Pytanie do globa - o tlumienie seksualnosci

41. Data: 2013-03-05 17:19:19

Temat: Re: Pytanie do globa - o tlumienie seksualnosci
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:51361947$0$1302$65785112@news.neostrada.pl...

> Nie wiem. Pedofilu.

To projekcja jest
--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

42. Data: 2013-03-05 17:20:07

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Napisz wiecej na ten temat.
Więcej wiesz Ty. No całkiem też możliwe, że to także wyparłeś

43. Data: 2013-03-05 17:21:54

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

ps.com...

> Jak sie ta choroba nazywa? Mam na mysli kompulsywne wymyslanie pierdow nt.
> innych?

A Twój psychiatra jak ją zdiagnozował?

44. Data: 2013-03-05 17:42:45

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To projekcja jest

To piekne za nadobne jest.

45. Data: 2013-03-05 17:43:23

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Więcej wiesz Ty. No całkiem też możliwe, że to także wyparłeś

Ja sadzie, ze jednak Ty. Jak zawsze.

46. Data: 2013-03-05 17:44:48

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...

> A Twój psychiatra jak ją zdiagnozował?

Nie mam psychiatry, znow kompulsywnie zmyslasz na moj temat.

47. Data: 2013-03-05 18:15:11

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:51361bfb$0$1223$65785112@news.neostra
da.pl...

..

> [...]
>
> A Twój psychiatra jak ją zdiagnozował?
>
> --
> Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny

Ma trochę racji bo regujesz z Duchem szałem , gdy pani w szkole
pokazuje wkładanie prezerwatywy na banana.
Też dostali katolicy takiego szału i niewybrednie wypowiadali się o
seksualności. Nerwicowy- kompulsywny atak ,gdy pojawiła się rzecz
którą wypierają ze świadomości.

48. Data: 2013-03-06 10:45:51

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Mar 2013 17:11:48 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

ps.com...

> Nie wiem. Pedofilu.

Wy długo tak jeszcze zamierzacie, chłopcy? :]

M.

49. Data: 2013-03-06 10:50:39

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Mar 2013 16:23:41 +0100, Ghost napisał(a):

> [...]
>
> "Jeżeli następstwem czynu określonego w § 1 lub 2 jest targnięcie się
> pokrzywdzonego na własne życie, sprawca podlega karze pozbawienia wolności

Exactly.
Pomówienia w sieci również są karalne.

M.

50. Data: 2013-03-06 10:57:59

Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 5 marca 2013 17:11:47 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> On 5 Mar, 17:00, "olo" <o...@o...pl> wrote:

> Zboczeńcy molestują swoje ofiary niewybrednymi pytaniami a następnie
> gwałcą. Nie dociera do zboczeńca że molestuje bo gwałciciel nie liczy
> się ze zdaniem ofiary. Ewidentnie Duch jest zboczeńcem, sam swoim
> zachowaniem to pokazuje.

Gdy zapytalem o twoja seksualnosc, od razu kojarzy ci sie to z brudnym seksem, z
gwaltami, zboczeniami...

Jak wyglada twoja seksualnosc? Miales dziwczyne?
Masz jakies pozyywne skojarzenia z seksualnoscia poza zboczeniami, gwaltami?

Druch

Upadek moralny polskiego społeczeństwa.
Mapa świata
Mapa świata