łupiez pstry

1. Data: 2003-06-29 21:05:10

Temat: łupiez pstry
Od: "iza b." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

na ramionach mam łupiez pstry. Okropnie wygladają jasne
plamy na brązowej skórze... Eh... stosowałam juz nizoral
do mycia, mycospor do smarowania, ketokonazol do
"łykania". Efektów nie widze....
Moze samodzielnie zastosowac orungal???

iza

ps. skąd to paskudztwo sie przyplątało??? podejrzewam
solarium bądź krytą pływalnie. Czy słuszne sa moje
przypuszczenia?

2. Data: 2003-06-30 07:49:13

Temat: Re: łupiez pstry
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czytałam, ze kuracje doustne są mniej skuteczne w tym przypadku niż
preparaty stosowane zewnętrznie. Czy leczysz tylko obszar zaatakowany przez
łupież? Leczenie powinno obejmować też skórę głowy. Pozaty jest mozliwość
powtórnej infekcji przez niezdezynfekowane ubrania itp...

3. Data: 2003-06-30 17:27:34

Od: "iza b." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justyp" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> łupież? Leczenie powinno obejmować też skórę głowy. Pozaty jest mozliwość
> powtórnej infekcji przez niezdezynfekowane ubrania itp...

to prawda, nizoralem myłam tylko skóre rąk i ramion. Głowę z powodu
braku łupiezu od czasu do czasu traktowałam mało profesjonalnym
szamponem przeciwłupiezowym. Sądziłam, ze stosowanie sie do
wskazówek lekarza i zażywanie zwiekszonej dawki ketokonazolu,
mycie nizoralem i smarowanie chorych miejsc mycosporem spowoduje
wyleczenie. Teraz chce na własna reke zakupic polecony mi w aptece
orungal. oby tylko nie wywoływał reakcji alergicznych...
O odziezy nawet nie pomyslałam... Czyzbym musiała sie pozbyc
praktycznie całej garderoby??? Nie stac mnie na jej wymiane :(.

iza (wdzieczna za kazdą porade)

4. Data: 2003-06-30 20:00:06

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to prawda, nizoralem myłam tylko skóre rąk i ramion. Głowę z powodu
> braku łupiezu od czasu do czasu traktowałam mało profesjonalnym
> szamponem przeciwłupiezowym.
Stosuj szampon przeciwgrzybiczy typu Nizoral również na głowę- mimo braku
objawów moze to być źródło ponownych infekcji.

> Sądziłam, ze stosowanie sie do
> wskazówek lekarza i zażywanie zwiekszonej dawki ketokonazolu
no właśnie dustne leki ponoć gorzej się sprawdzają w tym przypadku...

> O odziezy nawet nie pomyslałam... Czyzbym musiała sie pozbyc
> praktycznie całej garderoby???
uprasuj kilkukrotnie bardzo gorącym żelazkiem (ale tak, żeby nie spalić
niczego) bieliznę, pizamę, ręczniki i inne ubrania- powinno pomóc.

5. Data: 2003-06-30 23:40:45

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło, że Mon, 30 Jun 2003 19:27:34 +0200 *iza b.* napisał/a:

> [...]
> O odziezy nawet nie pomyslałam... Czyzbym musiała sie pozbyc
> praktycznie całej garderoby??? Nie stac mnie na jej wymiane :(.

Z ta chorobą trzeba pójść jak najszybciej do dermatologa!
Zapisze pewnie wapno dożylnie,witaminy i Metronidazol.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

6. Data: 2003-07-01 05:12:33

Od: "iza b." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@B...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>

> Z ta chorobą trzeba pójść jak najszybciej do dermatologa!
> Zapisze pewnie wapno dożylnie,witaminy i Metronidazol.

byłam u dermatologa. leczyłam ketokonazolem, nizoralem
i mycosporem. niestety bez efektów.

iza

7. Data: 2003-07-01 11:49:34

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło, że Tue, 1 Jul 2003 07:12:33 +0200 *iza b.* napisał/a:

> byłam u dermatologa. leczyłam ketokonazolem, nizoralem
> i mycosporem. niestety bez efektów.

Może pójdź jeszcze do innego dermatologa?

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

8. Data: 2003-07-01 14:53:30

Od: "iza b." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak się złożyło, że Tue, 1 Jul 2003 07:12:33 +0200 *iza b.* napisał/a:
>
> Może pójdź jeszcze do innego dermatologa?

ide, ide... jestem umówiona na jutro...
I ciekawa jestem co tym razem zostanie mi zalecone...

iza

9. Data: 2003-07-01 22:04:26

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło, że Tue, 1 Jul 2003 16:53:30 +0200 *iza b.* napisał/a:

> ide, ide... jestem umówiona na jutro...
> I ciekawa jestem co tym razem zostanie mi zalecone...

Zapytaj go najpierw o wapno z witC dożylne,zestaw witamin i ten
Metronidazol.Ciekawa jestem co Ci powie i co zapisze.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

10. Data: 2003-07-02 07:01:06

Od: "Jame" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam rowniez mialem podobny problem z lupiezem.
Nizoral pomagal ale wracalo.
Udalem sie wiec do bardzo dobrego salonu fryzjerskiego ktory dysponowal
aparatem do badania wlosow i gama profesjonalnych kosmetykow wella SP just
man.

No i dobrali mi wlasciwe i od roku spokoj. Niestety musze regularnie
stosowac ich kosmetyki ( probowalem po tygodniu lupiez znow wracal). Co 2
dni mycie szamponem welli a w dniu kiedy nie myje tonik welli i spokoj -
nie sypie sie z glowy bialy sniezek :)).
Boli tylko koszt , kasuja ok 40 zł za flaszke i jednego i drugiego.

Pozdrawiam
Jurek

kichanie - alergia - tabletki - skutki uboczne
co to jest stres prostatis?
homeopatia - oznaczenia
torbiel
Proteza/implant jądra.