Pszczoły

1. Data: 2009-03-16 11:50:06

Temat: Pszczoły
Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakoś nie mogę dojechać na działkę tak, że nawet nie wiem jak i czy
przeżyły.
Tu napisałem kilka ciekawostek o pszczołach
http://www.rebkow.za.pl/pszczoly.htm
SJS

2. Data: 2009-03-16 12:30:20

Temat: Re: Pszczoły
Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:gpledi$8j4$1@inews.gazeta.pl SJS <s...@w...pl>
napisał(a):

> Jakoś nie mogę dojechać na działkę tak, że nawet nie wiem jak i czy
> przeżyły.

Hejka. Wczoraj widzialem kilka pszczół na przebiśniegach. :-)
Pozdrawiam prekursorsko Ja...cki

3. Data: 2009-03-16 13:20:03

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości grup
> W wiadomości news:gpledi$8j4$1@inews.gazeta.pl SJS <s...@w...pl>

> Hejka. Wczoraj widzialem kilka pszczół na przebiśniegach. :-)
> Pozdrawiam prekursorsko Ja...cki

Wiele lat temu widziałem coś czego nawet w podręcznikach pszczelarskich nie
opisali
Na krokusy latały w nocy - odległość około 30-40 m
SJS

4. Data: 2009-03-16 14:44:12

Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SJS" porusza się w podejrzanym towarzystwie:

> Wiele lat temu widziałem coś czego nawet w podręcznikach pszczelarskich
> nie opisali
> Na krokusy latały w nocy - odległość około 30-40 m

Eeeee tam! Ten "Belveder", co kupileś na mecie był na bank metylakiem =(:-(

Zdroofka Johnny

5. Data: 2009-03-16 15:09:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Mar 2009 14:20:03 +0100, SJS napisał(a):

> [...]
> opisali
> Na krokusy latały w nocy - odległość około 30-40 m

Niemożliwe. To nie mogły być pszczoły. Może jakieś dzikie.

6. Data: 2009-03-16 15:09:22

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiele lat temu widziałem coś czego nawet w podręcznikach pszczelarskich nie
> opisali
> Na krokusy latały  w nocy - odległość około 30-40 m

Kr5okusy są zamknięte jak jest ciemnonawet jak dzień pochmurny,
to nie otwierają się.Dziwne jakieś.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2009-03-16 16:07:35

Od: "skryba" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Kr5okusy są zamknięte jak jest ciemnonawet jak dzień pochmurny,
> to nie otwierają się.Dziwne jakieś.

Moje podpędziłem, zakwitły w grudniu i przekwitły pod koniec stycznia.
Ciulipany też.
Pozdrawiam z rozpedu

8. Data: 2009-03-18 22:46:38

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jakoś nie mogę dojechać na działkę tak, że nawet nie wiem jak i czy
> przeżyły.

U mnie cały czas żadne nie latają. A mam całą łąkę kwitnących krokusów (no
może nie łąkę tylko łączkę :-]). Ciekawe, kiedy zaczną...

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wolski.com.pl/teoria.html czyli wszystko o wrzosach

wrzośce