Re: Pszemol adwokatem Atkinsa - do czego to doszło! :

From: "MORGANO" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.soc.wegetarianizm
Subject: Re: Pszemol adwokatem Atkinsa - do czego to doszło! :
Date: Thu, 10 Aug 2000 21:40:58 +0200

Użytkownik LLeszek <l...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:8...@p...net...
>przywódcą, jest dla Optymalnych Kwaśniewski.
>Atkins zerżnął dietę Kwacha. To nie ulega wątpliwości.
> To chyba nie miał być dowód na to "zerżnięcie" diety?
> Przeczytaj najnowszą książkę Kwacha. Jego badania to lata siedemdziesiątych,
> Atkinsa lata osiemdziesiąte.
> Atkins zmodyfikował dietę, bo nastawił się na chudnięcie - zgodnie z

Z czego by żyły apteki
Tak w ciągu 5 miesięcy schudłem jedząc obficie 23kg i od ponad trzech lat nie
mam powrotu typu jo-jo. Chciałbym jeszcze schudnąć 3-4kg ale to jest
niemozliwe. Zywienie optymalne utrzymuje należną wagę. Ja nie widzę problemu
by to sprawdzić!
5 żółtek jaja kurzego dziennie posiada tyle witamin mikro i makro elementów
ile człowiek potrzebuje na cały dzień.
Mam tylko jedną prośbę nie przechodźcie wszyscy generalne na żywienie
optymalne tylko sukcesywnie w przeciwnym przypadku żywność drastycznie
wzrośnie.

> Przeczytaj Kwacha, on wyjaśnia do czego służą witaminy.
Tu bym dodał tylko zawsze jedno jeżeli używamy skrótu dr Kwach.
Miałem już wiele problemów ze zupką jarzynową prawdziwego Kwacha. To było
wielkie nieporozumienie. Które do nieczegoi nie doprowadziło. Morgano