miłe ;D

;))

USENET
Zeszmacić by oswoić więc zneutralizować?
mam problem
"Za cenę akceptacji kurczymy się w sobie"
Jakie miasto, taki Kononowicz. To chyba choroba?