Pytanie do grupowiczek

1. Data: 2002-12-22 09:45:12

Temat: Pytanie do grupowiczek
Od: "Madziarka" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem co na to powiecie ale moje kochanie podsunęło mi pomysł na
zrobienie strony WWW nas grupowiczek?
Co Wy na taką propozycję?
Moim zdaniem miło by było zrobić coś takiego, jednak to Wy musicie się
zdecydować czy coś takiego Wam odpowiada.

Pozdrawiam
Magda, która właśnie tworzy swoje WWW:)

1. Data: 2002-12-22 11:45:08

Temat: Re: Pytanie do grupowiczek
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madziarka" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> Moim zdaniem miło by było zrobić coś takiego, jednak to Wy musicie się
> zdecydować czy coś takiego Wam odpowiada.

Koniecznie z tabelkami o wzroscie, kolorze i dlugosci wlosow, kolorze oczu
i znaku zodiaku:-)))
DominikaNM

1. Data: 2002-12-22 12:38:56

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Madziarka <m...@p...fm> w wiadomości do grup

> Nie wiem co na to powiecie ale moje kochanie podsunęło mi pomysł na
> zrobienie strony WWW nas grupowiczek?
> Co Wy na taką propozycję?

Jestem jak najbardziej za :-) Ja nie wiem, czy na poczatku juz tu takiej
propozycji nie bylo - ale sie rozmyla jakos. A taka stronka bylaby na pewno
sympatyczna.

Gosia

1. Data: 2002-12-22 14:39:23

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moim zdaniem miło by było zrobić coś takiego, jednak to Wy musicie się
> zdecydować czy coś takiego Wam odpowiada.

Jak najbardziej za

Nawet zglaszam sie na ochotnika do pomocy:)

Kropelka ktora tez troche stronki robic umie:-)

1. Data: 2002-12-22 15:23:07

Od: "Madziarka" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka napisała:

> Nawet zglaszam sie na ochotnika do pomocy:)
>
> Kropelka ktora tez troche stronki robic umie:-)

Kropelko ponieważ nie udało mi się wysłać maila do Ciebie to muszę zadać to
pytanie tutaj.
A jaką pomoc mogłabyś zaoferować przy tworzeniu takiej stronki?
Masz jakieś fajne programiki do tworzenia stron?
Ja tworzę jak narazie we Front Page'u i jestem zadowolona choć ten programik
ma pewne ograniczenia.
Jednak nie jest źle:)))

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2002-12-22 15:36:31

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kropelko ponieważ nie udało mi się wysłać maila do Ciebie to muszę zadać
> pytanie tutaj.

Odpisalam Ci juz z podaniem dobrego adresu (bez usunto ) ... dostalas maila?

Kropelka

1. Data: 2002-12-22 21:07:38

Od: "Catalina" <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madziarka" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> Nie wiem co na to powiecie ale moje kochanie podsunęło mi pomysł na
> zrobienie strony WWW nas grupowiczek?
> Co Wy na taką propozycję?

Ja jestem za ;-)

> Magda, która właśnie tworzy swoje WWW:)

I bedziesz ja robial teraz zawsze ;-) Zawsze cos Ci przyjdzie jeszcze do
glowy ;-)

--
Catalina
icq #54287160