Puder sypki Inglot

1. Data: 2003-06-17 10:26:06

Temat: Puder sypki Inglot
Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sadzicie o tym pudrze? A moze jakis inny jest lepszy? Na pewno YR,
ale w Lublinie nie ma tego sklepu, a nie chce zamawiac samego pudru.
Wiem, ze byl ten temat poruszany juz kilka razy, ale nie znalazlam na
google. Poradzcie cos prosze.
Pozdr,
Szwedka

1. Data: 2003-06-17 10:45:53

Temat: Re: Puder sypki Inglot
Od: "magdha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama kupila sobie ten puder. Byla zadowolona, ale byl jeden minus -
bardzo malo wydajny i w porownaniu z innymi szybko jej sie skonczyl

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2003-06-17 11:56:12

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ale w Lublinie nie ma tego sklepu, a nie chce zamawiac samego pudru.
> Wiem, ze byl ten temat poruszany juz kilka razy, ale nie znalazlam na

witam
jest całkiem nizły jak na cene ale osobiście wole sypki firmy Matis.
pozdrawiam
p.

1. Data: 2003-06-17 12:11:30

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szwedka wrote:

> [...]
>ale w Lublinie nie ma tego sklepu, a nie chce zamawiac samego pudru.
>Wiem, ze byl ten temat poruszany juz kilka razy, ale nie znalazlam na

Dla mnie bomba, tylko sobie spraw do niego pędzel, bo ten puszek, który
jest w pudrze jest nie powiem do czego.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-06-17 13:02:01

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> napisał:

> Co sadzicie o tym pudrze? A moze jakis inny jest lepszy? Na pewno YR,
> ale w Lublinie nie ma tego sklepu, a nie chce zamawiac samego pudru.

Inglota aqrat nie używałam, ale zadowolona byłam z pudru pyłkowego Max
Factora i Oriflamu - oba mają b. delikatne błyszczące drobinki i ładnie
wyglądają na twarzy. A YR też całkiem oki...:).
________
sheba 19

1. Data: 2003-06-17 14:46:27

Temat: Odp: Puder sypki Inglot
Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Szwedka <s...@u...autograf.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bcmq7s$l50$...@l...my.domain...
> [...]
> ale w Lublinie nie ma tego sklepu, a nie chce zamawiac samego pudru.
> Wiem, ze byl ten temat poruszany juz kilka razy, ale nie znalazlam na

Dla mnie beznadziejny naczytałam się pochlebnych opinii kupiłam a potem
totalnie się rozczarowałam. Kolory ma kiepskie, szybko się ściera, tworzy
maskę na twarzy.

Aga

1. Data: 2003-06-17 19:21:59

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> Dla mnie beznadziejny naczytałam się pochlebnych opinii kupiłam a potem
> totalnie się rozczarowałam. Kolory ma kiepskie, szybko się ściera, tworzy
> maskę na twarzy.

Ja mam podobne odczucia. Mam trzy kolory (kupiłam tylko do zdjęć) - żaden
nie jest trafiony - jasne są różowawe a ciemniejsze za ciemne i żółtawe.
Puder jest widoczny na twarzy - próbowałam z różnymi podkładami i zawsze
jest to samo. Jak dla mnie ma zbyt grube cząsteczki.
DominikaNM

ŻabCia-trochę odmieniona:)))
[KRK} błyszczyki diamant
[Łódź] forward od ISI :)