Pytanie

1. Data: 2005-09-26 12:02:39

Temat: Pytanie
Od: "pola" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie można sie zgłosić w sprawie leczenia lekomani ? Z góry dziękuje za
podpowiedzi.

2. Data: 2005-09-26 20:20:32

Temat: Re: Pytanie
Od: "Ewa" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pola" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Gdzie można sie zgłosić w sprawie leczenia lekomani ? Z góry dziękuje za
> podpowiedzi.

Do najbliższego psychiatry, każdy powinien się podjąc takiego leczenia. Ale
radzę popytać znajomych i czasem warto zapłacić te 80 zł raz na 2 tyg.
Ewka.

3. Data: 2005-09-26 20:26:43

Od: "Ogryzek" <V...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pola" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Gdzie można sie zgłosić w sprawie leczenia lekomani ? Z góry dziękuje za
> podpowiedzi.

Poradnia Uzalężnień.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Ogryzek

(Jeśli chcesz do mnie napisać- usuń z adresu "VeryBig")

Czy to normalne.
Zaczynam trzezwiec i widze co stracilem
uzaleznienie
ratowanie po ćpaniu