Re: Pytanie do noszacych okulary ?

1. Data: 2003-10-17 16:14:46

Temat: Re: Pytanie do noszacych okulary ?
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli chodzi o okulary to optycy cieniują szkła (przy silnej wadzie) i wtedy
można np. takie szkła wsadzić w okulary druciaki. A ja z autopsji polecam
jak najmniejsze ramki. Wtedy oczy nie są tak bardzo zasłonięte i widać że są
ładne i duże (a nie takie malutkie jak przez soczewkę - :).
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2003-10-17 16:16:44

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli chodzi o cenę to niestety nie wiem ile kosztuje cieniowanie, ale wiem
że szkła plastikowe nie są takie drogie (lżejsze) poza tym im mniejsze ramki
tym lżejsze okulary. Są jeszcze lekkie ramki. Tylko że drogie ok. 500 PLN.
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2003-10-17 17:48:45

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli chodzi o cenę to niestety nie wiem ile kosztuje cieniowanie, ale
wiem
> że szkła plastikowe nie są takie drogie (lżejsze)

tylko ze plastiki sa grubsze i z tego co wiem trudno je wlozyc do malych
oparawek zeby ladnie wygladaly....
sama to cwiczylam, bo przy mojej wadzie wzroku niestety plastiki byly
paskudnie grube wiec jednak wybralam zwykle szkla tylko zeby obnizyc wage
zdecydowalam sie na drogie oprawki bo lzejsze a przy okazji tytanowe wiec
tez wytrzymalsze

pozdr

1. Data: 2003-10-17 20:58:34

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> napisał w wiadomości

> tylko ze plastiki sa grubsze i z tego co wiem trudno je wlozyc do malych
> oparawek zeby ladnie wygladaly....

Wiec tak mam duza wade bo -9 na lewe oko, a na prawe -2.5 astygmatyzm. No i
ostatnio kupilam ramki Gucciego i plastiki bo szkiel nie potrafie nosic -
wzynaja sie w nos, sa zbyt ciezkie. Za calosc zaplacilam 1350 zl, byly
plastiki cieniowane i to najlepszym sposobem [nie chodzi tu o chwalenie sie,
po prostu sa rozne stopnie cieniowania i ten najlepszy jest najdrozszy,
zalezy jaki sie wybierze] bo nie chciaalm miec grubych szkiel, w sumie i tak
niemam +9 bo to by bylo zbyt mocne ale chyba mam 6. Plastiki nie sa grube,
za ramki dalam 600 bo Gucciego akurat mi sie spodobaly, wiec szlifowanie +
plastiki + cos tam jeszcze ze sie nie rysuja i swiatlo cos sei z nim
dzieje;) juz nie pamietam o co chodzi dalam 760. Drogo strasznie:/ ale
jestem zadowlona, tlumacze sobie, ze na okulary sie zalowac nie powinno.

Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2003-10-18 08:29:59

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzieje;) juz nie pamietam o co chodzi dalam 760. Drogo strasznie:/ ale
> jestem zadowlona, tlumacze sobie, ze na okulary sie zalowac nie powinno.

masz duzo racji, ja mimo ze w proownaniu z Toba mam mniejsza Wade bo tylko
okolo -3,5 z cylindrem jakies 2,5....:( co i tak daje grube szklo, kupowalam
a tym roku oprawki w Vision expressie i kiedy Pani mi pokazal jak roznia sie
groboscia przy tak niewielkiej wadzie szkla plastikowe o zwyklych to
wybralam zwykle, wlasnie tez jakies tam powolki, antyrefleksy i do tego
prawki bardzo delikatne i cieniutkie jak tytanowe, troche to kosztowalo, ale
faktem jest to ze na okularach ja nie umiem oszczedzac.
Zreszta takie problemy zrouzmieja tylko okularnicy, moj maz ma -4,5 i nosci
takie fajne oprawki z firmy RED ROSE (Ja nie reklamuje :)))) ktora sa
tytanowe takze, ktore praktycznie sa nie do zniszczeniaa pozatym lekkie, ale
jak piszesz cos co jest porzadne i firmowe musi byc drogie, te "tytany"
kosztuja srednio od 650 zl.......no ale jezeli chodzi sie caly dzien z
okularami na nosie nie mozna osbie pozwolic zeby byly niewygodne :)))

pozdr
okularnica M :))

1. Data: 2003-10-18 09:05:08

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadia <s...@w...pl> napisał/a:
> i ostatnio kupilam ramki Gucciego . Za calosc zaplacilam 1350 zl,
, za ramki dalam 600 bo Gucciego akurat mi sie spodobaly

A wiesz, że w Chinach skąd w większości sprowadzane są owe markowe
oprawki kosztują one około 1$? :)

Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-10-18 09:11:29

Od: "Ania J." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wiesz, że w Chinach skąd w większości sprowadzane są owe markowe
> oprawki kosztują one około 1$? :)

ale bilet na samolot do Chin 600$, więc...

1. Data: 2003-10-18 09:42:19

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wiesz, że w Chinach skąd w większości sprowadzane są owe markowe
> oprawki kosztują one około 1$? :)

bo producenci zachodnich wilkich firm wykorzystuja biede w chinach i kazad
dziciom i kobietam praciwac w cizkich warunkach zeby zarabilai marne gorsze
czy centy a potem taki gucci sprzedaje ten produkt za gruba kase....
ale najwazniejsze jest to ze ktos chce ciaganc program z netu zeby go
sprawdzic, a fakt ze na swiecei wykorzystuje sie ludzi w taki sposob juz
nikogo nie martwi, tylko najlepiej obca osobe wyzwac od zlodzieji, nic o
niej nie wiedzac, zastanwiama sie czy Lia albo Isia bylyby tak odwazne
powiedziec mi to w 4 oczy?

tylko ze tutaj to co pisze jest NTG wiec EOT

zniesmaczona

1. Data: 2003-10-18 09:47:40

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania J. <a...@o...pl> napisał/a:

> ale bilet na samolot do Chin 600$, więc...

Nie, importerzy z Polski np. kupują je tam w takiej cenie. Gdybyś
miała zaprzyjaźnionego importera, to opraweczki np. Diora miałabyś za
1 $ = 4 zł. :)))

1. Data: 2003-10-18 09:54:58

Temat: Re: (OT)
Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki <majka'usunto'@klub.chip.pl> napisał/a:
> [...]
> dziciom i kobietam praciwac w cizkich warunkach zeby zarabilai marne
> gorsze czy centy a potem taki gucci sprzedaje ten produkt za gruba
Masz racje. Cena markowych produktow to w duzej mierze działania
marketingowe. Koszt wyprodukowania oprawek, butów czy ciuchow jest
niewielki. Czesto robią to więźniowie za darmo. Cene podbija
marketing.
> [...]
> zlodzieji, nic o niej nie wiedzac, zastanwiama sie czy Lia albo Isia
> bylyby tak odwazne powiedziec mi to w 4 oczy?

Lia i ISIA bronią praw autorskich i mają rację.
A robią to publicznie, aby szerzej naświetlić problem.
Wiele osób po prostu nie zdaje sobie sprawy czym są prawa autorskie.

Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

Re: Pytanie do noszacych okulary ?
poradźcie w sprawie manicuru [Warszawa] długie
kolczyk
Inny zapach EdP z testera i z flakonika... dziwne ?
Salon Expander Kraków - p. Grzegorz - warto?