Pytanie i oczekuje odpowiedzi.......

1. Data: 2007-03-23 18:47:25

Temat: Pytanie i oczekuje odpowiedzi.......
Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszyskich a wlasciwie wszystkie

Wiecie dziewczeta, ze nie pisze tu bez powodu, ale teraz mam jeden.
Otoz kurwa, jedna panna a potem druga i trzecia W PRACY powiedzialy mi, ze
wygladam na zmeczonego.
Kurwa, zmeczonego zyciem, niespaniem czy wysilkiem?
Jedna odpowiedz odpada: wysilkiem, bo nie trenuje niczego, poza namietnym
zjezdzaniem na recznym 3-5x dziennie, kiedy nie mam partnerki. A ze ostatnio
nie mialem - z braku czasu itp, to wiadomo o co chodzi, a potencja to vis
maior - jak dla mnie.....
Wasze propozycje? Nie mowcie mi tylko, ze mam sie wyspac, bo kurwa spac nie
lubie za duzo.
--

Wasz Bluzgacz
GG:5015

2. Data: 2007-03-23 23:57:28

Temat: Re: Pytanie i oczekuje odpowiedzi.......
Od: "truskawa" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Mar, 19:47, "Bluzgacz" <b...@w...pl> wrote:
> [...]
> maior - jak dla mnie.....
> Wasze propozycje? Nie mowcie mi tylko, ze mam sie wyspac, bo kurwa spac nie

Polecam film "Czego pragna kobiety", zrob sobie taki wieczor jak Mel
Gipson to napewno wypiekniejesz:-)
Truskawa

3. Data: 2007-03-24 00:42:53

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"truskawa" <p...@v...pl> wrote in message
s.com...

> Truskawa

I po co nam tego oszołoma wyciągasz go z KF?
A jak już koniecznie musisz, to przynajmniej nie cytuj całego postu!!!!!
Anka

4. Data: 2007-03-24 01:00:22

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"truskawa" <p...@v...pl> wrote in message
s.com...

> Polecam film "Czego pragna kobiety", zrob sobie taki wieczor jak Mel
> Gipson to napewno wypiekniejesz:-)

Kotku, mam gdzies wypieknienie, jestem takim pasztetem, ze nic mi nie
pomoze - pare lasek zapewne tutaj moze potwierdzic.
Potrzebuje cos takiego, zebym nie wygladal na zjebanego itp.
Dziekuje i pozdrawiam

5. Data: 2007-03-24 01:01:25

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"miranka" <a...@m...pl> wrote in message

> I po co nam tego oszołoma wyciągasz go z KF?
> A jak już koniecznie musisz, to przynajmniej nie cytuj całego postu!!!!!

Slyszalem pasztety, ze wszystkie na mnie lecicie.
Dlaczego mi sprawiacie taka krzywde?

6. Data: 2007-03-25 12:06:37

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Kotku, mam gdzies wypieknienie,

a to juz NTG, ta jest od pieknienia.

Nie jaraj tyle. Nie bedziesz smierdzial i nie bedziesz mial szarej skory.

hania

7. Data: 2007-03-25 15:21:58

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hania" <v...@g...pl> wrote in message

> Nie jaraj tyle. Nie bedziesz smierdzial i nie bedziesz mial szarej skory.

Nie jaram od 3 miesiecy.

8. Data: 2007-03-25 21:30:04

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Hania" <v...@g...pl> wrote in message

> Nie jaram od 3 miesiecy.

gratuluje. Jakies warzywka wiec jedz, a nie tylko hamburgery ;-)

Na zmeczona cere przyda sie peeling, znaczy mazidło z drobinkami, np
zmielonych pestek. Owe drobinki podczas masazu mechanicznie scieraja
zrogowacialy naskorek. Popros w sklepie sprzedawczynię o peeling do twarzy
(delikatniejszy niz do reszty ciala) i nie daj sie wrobic w jakieś strasznie
drogie cuda. Potem krem nawilzajacy i twarz gladka jak pupcia niemowlecia.

hania

9. Data: 2007-03-25 22:13:00

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hania" <v...@g...pl> wrote in message

> [...]
> (delikatniejszy niz do reszty ciala) i nie daj sie wrobic w jakieś
> strasznie drogie cuda. Potem krem nawilzajacy i twarz gladka jak pupcia

Pomoz i zrob mi.
Nie mam cierpliwosci.

10. Data: 2007-03-26 10:07:40

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz <b...@w...pl> napisał(a):

> Pomoz i zrob mi.
> Nie mam cierpliwosci.

rotfl, bede w poznaniu next week, ale bojac sie zawisci twoich fanek
wybioręSię raczej do Zary ;-))

hania

Szybko przetuszczają mi się wlosy
Rzęsy
wiem, ze ntg ale
Technika nakładania balsamów brązujących?
Re: cwiczenia w wodzie