Pytanie - "antykoncepcja po"

1. Data: 1999-12-31 10:37:33

Temat: Pytanie - "antykoncepcja po"
Od: "ecuador" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanie Dzis mi sie zdazyl wypadek przy pracy (pekla
prezerwatywa). Niestety na necie nie znalazlem nic poza nazwa srodka
"POSTINOR". Pomimo godzinn nocnych udalo mi sie zalatwic dwie tabletki tego
srodka bez recepty. Pierwsza z nich moja Pani zazyla po dwoch godzinach od
"wydarzenia".
W zwiazku z powyzszym prosze o informacje na temat
-skutecznosci tego srodka
-czy nalezy wziasc nastepna tabletke po 8 godzinach ? - niestetyulotka jest
zalosnie krotka

Dziekuje za wszelkie rady i pomoc.
Ecuador

2. Data: 1999-12-31 17:29:20

Temat: Re: Pytanie - "antykoncepcja po"
Od: 1...@p...onet.pl (Waldemar Kujawa) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2000-01-01 22:02:11

Od: "=DobeX=" <d...@f...med.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W związku z powyższym proszę o informacje na temat
> -skuteczności tego środka

Stosunkowo skuteczny. Może nawet dość skuteczny, ale pod
warunkiem zażycia tej tabletki do 72 godzin od zdarzenia. Po tym czasie to
już nie bardzo jest sens. Można tylko sobie bardzo zaszkodzić.

> -czy należy wziąć następną tabletkę po 8 godzinach ? - niestety
jest
> żałośnie krotka

Absolutnie NIE !!! Drugą można wziąć po około tygodniu. Nie
więcej niż 4 na miesiąc.

Dariusz =DobeX= Dobosz

http://www.dobex.w.pl
mailto:d...@f...med.pl