Re: Pytanie

From: "Obcy" <siralos(zabezpiecznie)@mail.icpnet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Pytanie
Date: Thu, 12 Dec 2002 00:52:12 +0100

Użytkownik "Yellow Peril" <xanda@wytnij_to.wp.pl> napisał w wiadomości
news:MPG.1861bf247703897a9896bc@news.dialog.net.pl..
.

> [...]

No właśnie. Podejrzewam, że specjalnie nie pokazuja w mediach metody
właściwej, żeby nie demonstrować ludziom jak skutecznie i łatwo się zabić.
I dobrze. :)

BTW: To tak samo jak niepisana umowa pomiędzy badaczami UFO, żeby nie
ujawniac kilku istotnych szczegółow z bliskich spotkań 3 stopnia w
raportach, żeby potem móc odróżnic prawdziwe zdażenia od zmyslań ludzi.
Zamiast nich podstawia sie schematy, albo pomija je. I na razie to skutkuje
eliminując fałsze. Trzeba wielu lat badań w tym temacie, żeby natknąć sie na
przeciek prawdziwego opisu wszystkich szczegółów... A i tak nie każdy pozna,
że to juz ten prawdziwy opis. I tak powinno zawsze pozostać dla dobra
obiektywnych badań.

Dzieki za fachową poradę. :-)
Poznać praktyka po pierwszym zdaniu ;-)

> I nie ciac na nadgarstkach - mozna sobie sciegna poprzecinac i jak potem
> bedzie sie reka ruszac ;-)

No właśnie, przecież trzeba będzie jakoś sobie te bandaże zmieniac potem a
bez ścięgien lipa będzie ;-)

> Najlepiej ciac w dole lokciowym - krew z zyl ma czasem tam tak duze
> cisnienie ze moze trysnac :-)

heh.. efekty specjalne! :)
Tylko szkoda scian i dywanów, albo kafelków w łazience!

> a potem jak juz osiagnie sie zadany efekt
> mozna zgiac lapke w lokciu i krew nie leci ;-)

LOL, no teraz jestem już na serio zadziwiony jakie techniki istnieją sprytne
;-)
Warto w sumie znać takie metody w razie zwykłych wypadków.

> No chyba ze zabijamy sie na serio.. wtedy polecam cos innego niz ciecie
> ;-)

Racja. Istnieja metody skuteczniejsze, aczkolwiek boleśniejsze. Metoda na
"Petroniusza" jest zbyt "starożytna" ;-)

Obcy