Re: Psychologia u dziewczyny :(

1. Data: 2000-05-03 19:01:57

Temat: Re: Psychologia u dziewczyny :(
Od: m...@i...pl (EwaS) szukaj wiadomości tego autora

>kobieta + kobieta = przyjazn => przyjazn + mezczyzna = zazdrosc => zazdrosc
>+ klotnia = koniec przyjazni => koniec przyjazni + mezczyna = troska/smutek
>=> troska/smutek + dziewczyna = problem
>
>To tak z mojego matematycznego punktu widzenia.

ROTFL
Z matematyka to akurat nie ma nic wspolnego. Te implikacje sa nie do
przyjecia, probowac mozna udowodnic je topologicznie, ale na samym poczatku
wychodzi sprzecznosc:

K - kobieta, M - mezczyzna, P- przyjazn, Z- zazdrosc, Kl - klotnia, KP -
koniec przyjazni

K + K = P
P + M = Z
Czyli: 2K + P + M [ZAWIERA SIE W]* P + Z
No i extra:- trojkat prowadzi do przyjazni ale i zazdrosci, ale dalej:
P + M = Z
Z + Kl = KP
Stad: P + M = KP
Tlumaczac z polskiego na nasze = kiedy mezczyzna przyjazni sie sam ze soba
(zycie w zgodzie z wlasnym sumieniem), prowadzi to do konca tej przyjazni -
czyli czego - samobojstwa? Hehehe...

* - wynik implikacji tylko w jedna strone

Drogi Zbirkosie - (bez urazy) nie wiem, ile w Tobie z matematyka, ale zdaje
sie powinienes zmienic swoj punkt widzenia matematyki.

Pozdrawiam, EwaS.

__________

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-05-04 14:51:35

Od: "Zbirkos" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czyli: 2K + P + M [ZAWIERA SIE W]* P + Z
> No i extra:- trojkat prowadzi do przyjazni ale i zazdrosci, ale dalej:

To co jest powyzej jest jak najbardziej zgodne z prawda, ale skad to ponizej
?

> Z + Kl = KP
> Stad: P + M = KP

Wg. mnie musialoby byc:

P = K + K =>
P + M = Z + Kl = K + K + M

Tak wiec reasumujac. Jezli sa dwie przyjaciolki i jedna z nich ma mezczyzne
to wtedy owszem prowadzi to do klotni i zazdrosci lecz miedzy Kobieta i
Kobieta,a mezyczyna jest tylko malym ogniwem, ktore najbardziej cierpi i ma
problemy z tego powodu !!!!

> Tlumaczac z polskiego na nasze = kiedy mezczyzna przyjazni sie sam ze soba
> (zycie w zgodzie z wlasnym sumieniem), prowadzi to do konca tej
przyjazni -
> czyli czego - samobojstwa? Hehehe...

Wlasnie z tym sie nie zgadzam !

> Drogi Zbirkosie - (bez urazy) nie wiem, ile w Tobie z matematyka, ale
zdaje
> sie powinienes zmienic swoj punkt widzenia matematyki.

Punkt widzenia ? Hmmmmmmm.............
Napewno nie zmienie przedmiotu pisemnego na maturze :-)))))))))))
Zbirkos
_________
E-mail: z...@t...pl UIN: 34100062 WWW: http://zbirkos.topnet.pl

1. Data: 2000-05-04 16:04:24

Temat: Odp: Psychologia u dziewczyny :(
Od: "Nemo" <n...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Punkt widzenia ? Hmmmmmmm.............
> Napewno nie zmienie przedmiotu pisemnego na maturze :-)))))))))))
> --
> pozdrawiam
> Zbirkos

A propos matury.... to wydawalo mi sie ze "napewno" sie pisze osobno... ;)

Pozdrawiam:
Nemo

1. Data: 2000-05-04 16:31:57

Od: "Zbirkos" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A propos matury.... to wydawalo mi sie ze "napewno" sie pisze osobno... ;)

Dzieki za info, z natury zawsze pisze razem takie wyrazy jak: wogole,
napewno, przedewszystkim" gdy wiem, ze pisze sie to oddzielnie ! :-)

Zbirkos
_________
E-mail: z...@t...pl UIN: 34100062 WWW: http://zbirkos.topnet.pl

Fluoxetine