Punktowe podlewanie roslinek

1. Data: 2006-07-21 13:53:25

Temat: Punktowe podlewanie roslinek
Od: "pluton__" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Wymyslilem, ze do podlewania roslinek
kupie zbiornik na 1000 litrow,
wyprowadze z niego 2 rurki i kazda z nich
wetkne pod inna roslinke.

Pytanie jest takie: czym zatkac rurke, zeby dozowala
wode z dobra intensywnoscia ?
Chcialbym uzyskac wyplyw ok. 2 litry na dobe z jednej rurki.

Jezeli zatkam rurke gabka, to i tak leje sie strumieniem.
Zatkanie igla do strykawek ;siodemka' daje za maly
strumien, 'osemka' - za duzy.

Wykorzystanie wezyka kroplujacego nie wchodzi w gre,
bo on wymaga 1,1 atm, a ja dostarcze od 0 do 0,1
w zaleznosci od nalepnienia zbiornika.

Sposob regulacji powinien byc taki, zeby zminimalizowac ryzyko zatkania.

pozdrwiam
pluton

2. Data: 2006-07-21 13:59:31

Temat: Re: Punktowe podlewanie roslinek
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

pluton__ napisał(a):
[...]
> Sposob regulacji powinien byc taki, zeby zminimalizowac ryzyko zatkania.

Wszelkie dozowniki np. od kropli miętowych, nasercowych itp., itd.
pozdr. Jerzy

3. Data: 2006-07-21 21:59:23

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pluton__" <z...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:e9qm9g$las$1@news.onet.pl...
> [...]
> w zaleznosci od nalepnienia zbiornika.
>
> Sposob regulacji powinien byc taki, zeby zminimalizowac ryzyko

Ne masz w pobliżu szpitala?
Szpital = zużyte kroplówki
Resztę już wiesz
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

4. Data: 2006-08-25 08:12:32

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki :)

pozdrwiam
pluton

5. Data: 2006-08-25 12:24:19

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

pluton napisał(a):
> dzieki :)
>
> pozdrwiam
> pluton

Mam nadzieję, że porady skryby nie wziałes zbyt serio.
Jeśli juz to stosuj NOWE a nie zuzyte bo te drugie są NIEWIADOMEGO
pochodzenia.
:-(
pozdr. Jerzy

6. Data: 2006-08-26 15:24:55

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w
wiadomości news:ecmq85$34b$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Mam nadzieję, że porady skryby nie wziałes zbyt serio.
> Jeśli juz to stosuj NOWE a nie zuzyte bo te drugie są NIEWIADOMEGO
> [...]

A ja mam nadzieję, że Pluton Twojej rady
nie weźmie na serio bo ona na pewno jest
NIEWIADOMEGO pochodzenia

pozdr. skryba

7. Data: 2006-08-26 15:42:22

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba napisał(a):
> A ja mam nadzieję, że Pluton Twojej rady
> nie weźmie na serio bo ona na pewno jest
> NIEWIADOMEGO pochodzenia

Chcesz jedną kroplówkę NIEWIADOMEGO pochodzenia?
Mam znajomą pigułę to ci załatwię. HIV murowany.
pozdr. Jerzy

8. Data: 2006-08-26 16:06:56

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w
wiadomości news:ecpqbn$fep$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Chcesz jedną kroplówkę NIEWIADOMEGO pochodzenia?
> Mam znajomą pigułę to ci załatwię. HIV murowany.
> pozdr. Jerzy

Przecież Ty myślisz o igle a ja o naczyniu z dozownikiem kroplującym.
Zostaje tylko ta część wężyka tuż za dozownikiem resztę sobie trzeba
dosztukować na potrzebną odległość rośliny od punktu podwieszenia
zbiornika.
Wysil troszkę mózgownicę. Nie myśl, że ja będę udzielał
rad na Twoim genialnym przecież poziomie.

pozdr. skryba

9. Data: 2006-09-05 18:12:04

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba napisał(a):
[...]
> Wysil troszkę mózgownicę. Nie myśl, że ja będę udzielał
> rad na Twoim genialnym przecież poziomie.

To świadczy o twoim poziomie.
Odpowiadaj na temat.
pozdr. Jerzy

10. Data: 2006-09-05 20:41:17

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w
wiadomości news:edker0$5d2$2@nemesis.news.tpi.pl...
> skryba napisał(a):
> [...]
>
> To świadczy o twoim poziomie.
> Odpowiadaj na temat.
> pozdr. Jerzy

Staram się odpowiadać na poziomie do Ciebie docierającym

pozdr. skryba

roslina do lazienki?
Klon palmowy - problem
Fe-zaczepy na balkon