Re: Pszemol adwokatem Atkinsa - do czego to doszło!

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.soc.wegetarianizm
Subject: Re: Pszemol adwokatem Atkinsa - do czego to doszło!
Date: Thu, 10 Aug 2000 16:33:22 -0500

"MORGANO" <m...@p...onet.pl> wrote in message news:39930f22@news.vogel.pl...
> Tak w ciągu 5 miesiecy schudlem jedząc obficie 23kg i od ponad trzech lat
> nie mam powrotu typu jo-jo. Chcialbym jeszcze schudnąc 3-4kg ale to jest
> niemozliwe. Zywienie optymalne utrzymuje nalezną wage. Ja nie widze problemu
> by to sprawdzic!

Oczywiście... jednak przyznaj sam, ze Twój pojedynczy przypadek
nie ma znaczenia statystycznego. Moze Atkins w swojej ponad 30 letniej
praktyce przy odchudzaniu grubasów spotkal sie z czymś, co uzasadnia
podawanie dodatkowych specyfików [bo to nie chodzi tylko o witaminy!].
No i Twoja nadwaga, dwadzieścia kilka kilo, równiez nie jest tak ogromna
jakie leczy na codzien Atkins.

> 5 zóltek jaja kurzego dziennie posiada tyle witamin mikro
> i makro elementów ile czlowiek potrzebuje na caly dzien.

Problem tylko w tym, ze nieco mi sie juz jajka przejadly :-(
Oczekuje propozycji, jest jakaś kucharka na grupie,
która zechcialaby mi coś dobrego ugotowac? :-))

> Mam tylko jedną prośbe nie przechodLcie wszyscy generalne na zywienie
> optymalne tylko sukcesywnie w przeciwnym przypadku zywnośc drastycznie
> wzrośnie.

:-)))
Brawo za poczucie humoru, Morgano.

> Tu bym dodal tylko zawsze jedno jezeli uzywamy skrótu dr Kwach.
> Mialem juz wiele problemów ze zupką jarzynową prawdziwego Kwacha. To bylo
> wielkie nieporozumienie. Które do nieczegoi nie doprowadzilo. Morgano

ok, poza tym, brzmi to nieco perioratywnie, ja obiecuje poprawe.