Pytanie do Niny

101. Data: 2001-02-18 18:17:10

Temat: Re: Pytanie do Niny
Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~
> Adolf Hitler "Mein Kampf"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

> P.S. Alfredzie !! Jestem z tobą !!!!!

Mysle, ze trzeba miec duzo odwagi, zeby otwarcie wyrazic swoje racje
dotyczace granic zachowania (czy uzywajac staroswieckiego slowa - kultury) w
swiecie, gdzie 'hulaj dusza, piekla nie ma!'
Niektorzy nie maja odwagi. Pisza wiec anonimy. :-(

I jeszcze a propos:

"powtarzaj wielkie slowa powtarzaj je z uporem
jak ci co szli przez pustynie i gineli w piasku

a nagrodza cie za to tym co maja pod reka
chlosta smiechu zabojstwem na smietniku"

To niestety nie ja, to Herbert.

joanna

102. Data: 2001-02-18 18:20:23

Temat: Re: Rpzbite lustro? - do Evy
Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jezyk poetycki i w ogole liryka to fajna rzecz owszem, ale jako
> hm.... "narzedzie" do analizy cudzej osobowosci i dociekanie motywow
> postepowania niestety nie sprawdza sie.

Skad wiesz?
A basnie, legendy, przypowiesci ? Archetypy i symbole ?

liryczna ;-) joanna

103. Data: 2001-02-18 20:02:32

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ajtne wrote:

> [...]
> swiecie, gdzie 'hulaj dusza, piekla nie ma!'
> Niektorzy nie maja odwagi. Pisza wiec anonimy. :-(

Dobre! Jeden anonim cierpi za miliony, drugi anonim wymachuje tu
cytatami z A.H., a trzeci prawi morały z powodu anonimowości.
Przepraszam, czy leci z nami pilot...? :->
--
-...-.-.....-...--.. .-...-...-.----.--...-.-..
-...-.-..-...-... .-- .--.---...-.-.-.-.--..-..

104. Data: 2001-02-18 21:22:27

Od: g...@p...fm (GrebluS) szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam że się wtrącę, chwile mnie tu nie było i nie rozumiem o co
chodzi. Czy cała ta dyskusja rozbija się o to że host w domenie
ninka.net ma na imie pierdol? Bo jeżeli tak to całkowicie stracę wiarę w
ludzi :) A może biorą górę jakieś uprzedzenia?
Na prawdę nie chce mi się zaglądac do archiwum :)

Pozdrawiam
W.Grębla
--
Is truth not truth for all?
-- Natira, "For the World is Hollow and I have Touched

105. Data: 2001-02-18 21:38:06

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

GrebluS wrote:
> Czy cała ta dyskusja rozbija się o to że host w domenie ninka.net
> ma na imie pierdol?

Nie! Cała ta dyskusja rozbija się o to, że Ninka epatuje tak tym hostem,
wpisując go sobie celowo nawet jako identyfikator.

pozdrawiam
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

106. Data: 2001-02-18 23:50:15

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Laskowski <d...@p...pl> writes:

> Dobre! Jeden anonim cierpi za miliony, drugi anonim wymachuje tu
> cytatami z A.H., a trzeci prawi morały z powodu anonimowości.
> Przepraszam, czy leci z nami pilot...? :->

... spokojnie, to tylko awaria :))))))
--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

107. Data: 2001-02-19 00:10:18

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz wskazał w news:18022001.354559D1@DariuszLaskowski...
cos zaszyfrowanego, podkreślając swoje zamiłowania (?);)
(...)
> [...]
> --
> -...-.-.....-...--.. .-...-...-.----.--...-.-..
> -...-.-..-...-... .-- .--.---...-.-.-.-.--..-..

A może ten pierwszy nie jest taki całkiem anonimowy? Przecież to Gdynia :)
a co jest najbliżej Gdyni? Gdańsk?
Z psotów tu umieszczonych wynika na pierwszy rzut oka że

Gdynia to Strażnik Moralności
Gdańsk to bary (j..., kacper),
Dariusz Laskowski (Darlas, DrYazzgod),
Justyna A. (justa),
Małgorzata Lesner (megi),
Sławomir Molenda,

Na kogo stawiasz Darlas? :). Na kogo postawisz ten zostanie pilotem ;)!.
W nagrodę.

serdeczności
Alfred
~~~~~~~~~
PS. W swoim archiwum znalazłem taki oto ciekawy nagłówek
(skracam go do niezbędnych elementów):

From: DrYazzgod <D...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: refleksja
Date: Sun, 07 Jan 2001 21:57:15 +0100
oraz taki oto post

108. Data: 2001-02-19 00:12:57

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Eva" <e...@p...onet.pl> writes:

> I dlatego Nino tak trudno sie porozumiec takim jak Ty i ja.

Nigdy nie przeczylam temu, ze ciezko mi sie rozmawia i porozumiewa z
ludzmi ktorzy w merytorycznej dyskusji nie sa w stanie oddzielic
emocji od racjonalnych argumentow.

> Ale w Tobie tkwi jeszcze dodatkowa sprzecznosc -
> chlod Twoich wypowiedzi kloci sie z tym co znalazlam na Twojej stronie.

Kloci sie? a to dlaczego?
Mnie sie tam nic nie kloci. Potrafie swoje emocje kontrolowac na tyle,
ze tam gdzie uznam ze nie sa one potrzebne (np. w merytorycznej
dyskusji - takie staram sie prowadzic w tym gronie) po prostu ich nie
ujawniam/nie uzywam i tyle.

gdzie tu sprzecznosc?

> ( przy okazji - dlaczego nie moge wejsc na druga z tych, ktore podajesz
> w swojej wizytowce?)

bo sie zle zmirrorowala - to akurat niezalezne ode mnie tylko od tego
ze sie polaczenie (strona sie mirroruje wgetem) rwie i jak wget pare
razy proboje i nie moze dociagnac reszty plikow to rezygnuje i tyle.

> Wiec jak to jest - jestes chlodna jak Twoje wypowiedzi,
> czy ludzka, jak Twoja strona?

Jedno i drugie i jak juz pisalam wyzej nie ma w tym sprzecznosci.

> tak wiec - czy mozesz teraz pogadac "po ludzku"?

hm.. zdawalo mi sie ze uzywam jezyka polskiego... czyzbym w twoich
oczach uzywala jezyka zwierzat albo kosmitow, skoro mowisz "pogadac po
ludzku"?
a moze masz na mysli to, ze nie jestes w stanie rozmawiac z kims kto
nie wklada w rozmowe podobnych emocji co ty je zywisz i stad ten
"dysonans" ci sie bierze?

> I co Cie sprowadza na psp - czyzby samotnosc?

Sprowadza mnie rzecz najzwyklejsza pod sloncem - interesuje mnie
psychologia.
I lubie czasem poczytac/porozmawiac z ludzmi kompetentnymi w tej
dziedzinie. Z ksiazka sie niestety dyskusji prowadzic nie da a tak sie
sklada ze w okolicy nie mam zbyt wielu znajomych zainteresowanych czy
tez po prostu bedacycyh psychologami.

> Nie traktuj tego pytania zlosliwie - tu nie przychodza ludzie obojetni
> - jakie intencje kieruja Toba?

Zauwazylam, ze wiekszosc jest albo nawiedzona albo ida w poszukiwaniu
rozwiazania do problemow mniej lub bardziej powaznych. Tyle ze
przeciez grupa nie jest od tego;
Niemniej jest troche "normalnych" (heh, z tego punktu widzenia sadzac)
osob - dlaczego zakladasz, ze ja musze nalezec do tych co maja jakis
problem albo sa samotni etc?
Czy uwazasz, ze podobne intencje kieruja ludzmi ktorzy udzielaja sie
na innych grupach dyskusyjnych - np. pl.soc.dzieci? Ze dajmy na to -
udzielaja sie tam tylko ci, co maja jakies problemy z dziecmi i nie
wiedza jak sobie z nimi poradzic? albo tacy co w zwiazku z dzieckiem
maja problem z samym soba?

> Dalej twierdze, ze to, jakich srodkow wyrazu ktos uzywa ( w tym poezji)
> jest jak najbardziej narzedziem do wyrazania siebie i poznawania
> osobowosci innych ludzi - chocby z powodu ich reakcji na nia;)

Oczywiscie, ale ja nie uwazam aby poezja oraz uzywanie okreslonych
stanow emocjonalnych bylo sensowne tudziez celowe w DYSKUSJI.
A ta grupa przypominam, jest SCI a nie np. rec - co moim zdaniem ma
rowniez znaczenie jesli chodzi o uzywany jezyk, podejscie do problemow
etc.

Czy teraz czujesz sie dostatecznie usatysfakcjonowana moimi
wyjasnieniami?

109. Data: 2001-02-19 00:16:17

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"ajtne" <a...@b...pl> writes:

> Skad wiesz?
> A basnie, legendy, przypowiesci ? Archetypy i symbole ?

Wyrazaja pewne "prawdy" - ludowe najczesciej, ale chyba nie bediesz
twierdzic ze jezyk mitow i legend jest obecnie metoda do opisu analizy
ludzkiej osobowosci?

To, ze psychologia stara sie tlumaczyc i wyjasnic powstawanie mitow
- to zupelnie inna rzecz. Ale zobacz, JAK to robi.

Zobacz chociazby na takiego Junga (ktorego, nota bene sporo
psychologow uwaza niemalze za bajkopisarza i cos w tym jest) - jakiego
on jezyka uzywa i jak podchodzi do badanych problemow.

On nie tworzy mitow, on je OPISUJE.

Zreszta.. czuje sie doprawdy nieco dziwnie, na grupie
pl.sci.psycholgia starajac sie tlumaczyc z tego dlaczego liryka nie
jest metoda badawcza w psychologii.

110. Data: 2001-02-19 01:42:09

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

... z Gormenghast wrote:

> Wszystko jasne? Wiesz, że ja też Cie lubię, Dariusz ;))?

Mógłbyś podkręcić jasność swojej wypowiedzi?
--
Dariusz Laskowski Ja mam jakieś dziwne przeczucie, że autor
mailto:d...@p...pl Hamstera to rasowy linuksiarz przymuszony

A w cholerę z tą MENSA!!! [-ZED- Oni Cię jednak chcieli obrazić! ;-)] (było: Re: pl.rec.robotki-reczne)
Walentego czas zaczac
Prof Strzelecki
Nauczcie się cytować !
Dzień Mózgu