Puder w kompakcie

1. Data: 2004-03-04 09:31:45

Temat: Puder w kompakcie
Od: "hexe79" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam się do kupienia pudru w kompakcie ale w związku z tym,
że puder takiego rodzaju miałam raptem raz w życiu chciałam się
poradzić, który warto zakupić. Ten który miałam raz, był z oriflame
i był bardzo dobry. Chętnie bym go jeszcze raz kupiła ale czekam
na promocję :-) Ale na promocję mogę jeszcze długo poczekać,
więc może skuszę się wcześniej na inny :-)

Hexe

1. Data: 2004-03-04 09:43:14

Temat: Re: Puder w kompakcie
Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hexe79" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na promocję :-) Ale na promocję mogę jeszcze długo poczekać,
> więc może skuszę się wcześniej na inny :-)

Moja siostra swego czasu uzywala pudru w kompakcie Manhattan - bardzo go
lubila, a wybredna z niej osobka i malo co jej odpowiada. Ponoc niezle sa
rowniez pudry w kompakcie Avon - ale ja nie uzywalam, tylko kolezanki byly
zadowolone.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2004-03-04 09:53:10

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

hexe79 wrote:

> [...]
> na promocję :-) Ale na promocję mogę jeszcze długo poczekać,
> więc może skuszę się wcześniej na inny :-)

Ja dluzszy czas mialam Manhattan, ale po paru latach (uzywalam go tylko
do poprawek, wiec wolno sie zuzywal) polamal sie. Teraz mam Bourjois i
bardzo sobie chwale :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-03-04 09:58:12

Od: "Aga G." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj kompakt Max Factor 3w1. Opakowanie jest granatowe.

1. Data: 2004-03-04 10:00:28

Od: "hexe79" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joasia <j...@S...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c26tnh$cl4$...@i...gazeta.pl...

> [...]
> rowniez pudry w kompakcie Avon - ale ja nie uzywalam, tylko kolezanki byly

Odnośnie Manhattanu również słyszałam wiele pozytywnych opinii,
jednak z Avonem już nie było tak dobrze. Koleżanka miała puder
w kompakcie i mówiła, że dość, że kiepsko się rozprowadza,
to jeszcze są tylko dwa odcienie do wyboru. No ale nie ma reguły,
każdemu może spasować co innego :-) A jaka jaka jest cena tego
podkładu z Manhattanu (tak orientacynie chociaż)?

Hexe

1. Data: 2004-03-04 10:50:31

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 4 Mar 2004 10:31:45 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <h...@g...pl> i powiedziała:

> [...]
> na promocję :-) Ale na promocję mogę jeszcze długo poczekać,
> więc może skuszę się wcześniej na inny :-)

Ja lubię Maxa Factora, kosztuje jakieś 50-60 zł, ładnie matuje i kryje.

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-03-04 11:06:06

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> każdemu może spasować co innego :-) A jaka jaka jest cena tego
> podkładu z Manhattanu (tak orientacynie chociaż)?

Odcieni jest 5 dla kompaktow Avonowych. A Manhattan kosztuje chyba cos kolo
40zl, ale glowy sobie uciac nie dam.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2004-03-04 11:33:35

Od: "hexe79" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joasia <j...@S...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c272it$39p$...@i...gazeta.pl...

> Odcieni jest 5 dla kompaktow Avonowych. A Manhattan kosztuje chyba cos
kolo 40zl, ale glowy sobie uciac nie dam.
> Pozdrawiam
> Joasia

Dzięki :-) Koleżanka dość dawno miała ten puder z Avonu,
być może wtedy były jeszcze dwa odcienie. Ale dobrze wiedzieć,
że jednak jest ich więcej. A nad Manhattanem się zastanowię :-)

1. Data: 2004-03-04 11:49:28

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03/04/04 12:06, Użytkownik Joasia napisał:

> Odcieni jest 5 dla kompaktow Avonowych. A Manhattan kosztuje chyba cos kolo
> 40zl, ale glowy sobie uciac nie dam.

W DN za 25 zł widziałam.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-03-04 11:58:29

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

hexe79 <h...@g...pl> napisał(a):

> Zamierzam się do kupienia pudru w kompakcie ale w związku z tym,
> że puder takiego rodzaju miałam raptem raz w życiu chciałam się
> poradzić, który warto zakupić.

Od zawsze używam Yardleya/Letheric za oszałamiającą kwotę 16 PLN i co próbuję
zmienić na coś bardziej ekskluzywnego, wracam do niego jak na gumie...

JoP

fryzura meska
Gdzie można kupić dermacol???
Colgate Simply White - pytanie o skuteczność i skutki uboczne
internetowa drogeria-czy probowalyscie?
fanghi d'alga speciale uomo