Pytanie

1. Data: 2002-10-30 20:08:09

Temat: Pytanie
Od: "Gustawa" <g...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie.

Waze 65 kg i mam 170 cm wzrostu i jesli dobrze wyliczylam to wskaznik mam
22,49
Widze ciagle naglowki MONTIGNAC i prosze niech mi ktos wiecej powie na temat
tej diety albo stron gdzie moge to znalezc. Bardzo chce zrzucic tylko 5 kg.

Pomocy

2. Data: 2002-10-30 20:18:48

Temat: Re: Pytanie
Od: Gosia <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article appe60$h2b$...@k...task.gda.pl, Gustawa at g...@d...pg.gda.pl
wrote on 30/10/02 21:08:

> [...]
> tej diety albo stron gdzie moge to znalezc. Bardzo chce zrzucic tylko 5 kg.

http://montignac.tk

strona po polsku, najwazniejsze informacje sa.
i nie tylko

ale to raczej sposob odzywiania nie dieta i pomaga osiagnac i utrzymac
wlasciwa wage i zdrowie poprzez utrzymanie stakego poziomu cukru we krwi.
ale aby wszystko zroumiec musisz zanabyc ksiazke.

oprocz ksiazek Montignaca na temat diety opartej o niski indeks glikemiczny
jest tez w Polsce dostepna ksizka Jenny Miller "Nie musisz liczyc kalorii).

pozdrawiam

*gosia*

3. Data: 2002-10-30 20:23:47

Od: "Brutus" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
temat
> tej diety albo stron gdzie moge to znalezc. Bardzo chce zrzucic tylko 5

Przeczytaj to co napisałaś i zastanów się. Jeśli dalej będziesz chciała
schudnąć sugeruję wizytę u psychologa

--
Pozdrawiam, Brutus

"Life is very simple, but man
insists on making it complicated"

4. Data: 2002-10-30 20:31:03

Od: Gosia <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article appbds$q1q$...@j...coi.pw.edu.pl, Brutus at b...@p...onet.pl
wrote on 30/10/02 21:23:

> temat
> kg.
>>
> Przeczytaj to co napisałaś i zastanów się. Jeśli dalej będziesz chciała
> schudnąć sugeruję wizytę u psychologa

nie przesadzaj - wygllad i sampoczucie zalezy tez od budowy ciala.
tak sie sklada, ze tez mam 170cm wzrostu i jak wazylam 65 - 67kg czulam sie
i wygladalam bardzo nieciekawie.
teraz waze 56 - 57kg ale i tak mam faldke tluszczu na brzuchu i biodrach
(ktora jednak powoli znika).

tez pozdrawiam
*gosia*

5. Data: 2002-10-30 21:06:37

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cos u mnie ta stronka -http://montignac.tk
nie chce sie otworzyc....Pozdrawaim KAsia

6. Data: 2002-10-30 21:09:45

Od: "Gustawa" <g...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja sie czuje poprostu ociezala a 5 kilo to jest maxymalna granica i nie
sadze, ze potrzebny mi psycholog.
Ale dzieki za odpowiedz (nawet taka)

7. Data: 2002-10-30 21:10:59

Od: "Gustawa" <g...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie trapi mnie ten sam problem (nieciekawy wyglad) i to ze mi sie nic
nie chce.
Moze ta dieta cos zmieni

8. Data: 2002-10-31 08:22:10

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> temat
> kg.
> >
> Przeczytaj to co napisałaś i zastanów się. Jeśli dalej będziesz chciała
> schudnąć sugeruję wizytę u psychologa

dlaczego tak mowisz?
czy mamy sie ksiazkowo trzymac tych wskaznikow???

Mnie zawsze trapil jeden problem
Na studiach mieszkalam na stancji z kolezanka
Razem robilysmy sniadania, gotowalysmy sobie obiadki, kolacje.
Jadlysmy to samo.
co dzien wazylysmy sie na tej samej wadze
Ona nizsza odemnie jakies 5 -6 cm
Na "grubosc" ona szczuplejsza
zawsze wazyla wiecej 5 kg

Nie wiem, czy to kosci wiecej waza, czy co.. ???
w kazdym badz razie wazne jest to jak sie czujemy, jak wygladamy
Ja tez u siebie widze odstajacy brzuszek, ktory mi przeszkadza
I co z tego ze waga i BMI miesci sie w normie?
wazne jest nasze samopoczucie
tak mysle

Saman_tha zamyslona

9. Data: 2002-10-31 17:41:53

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia <i...@g...pl> wrote in

> nie przesadzaj - wygllad i sampoczucie zalezy tez od budowy ciala.

Oczywiście. Znam osoby, którym pasuje BMI 18-19, tyle, że one to
mają bez żadnej diety i odchudzania, a wręcz nie mogą przytyć (inna
sprawa, że palą i piją kawę).

> teraz waze 56 - 57kg ale i tak mam faldke tluszczu na brzuchu i
> biodrach (ktora jednak powoli znika).

Tyle, że kobieta - zgodnie z naturą - trochę _tłuszczu_ musi
mieć. Kiedyś kumple przynieśli do szkoły jakiś magazyn kulturystyczny i
tamte kobiety wyglądały IMHO zdecydowanie mało interesująco i to nie
tyle przez nadmiar mięśni, co przez niemal(?) zupełny brak tłuszczu.
Oczywiście DGCC... :-)

--
/**** 1. Look both ways when crossing roads ****\
***** 2. Don't wear slippers 'til you're old *****

10. Data: 2002-10-31 22:26:30

Od: Gosia <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article a...@r...of.many.colours, Paweł 'Róża' Różański at
r...@f...onet.pl wrote on 31/10/02 18:41:

> [...]
> tamte kobiety wyglądały IMHO zdecydowanie mało interesująco i to nie
> tyle przez nadmiar mięśni, co przez niemal(?) zupełny brak tłuszczu.

no dobra, ja nie oczekuje, ze on zniknie zupelnie
:-)
to niemozliwe
chce, zeby cialo bylo jedrne i tyle, bo jeszcze nie doszlo do siebie (z
mojej winy) po ciazy, a to bylo 3.5 roku temu

pozdrawiam

*gosia*

karmienie i montignac
kto schudł?
przeanalizujcie moje MM menu prosze
herbata z miodem
dieta wg. Montignac'a - pytanie podstawowe