Pytanie - Ona sie tnie...

21. Data: 2007-04-12 18:28:30

Temat: Re: Pytanie - Ona sie tnie...
Od: "Katarzyna " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> A dlaczego zaczełaś... ?

bo myslalam ze jak poczuje zewnetrzny bol-bol ciala, to wewnetrzny bol
zniknie, albo przynajmniej zostanie zagluszony i faktycznie, troche pomoglo,
ale to bledne kolo.

22. Data: 2007-04-16 18:48:49

Od: "qurche" <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie kontakt z psychiatrą i weryfikacja działań psychologa.
Rok psychoterapii to dość długo, ale nic nie gwarantuje 100%
skuteczności. Najlepiej jakby psychiatra i psycholog współpracowali ze
sobą - w zasadzie to jest konieczne. Koniecznie sprawdź też czy
psycholog jest rzeczywiście dyplomowanym psychoterapeutą. Niestety w
Polsce nagminnie zdarza się, że psycholodzy nie mają odpowiednich
szkoleń do prowadzenia psychoterapii.
Jeśli stanowi zagrożenie dla siebie to często terapia na oddziale jest
konieczna, ale taką decyzję może podjąć jedynie lekarz psychiatra.
Trzmam kciuki

MOJE CREDO, CIENIASY
Statystyka, raporty, badania, SPSS
Re: Chore czy leniwe?