Pytanie

1. Data: 2004-01-14 18:00:25

Temat: Pytanie
Od: Mariusz Balik <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam
Gdzie mogę znaleźć informacje na temat turnusów
rehabilitacyjno-usprawniających.
Mój niepełnosprawny brat ma problemy z samodzielnością. Wiem, że
funkcjonują turnusy usprawniające, gdzie osoby z ograniczoną sprawnością
mogą nauczyć się jak radzić sobie bez opiekunów.
Coraz częściej muszę zostawiać brata pod opieką osób trzecich, które nie
umieją opiekować się niepełnostrawnym.
Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.

2. Data: 2004-01-14 18:39:21

Temat: Re: Pytanie
Od: m...@p...pl (Dj.wozek) szukaj wiadomości tego autora

http://szukaj.onet.pl/query.html?col=all&odm_tez=odm
iana&qt=zurs

3. Data: 2004-01-14 21:39:32

Od: "WojtekZ" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mogą nauczyć się jak radzić sobie bez opiekunów.
> Coraz częściej muszę zostawiać brata pod opieką osób trzecich, które nie

Polecam Fundacje Aktywnej Rehabilitacji (www.far.org.pl)
Sam bylem i jestem bardzo zadowolony.
Moje zycie zmienilo sie o 180 stopni.

WojtekZ

4. Data: 2004-01-15 16:16:25

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś takiego kiedyś robił stocer w konstancinie - byly tzw. oddziały
rehabilitacji spolecznej na Stegnach. Czy to jest jeszcze aktualne - nie
mam pojecia, sprobuje sie cos dowiedziec.

LM

Użytkownik "Mariusz Balik" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mogą nauczyć się jak radzić sobie bez opiekunów.
> Coraz częściej muszę zostawiać brata pod opieką osób trzecich, które nie

Zatrudnie informatyka.
Obnizka renty-mozliwe ?
Fw: ciekawy słownik pojęć różnych :-)
Przestaja obowiazywac niektóre dokumenty...
o kursie