Psychomanipulacje kobiet

21. Data: 2002-03-18 14:58:24

Temat: Re: Psychomanipulacje kobiet
Od: "satia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marynatka <m...@f...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:l...@4...com..
.

> E tam...............jak nie da rady na chama to weź dyplomatycznie:
> ona - "kochanie wiesz.............moj zegar bilogiczny
> tyka............"
> on - juz rozmawialismy o tym, dobrze wiesz ze to nie czas na
> dziecko............
> ona - wiem..........dlatego zamiast dziecka wezmy sobie drugiego
> kota......bo wiesz .( i tu wstaw jakas glodna dgadke jakie to wyzwanie
> dla kobiety dwa koty, ze nauczysz sie byc bardziej obowiazkowa i to
> pozniej ulatwi CI opieke nad dzieckiem - itp :)))))))))) )

taaaaaa....... bo to już było. I wtedy jest gadka, że on nie chce drugiego i
koniec, że nie chce, żeby dwa po nim łaziły, że dwa razy więcej miauków,
szaleństw itp... A kiedyś - jak będzie dziecko - to dopiero będzie problem,
będą szaleć po domu i co????
Moja gadka jest taka, że przynajmniej kot przyzwyczai się, że ma kogoś
innego poza nami, bo póki co jest szalenie przywiązany i jest bardzo
zazdrosny o uwagę naszą. Ale żadne argumetny nie trafiają. Amen.

> Marzena Dobra Rada
>
> ps. swoja droga tak na powaznie - to brak szans zeby sie zgodzil skoro
> mowi kategorycznie nie.

niestety, nie ma szans. Kategoryczne nie. I nie wiem, czemu, skoro naszeg
kota kocha i okazuje to na każdym kroku.
> Dobrze ze moj jest kociarz i gdyby nie to ze mamy brak kasy na kota to
> juz dawno planujemy zakup main coona (czy jak to sie pisze?) - ale

Jak ja ci TŻ zazdroszczę.............. Main Coony są bardzo drogie - około
2 - 3 tys pln. ALE - na wystawie kotów rasowych we Wrocławiu jeden hodowca
sprzedawał maincoony rodowodowe za 500 zl - chyba po prostu chciał je
sprzedac, bo niebawem małe będą mu kotkę kryć. Tym bardziej, że hodowli tej
rasy jest sporo. Także mozna. Przejeź się na wystawę. Maincoony to bydlęta -
sporo ponad 10 kg mogą ważyć.
No to fajnie masz. Fajny facet. Ale ja jak go poznawałam, to nie zaczynałam
od tego, czy koty lubi....

pozdrawiam i podrówki dla męża, co koty lubi :-) no i głaski dla kić
(standardowo jak na pl.rec.zwierz..., tyle że tam sie wszyscy gryzą i
wyzywają)

22. Data: 2002-03-18 15:17:03

Od: Maria Miller <m...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sławek" wrote:

> psychomanipulacji" ;-)))) ) . Ubawiło mnie natomiast coś innego: cyt.:"Czy
> meska czesc grupy moglaby sie na ten temat wypowiedziec?" następnie pod
> spodem posty z następującymi nickami (w kolejności jak u mnie w
> przeglądarce):
>
> Monika Gibes;
[...]
> - koniec wątku. Sama męska część grupy zabrała głos
> :-))))))))))))))))))))))))

No bo powinien pytanie skierowac wlasnie do manipulantek a nie do
manipulowanych, ktorzy moze sobie nawet sprawy nie zdaja z tych
manipulacji ;).

M.M.

23. Data: 2002-03-18 15:26:38

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sławek <f...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a74rtq$t6h$...@n...tpi.pl...

> [...]
> meska czesc grupy moglaby sie na ten temat wypowiedziec?" następnie pod
> spodem posty z następującymi nickami (w kolejności jak u mnie w

<CIACH>

No, no! Wypraszam sobie! "Monika Gibes" to żaden nick ;-) To moje jak
najprawdziwsze nazwisko (i co z tego, że podebrane już ex-mężowi? ) ;-)))))

Na usprawiedliwienie dodam tylko, że mam w sobie więcej "męskich cech" niż
niejeden facet ;-))

Monika

24. Data: 2002-03-18 15:55:24

Od: "OBAS" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "satia" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> a ja się chętnie więcej o nich dowiem, bo kombinuję jak koń pod górę, żeby
> chłopa zmanipoulowac na drugiego kota, ale już rok się nie daje i nie da.
> Mimo łez, próśb, gróź, błagań, zachęcań i innych mi znanych sposobów. I
> racjonalnych argumentów.

Może powinien się przybłąkać ? ;-) Kot oczywiście:-)
Jola

25. Data: 2002-03-18 16:48:03

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wersja3:
> hm................. nie mam wizji trzeciej wersji.
>
> wersja3: kupujesz drugiego kota identycznego jak pierwszy i
konsekwentnie
> wmawiasz swojemu TZ, że to jeden i ten sam;))

a koleżanka to mi czyści monitor...
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

26. Data: 2002-03-18 16:51:21

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ale swoją szosą - na poważnie - jakoś wolałabym, żeby się
zgodził, niż mam
> go stawiać przed faktem dokonanym, bo więcej to złego
p[rzyniesie (kłótnie)
> niż dobrego.

No pewnie że tak, ostatecznie jesteśmy dorośli i nie lubimy, jak
się z nas głupków robi. Satia, a pogotowie opiekuńcze? Takie
puszyste, smarkate, głośnomruczące, na parę dni, dopóki nie
znajdą domu? Miałabyś tego drugiego kota, fakt, że na krótko i
co chwilę innego (a tak się trudno rozstać...), ale zawsze coś,
a w TŻ-cie może by co zmiękło... Jak myslisz, przeszedłby taki
numer?

Pozdrawiam serdecznie
Hanka rozumiejąca ból
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

27. Data: 2002-03-18 18:43:57

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Gibes napisał(a) w wiadomości: ...

>Użytkownik Wojciech Kruczynski <w...@s...edu.pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:3...@n...fuw.edu.pl...

>Co uważasz za "ekskluzywną kobiecą gazetę"?
>Pytam z czystej ciekawości...

Na pewno "Komandos". (A co, znam jedną kobitkę, co czytuje namiętnie, a że
jedna jest, to chyba można mówić o ekskluzywności, wyłączności znaczy?)

JoP

--
j...@m...pl j...@u...com.pl
http://www.sf.magazyn.pl

28. Data: 2002-03-18 19:33:40

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Mar 2002 15:58:24 +0100, podpisując się jako "satia"
<s...@p...onet.pl>, napisałeś (aś) :

> [...]
>rasy jest sporo. Także mozna. Przejeź się na wystawę. Maincoony to bydlęta -

No wiem ale nie mam pojecia gdzie w najblizyszym czasie bedzie w
poblizu Kraka taka wystawa. Bo za 500 zeta to z pocalowaniem raczki
bym takiego kota kupila :))))))))

>No to fajnie masz. Fajny facet. Ale ja jak go poznawałam, to nie zaczynałam
>od tego, czy koty lubi....

No ja mojego przetestowalam :)))))))))))
A moj kot to francyga - jak kogos nie lubi to potrafi to okazac (sika
mu w buty, kobietom drze rajstopy tp).....i ten moj wypieszczony kotek
wlazl na kolana facetowi i pomyslalam sobie:
" skoro mi serducho pika do faceta, kot na pierwszy rzut oka pcha sie
mu na kolana - znaczy dobry czlek - brac i sie nie ogladac zeby inna
baba nie capnela"
;))))))))))))))))) No i potem widziałam obrazki jak to Pan czestował
kotka wędlinką z własnej kanapki a sam wcinał z masłem
:)))))))))))))))))

Marzena

29. Data: 2002-03-18 19:34:16

Temat: OT Odp: Psychomanipulacje kobiet
Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marynatka <m...@f...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:u...@4...com..
.
> Dnia Mon, 18 Mar 2002 15:58:24 +0100, podpisując się jako "satia"
> <s...@p...onet.pl>, napisałeś (aś) :

ciach dyskusja o zmanipulowanych kotach i ukochanych facetach, tfu, mialo
byc odwrotnie... ;-)

No i widzicie, dziewczęta, jak zeście zmanipulowaly tę dyskusję?
Z jakze niewdziecznego tematu jak to manipulujemy naszymi ukochanymi
mezczyznami krotką piłką przeszlyscie do znacznie ciekawszych tematow
:-))))))))

Z gratulacjami i ;-),
Magda/Anyia

30. Data: 2002-03-18 19:38:59

Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojciech Kruczynski <w...@s...edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...fuw.edu.pl...
ciach

...co mi przypomnialo kawal:

Do nieba prowadza dwie drogi: jedna brama z napisem: Dla tych, ktorzy byli
manipulowani przez swoje zony, i druga z napisem: Dla tych, ktorzy nie byli
manipulowani przez swoje zony.
Przed 1. brama kolejka bez konca, przed druga - jeden facet.
Sw. Piotr podchodzi i pyta: Witam Pana serdecznie, jak Pan tu trafil?
Na co facet: A zona kazala mi tu stanac, bo mniejsza kolejka.

z lobuzerskim pozdrowieniem,
Magda/Anyia
(nie zebym byla feministką;-) )

wkrótce święta..............
OT do Poznaniaków - potrzebna spacerówka
OT Kto chce kilo chałwy?
Witam Was z uśmiechem
[OT] Ankieta pt. "Cel i sens życia".