Re: Pytanie dotyczące leczenia astmy.

From: "Jarosław Grzyb" <g...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Pytanie dotyczące leczenia astmy.
Date: Mon, 28 Mar 2005 22:55:01 +0200
Sender: g...@p...onet.pl@81.210.124.6

Użytkownik "Joa" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
news:d29k5b$cmb$1@inews.gazeta.pl...

> Witaj :)
>
> Zaręczam, że na rynku nie ma bezpieczniejszego leku na astmę niż Serevent.
> Choruję na astmę od 20 lat. Wcześniej przyjmowałam Berotec, Aminofilinę
> 350
> retard i inne (antyalergiczne), których nazwy nie pamiętam. Po w/w lekach-
> dopiero miałbyś "jazdę"... taką jak miałam ja i wielu innych astmatyków:
> nagminne trzęsienie rąk, drżenie mięśni. Pamiętam, że zawsze wyglądałam,
> jak
> małoletni alkoholik :)))
> [...]

Dzięki. Skoro tak faktycznie odczuwasz, to będę Ci wierzył.

Ale dziwi mie coś - nie mam przepisanego Ventolinu, tylko Atrovent - czy
ktoś wie, czy to są zamienniki ?? Bo jednak jak mam napad duszności, to
nawet wziew nie pomaga (tzn pomaga po pewnym czasie).

I jeszcze, czy duszności da się w pełni wyleczyć, czy zawsze będzie za mną
takie "widmo" (dalej jakoś raz dziennie zdarza mnie się je odczuwać, choć
już nie tak intensywne, to jednak dalej duszności) ?

--
Jarosław Grzyb <grzybu123[at]o2.pl>
Zapraszam na http://octopian.webkonto.us