Pytanie do osób z Wrocławia

1. Data: 2002-09-18 17:52:49

Temat: Pytanie do osób z Wrocławia
Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam;
Pytanie trochę OT, ale kto pyta nie błądzi. Czy wiecie na jakiej ulicy
znajduje sie nowootwarty sklep z uzywana odziezą lub z odzieżą przywozona z
zachodu o wielkosci jakies 240 m kwadratowych. Taki wielki hangar. Podobny
jest w Opolu. Niestety nie znam nazwy, czytałam tylko artykuł w gazecie, ze
taki sklep we Wrocku jest.

Magdalena+Karolka 4,9+...(06-01-03)
http://strony.wp.pl/wp/mwota/
http://tweety2000.w.interia.pl/

2. Data: 2002-09-18 19:23:54

Temat: Re: Pytanie do osób z Wrocławia
Od: "Anna Pieczarska" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tweety <t...@i...pl> napisał(a):
> Czy wiecie na jakiej ulicyznajduje sie nowootwarty sklep z uzywana odziezą
lub z odzieżą przywozona z zachodu o wielkosci jakies 240 m kwadratowych.

Hej!
Na ul. Ostrowskiego to-to się mieści, po lewej stronie jadąc od
Grabiszyńskiej. Wchodzi sie za brame i są dwa pietra ogroomnych hal. Dla
szczególnie oszczędnych - drugie pietro, tam na wagę 10zł/kg. Nie powiem,
jako "ciężarówka" kupiłam tam parę naprawdę niesamowitych rzeczy, nie stac
mnie specjalnie na ciuchy z wrocławskich "ciążowych " sklepów... A tak na
marginesie, polecam jeszcze ciuchland "francuski" na Szczytnickiej - mnóstwo
ogrodniczków, kupiłam obłedne, prawdziwie ciążowe :-)
Pozdrawiam,
Ania P. +Maleństwo (luty 2003)

3. Data: 2002-11-11 09:14:13

Od: "ac3" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Pieczarska" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> lub z odzieżą przywozona z zachodu o wielkosci jakies 240 m kwadratowych.

> Witajcie
A gdzie jest w Opolu ?

4. Data: 2002-11-11 12:00:16

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ac3" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Anna Pieczarska" <a...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości
> odziezą

> A gdzie jest w Opolu ?
Nie wiem gdzie, przeczytałam w gazecie ze jest w Opolu. Ale chciałam
jeszcze dodać, ze byłam we Wrocku w tym sklepie i wróciłam z nienajlepsza
opinią. Sklep jest duzy, duzo ciuchów, ale powiedziałabym raczej szmat a nie
ciuchów. Poza tym na wejsciu czuć zapach nieswiezosci tych ubrań. Pewnie, ze
jak ktos nie ma kasy wogóle to poratuje sie tam czyms, ale ja nie znlaazłam
niczego ani dla siebie ani dla dziecka.

5. Data: 2002-11-11 16:37:40

Od: "ac3" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Dzieki
>Jeżeli bu ktos miał informacje o jakimś konkretnym ciucholandzie w Opolu i
okolicach, bede wdzięczna za info
Pozdr. Asia

6. Data: 2002-11-11 17:53:40

Od: "Saga" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ac3" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Anna Pieczarska" <a...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości
> odziezą

We Wrocławiu jest na ulicy Ostrowskiego- chyba Nr 32. Sa tam 2 pietra-
jedeno z niesegregowana odzieżą na wage- bardzo tanio, a drugie z juz
posegregowaną i z cenami- tu wychodzi znacznie drogo. Fakt ze kolejki są-
najpiewr po koszyki, potem do przymierzalni a potem do kasy ale w-g mnie
warto. ja ostatnio wydalam 7 zl. a kupilam nowiutki bialy!! sweter i do tego
czarna koszulkę z haftowanymi wzorami. Bylo tez mnostwo ekstra kurtek i w
ogole. Ale trzeba miec duuzo czasu by moc wszystko sobie popatrzec. wszystko
jest na wieszakach a nad rzędami ciuchów jest napisane czy wiszą tu koszule,
czy spodnie.
pozdrawiam
ewa

7. Data: 2002-11-13 07:00:10

Od: "ac3" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czyzby Opole nie miało ciucholandów, a moze nie ma ludzi z Opola
Zalezy mi bo do Opola mam troche blizej , jakieś 100 kilometrów
Dzieki za dotychczasowe odzewy
Asia

8. Data: 2002-11-13 07:01:30

Temat: Re: Pytanie do osób z Opola
Od: "ac3" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze ktos wie ??
Ciekawe ciucholandy w Opolu ??
Gdzie są i czy warto odwiedzać
Pozdrawiam Asia

9. Data: 2002-11-13 12:24:53

Od: "Kamar" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ac3 wrote:
> Moze ktos wie ??
> Ciekawe ciucholandy w Opolu ??
> Gdzie są i czy warto odwiedzać
> Pozdrawiam Asia

W Opolu duży ciucholand jest gdzieś w okolicach ul. Głogowskiej. Podobno
można trafić na nardzo ładne rzeczy.

Pozdrowienia
Kamar

Tajemnica dziecka