Pyanie o ból krzyża i pleców

1. Data: 2003-06-30 08:43:37

Temat: Pyanie o ból krzyża i pleców
Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Co poradzić osobie trzydziestoletniej która od jakiegoś czasu wstaje rano z
bolącymi plecami,krzyżem - śpi na normalnym łóżku, płasko - na cieniutkim
jaśku, i bardziej boli po spaniu na plecach. Może brakuje jej jakiś witamin,
mikroelementów, a może to jakieś przemęczenie - wszystko znika po
"rozruszaniu się" rano.Może ten typ po prostu tak ma, ale wcześniej tego nie
było . Aha kiedyś jak wstawała to bolały ją stopy - też przechodziło w ciągu
dnia. - nie wiem czy jeszcze bolą chyba co jakiś czas.
Pozdrawiam,
Aga

2. Data: 2003-06-30 11:17:07

Temat: Re: Pyanie o ból krzyża i pleców
Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło, że Mon, 30 Jun 2003 10:43:37 +0200 *Agnieszka Sobczyk*

Może ma dyskopatię?

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

3. Data: 2003-06-30 14:49:36

Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaja" <k...@B...op.pl> wrote in message
> Tak się złożyło, że Mon, 30 Jun 2003 10:43:37 +0200 *Agnieszka Sobczyk*
> [...]

A do jakiego lekarza iść z takim problemem? Chirurga? Czy może zrobić jakies
badania typu morfologia, a może to osteoporoza - nie raczej nie.
Aga

4. Data: 2003-06-30 16:06:02

Od: "Sluchaj" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A do jakiego lekarza iść z takim problemem? Chirurga? Czy może zrobić
jakies badania typu morfologia, a może to osteoporoza - nie raczej nie.
> Aga

Wszelkie tego typu dolegliwości trzeba leczyć u neurologa, mam na myśli bóle
kręgosłupa, barku i szyi.

5. Data: 2003-06-30 23:36:49

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło, że Mon, 30 Jun 2003 16:49:36 +0200 *Agnieszka Sobczyk*
napisał/a:

> A do jakiego lekarza iść z takim problemem? Chirurga? Czy może zrobić jakies
> badania typu morfologia, a może to osteoporoza - nie raczej nie.

Do chirurga ortopedy.Można też iść najpierw do lek.rodzinnego i poprosić o
skierowanie na prześwietlenie kręgosłupa.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

1 lipca