Opuchnieta stopa!

1. Data: 2003-06-29 23:23:53

Temat: Opuchnieta stopa!
Od: " Kiti" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Mam pytanie. Od dwoch tygodni mam stale opuchnieta stopa. U ortopedy bylam
tydzien temu, obejrzal rentgen stopy i stwierdzil, ze nie widzi zadnych
zmian.Zaczal ogladac nogi i stwierdzil, ze mozliwe, ze mam problem z
naczynkami krwionosnymi. Przepisal leki i masc na obrzeki, a stopa jak byla,
tak i jest nadal opuchnieta. Teraz wydaje mi sie ze nawet bardziej.
Zaznaczam, ze nie jest zwichnieta.
Wszystko zaczelo sie od tego, ze zdretwiala mi owa stopa i zaczal sie silny
bol. I od tamtej pory spuchlo. Nie moge chodzic w zadnych butach, bo zadne mi
nie wchodza, a na dodatek ledwo co moge przejsc kilka metrow.
Opuchlizna "zaatakowala" juz palce, spod i gorna czesc kostki.
Co to moze byc?? Prosze, doradzcie.
Z gory dziekuje.
Pozdrawiam.
Kiti.

2. Data: 2003-06-30 06:06:06

Temat: Re: Opuchnieta stopa!
Od: "Aneta502" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Kiti" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie wchodza, a na dodatek ledwo co moge przejsc kilka metrow.
> Opuchlizna "zaatakowala" juz palce, spod i gorna czesc kostki.

http://www.gazeta.pl/usenet/

prawdopodobnie zaburzenia gospodarki wodnej, jeśli nie boli oczywiście
,proponuję zrobić badania krwi- kwas moczowy, sód,potas i mocznik, może coś
się wyjaśni...pozdrawiam A

Gdzie szukac?
łupiez pstry
kichanie - alergia - tabletki - skutki uboczne
co to jest stres prostatis?
homeopatia - oznaczenia