Psychosomatyka a ryby [czyli o omega-3, nastrojach i istocie szarej] ;)

101. Data: 2007-03-19 22:21:23

Temat: Re: Psychosomatyka a ryby... ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@y...googleg
roups.com...
On 19 Mar, 20:53, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik Magda <e...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:1...@e...googleg
roups.com...

> dyskusyjnych
roups.com...

> M:
> Spadaj ;P
> A potem się wspinaj ;P
>
> S:
> Zapomniałaś ze ja już jestem ponad to? ;P

M:
Och, przepraszam, kapłanie, zapomniałam! Na stos ze mną!!!
Zapomniałam, że Król sekty SKY jest "ponad to"!

S:
Jakiej sekty SKY? Jaki król? jaki kapłan?
Niniejszym ją konstytuujsz i mnie czynisz jej kacykiem? Dzienks ;P
Ale fakt. Zapomniałaś... ;)

> My tu już nie mamy tej waszej przyziemnej wariackiej karuzeli... ;)

M:
Współczuję... Nuda...

S:
Nie ma czego...bo nie ma czegoś takiego jak "nuda"... ;)

A co to jest przyziemna wariacka karuzela? Ja czegoś takiego nie
doświadczam...

S:
Wyparcie? :)
Wystarczy że poczytasz tu samą siebie...
...przecież widać jak na doni czego doświadczasz. ;)

M:
Mylisz się ;P
To my mamy pstryczek "ON-OFF" ;)
I ani się obejrzysz, a będziesz pisał ...w nicość...

S:
Wy? ;) Jacy wy? Pstryczek! Heh... ;P
Więc w końcu się Magduchno przyznajesz... ;)

No to wyłącz[cie] i będzie po sprawie...
tego zresztą by niektórzy tu chcieli...oj chcieli! ;D
Większej radości zresztą nie mogą mi sprawiać! :D

S:
> do czasu aż -choćby dla "świętego spokoju" do nas dołączycie... ;P

M:
No chance :)

S:
skoro je sobie sama odbierasz...twoja sprawa... ;P

> M:
> Oczywiście wszystko tylko dlatego, ponieważ tego chcesz.
>
> S:
> "chcę i nie chcę nie mieszka już w naszym domu" ;)

M:
Sratytaty ;P
Niedawno napisałeś, że wszystko co robisz, robisz ponieważ chcesz,
sekciarzu ;)

S:
To źle zrozumiałaś...masz teraz dokonkretyzowanie... :P
Jeszcze raz spytam -o jakiej sekcie mowa? ;)
Chętnie się dowiem do jakiej ?twoim? zdaniem "należę" ;D

Pozdrowienia dla wszystkich którym nieco podnoszę ciśnienie...
a którzy zerobią wszystko by tego po sobie nie pokazać...by olać
równo...gratulacje! ;P

102. Data: 2007-03-19 22:45:05

Od: "Magda" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Mar, 23:21, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik Magda <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:1...@y...googleg
roups.com...

> dyskusyjnych
roups.com...

roups.com...

> [...]
> Zapomniałam, że Król sekty SKY jest "ponad to"!
>
> S:
> Jakiej sekty SKY? Jaki król? jaki kapłan?

To Ty mnie oświeć, wszak od tego tu podobno jesteś ;)

My? Jakie "My"? ;) Wy Sky'owie? ;P

> M:
> Współczuję... Nuda...
>
> S:
> Nie ma czego...bo nie ma czegoś takiego jak "nuda"... ;)

Tak to sobie tłumacz...;)

> A co to jest przyziemna wariacka karuzela? Ja czegoś takiego nie
> doświadczam...
>
> S:
> Wyparcie? :)

Wyparcie to i owszem, ale u Ciebie. I to mocne.
A odnośnie mnie już nie wydumuj głupotek, bo nic nie wydumasz :)

> Wystarczy że poczytasz tu samą siebie...
> ...przecież widać jak na doni czego doświadczasz. ;)

Tak. W mym życiu doświadczam Miłości.
A Ty widzisz sobie to, co chcesz widzieć, i z czym chcesz "w imię
przez siebie wymyślonego dobra" walczyć.

> M:
> Mylisz się ;P
> To my mamy pstryczek "ON-OFF" ;)
> I ani się obejrzysz, a będziesz pisał ...w nicość...
>
> S:
> Wy? ;) Jacy wy? Pstryczek! Heh... ;P

Skoro Ty piszesz "MY", to mi wolno w odpowiedzi napisać to samo, czyli
"MY" ;P

> Więc w końcu się Magduchno przyznajesz... ;)

Tak, tak, przyznaję się... A do czego, jeśli można wiedzieć?

> No to wyłącz[cie] i będzie po sprawie...
> tego zresztą by niektórzy tu chcieli...oj chcieli! ;D
> Większej radości zresztą nie mogą mi sprawiać! :D
>
> S:

Widzisz co napisałeś? "Do nas" dołączycie? No i co to ma być ;P

> M:
> No chance :)
>
> S:
> skoro je sobie sama odbierasz...twoja sprawa... ;P

Wybieram wolność. Może i Ty byś spróbował? Poczułbyś się dużo
lepiej ;) I nie wmawiaj mi głupot, że świetnie Ci się żyje. Bzdura!
Wyparcie! Jesteś zniewolony jak cholera, nawet jeśli sam o tym jeszcze
do końca nie wiesz ;)

> [...]
> Jeszcze raz spytam -o jakiej sekcie mowa? ;)
> Chętnie się dowiem do jakiej ?twoim? zdaniem "należę" ;D

Nie mam pojęcia:) Obstawiam sektę o pięknie brzmiącej nazwie SKY ;P

> Pozdrowienia dla wszystkich którym nieco podnoszę ciśnienie...
> a którzy zerobią wszystko by tego po sobie nie pokazać...by olać
> równo...gratulacje! ;P

Eee tam, nie podlizuj się ;P

Pozdr.
Magda

103. Data: 2007-03-19 23:04:19

Temat: Re: Psychosomatyka a ryby [czyli o omega-3, nastrojach i istocie szarej] ;)
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):

Podsumowując tę dyskusję - "kwasy zawszie byli w żołądku" :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

104. Data: 2007-03-19 23:25:15

Temat: Odp: Psychosomatyka a ryby... ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@l...googlegr
oups.com...
On 19 Mar, 23:21, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik Magda <e...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:1...@y...googleg
roups.com...

> dyskusyjnych
roups.com...

roups.com...

> [...]

> Pozdrowienia dla wszystkich którym nieco podnoszę ciśnienie...
> a którzy zerobią wszystko by tego po sobie nie pokazać...by olać

Eee tam, nie podlizuj się ;P

Pozdr.
Magda

105. Data: 2007-03-19 23:42:52

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Zapomniałam, że Król sekty SKY jest "ponad to"!
>
> S:
> Jakiej sekty SKY? Jaki król? jaki kapłan?

M:
To Ty mnie oświeć, wszak od tego tu podobno jesteś ;)

S:
Ależ ty wiesz wszystko lepiej...więc? ;)
Oświeciłem nieco? ;P

> [...]
> Współczuję... Nuda...
>
> S:
> Nie ma czego...bo nie ma czegoś takiego jak "nuda"... ;)

Sobie nie muszę...widać tobie znów trzeba...? ;)

> A co to jest przyziemna wariacka karuzela? Ja czegoś takiego nie
> doświadczam...
>
> S:
> Wyparcie? :)

M:
Wyparcie to i owszem, ale u Ciebie. I to mocne.
A odnośnie mnie już nie wydumuj głupotek, bo nic nie wydumasz :)

S:
Co tu Madziu dumać? Wszystko już jak na dłoni. :D
Przyznaję etatyście rację...ten nie ma co do ciebie żadnych złudzeń ;)

M:
Tak. W mym życiu doświadczam Miłości.
A Ty widzisz sobie to, co chcesz widzieć, i z czym chcesz "w imię
przez siebie wymyślonego dobra" walczyć.

S:
Walczyć? Ja? ;)
O co?! :D
Nie ma jakiegoś "wymyślonego" doba...

S:
> Więc w końcu się Magduchno przyznajesz... ;)

M:
Tak, tak, przyznaję się... A do czego, jeśli można wiedzieć?

S:
Do chęci kontrolowania sytuacji [i innych ludzi]
-w końcu chcesz mieć władzę nad pstryczkiem -prawda? ;D
-kogo i kiedy wyłączyć...lub mu tym zagrozić[postraszyć] ;)

A to nie miłość...jakiej ponoć doświadczasz
[więc byłabyś również zdolna dawać]
No cóż...to smutne[współczuję]...ale to widać dość mocno.

> [...]

lepiej ;) I nie wmawiaj mi głupot, że świetnie Ci się żyje. Bzdura!
Wyparcie! Jesteś zniewolony jak cholera, nawet jeśli sam o tym jeszcze

Bla bla bla... ;P

> [...]

M:
Nie mam pojęcia:) Obstawiam sektę o pięknie brzmiącej nazwie SKY ;P

A obstawiaj obstawiaj...tyle że to nic nie wnosi...
poza dowodem na twoje poczucie zagrożenia [obrona przez atak] ;)

> Pozdrowienia dla wszystkich którym nieco podnoszę ciśnienie...
> a którzy zerobią wszystko by tego po sobie nie pokazać...by olać
> równo...gratulacje! ;P

M:
Eee tam, nie podlizuj się ;P

S:
Nie? A to czemu? ;)
Mogę jedynie tobie? :D
Koniec ze schlebianiem! ;)

106. Data: 2007-03-20 00:29:05

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał(a):

> Kwasy tłuszczowe Omega-3 mają w swej strukturze podwójne wiązanie przy
> trzecim atomie węgla i kolejne podwójne wiązania w przebiegu łańcucha.
> Są one zatem wielokrotnie nienasycone/wielonienasycone.

takie cos można znaleźc tylko na grupie pl.sci.psychologia

--
http://patrz.pl/trener
SOBIEKRóL

107. Data: 2007-03-20 00:38:08

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

PN napisał(a):

> Też przeprowadziłem wczoraj małe poszukiwania
> Profesora-który-Bardzo-Chciałby-Obić-Mi-Gębę

aż tak się zrobiło?
chyba musze polatać po wątkach
nienawidzę profesmrodów

--
http://patrz.pl/trener
SOBIEKRÓL

108. Data: 2007-03-20 00:40:46

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):

> Podsumowując tę dyskusję - "kwasy zawszie byli w żołądku" :)

dębszczak, nie błyskaj mi wieczorem, bo żoninę pobudzę :)

--
http://patrz.pl/trener
SOBIEKRÓL

109. Data: 2007-03-20 07:46:04

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...na.swiat>

> aż tak się zrobiło?
> chyba musze polatać po wątkach
> nienawidzę profesmrodów

ps.com...

enjoy

paff

110. Data: 2007-03-20 08:00:50

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

PN<s...@l...po>

[...]
ps.com...

> enjoy

bez trójkropka na końcu

pn

Re: Juz nie bede...
kto z was by odniósł?
śmierć
Tydzień Mózgu 2007
bronić się przed zmęczeniem[ tylko dla kobiet?] ;)