Pytanie: jestem czy nie jestem ?

1. Data: 2001-01-23 20:42:23

Temat: Pytanie: jestem czy nie jestem ?
Od: p...@v...iem.pw.edu.pl (Papik) szukaj wiadomości tego autora

Witam..
Jest wtorek...
Ehh.. i co dalej.. jak tutaj przekazac Wam co mnie trapi.. :/
No dobra.. w zeszly poniedzialek zostawila mnie kobieta.. a dokladniej w
czwartek przed tym nieszczesnym poniedzialkiem wiedzialem,ze to zrobi i
przez weekend oddawalem sie piwsku i imprezkom (czyt. 1 imprezka w sobote, 6
piw w sumie..) w niedziele mialem kaca i nie pilem, w poniedzialek
uslyszalem,ze "to koniec"...

czyli ten poniedzialek to tydzien po tym jak jestem sam... I pytanie...
Dlaczego ciagnie mnie tak bardzo do piwa firmy T., skoro dawniej go nie
lubilem, a marka/nazwa T. zaczela mi smakowac kiedy bylem ze swoja kobieta... ?
Dodam,ze 2 piwa to moja granica i w ciagu miesiaca jesli wypilem 5-8 piw to
byl to absolutny rekord, jesli o mnie chodzi....

Przyszla mi do glowy mysl,ze piwo T. przypomina mi czasy, wspaniale
czasy, kiedy bylem z nia i dlatego mnie tak ciagnie, bo cierpie.... tylko
jak dlugo to potrwa ?

Jakies rady ?

Oddanie sie w obiecia innej/innych niewiele pomaga(lo)... to tez sie
zmienilo.. bo wyznaje zasade: albo staly zwiazek albo samotnosc.. znaczy
wyznawalem.. :/ bu..

Ktos zna odpowiedz ?? :(

ide po 2gie... piwo... marki T....

Pawel -PAPIK- Pomorski
E-MAIL : p...@i...net
WWW: * http://www.ee.pw.edu.pl/~pomorskp *
UIN: 48215626, GG: 70701

1. Data: 2001-01-23 22:22:44

Temat: Re: Pytanie: jestem czy nie jestem ?
Od: "grEGOr" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Papik" napisał w wiadomości
> [...]
> Dodam,ze 2 piwa to moja granica i w ciagu miesiaca jesli wypilem 5-8 piw
> byl to absolutny rekord, jesli o mnie chodzi....

Problem nie w tym, ze ciagnie Ciebie do piwa, tylko chyba idzie o to jak
zachowujesz sie
po jego wypiciu. Znam wielu ludzi ktorzy lubia ten trunek i w niczym im to
nie przeszkadza aby
"normalnie funkcjonowac. Wiec moze rzecz jest innej natury ...
-pozdro... -luc

1. Data: 2001-01-23 22:33:58

Od: p...@v...iem.pw.edu.pl (Papik) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Jan 2001 23:22:44 +0100, grEGOr napisał:
[...]
> [...]
>nie przeszkadza aby
>"normalnie funkcjonowac. Wiec moze rzecz jest innej natury ...

Queszczyn: co to znaczy "normalnie"
Poza tym, po wipiciu nie robie dziwnych rzeczy (nie gwalce, nie biegam nago
po ulicy, etc..), oczywiscie jak nie przekrocze magicznej granicy 2-3 piw..
bo wtedy dziwnie zasypiam....
Ewentualnie jak pije w samotnosci/domu to placze.. i tyle...
:/

Chodzi jednak o to,ze nie pilem piwa i mnie tak do niego nie ciagnelo... ...

1. Data: 2001-01-24 01:01:00

Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

uzytkownik pawel napisal:
> [...]

> Przyszla mi do glowy mysl,ze piwo T. przypomina mi czasy, wspaniale
> czasy, kiedy bylem z nia i dlatego mnie tak ciagnie, bo cierpie.... tylko
zalezy od ciebie.

> Jakies rady ?

przestan pic

> Oddanie sie w obiecia innej/innych niewiele pomaga(lo)... to tez sie
> zmienilo..
Jakos szybko sie pocieszyles choc nie pomoglo!

bo wyznaje zasade: albo staly zwiazek albo samotnosc.. znaczy
> wyznawalem.. :/ bu..
Tak przez tydzien,a teraz ????

> Ktos zna odpowiedz ?? :(
>
> ide po 2gie... piwo... marki T....

aha

a tytul jest akurat - jestem czy nie jestem ... alkoholikiem?
PS.ile ty masz lat? - czternascie?
- Jkch1 -
< Too old to rock`n`roll , too young to die >

1. Data: 2001-01-24 01:20:01

Od: p...@v...iem.pw.edu.pl (Papik) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24 Jan 2001 02:01:00 +0100, j...@p...onet.pl napisał:
[...]
>zalezy od ciebie.

Wiele rzeczy zalezy ode mnie.. i co z tego ?

>przestan pic

Poczekam,az skoncza mi sie pomysly na zalewanie bolu...

[...]
>Jakos szybko sie pocieszyles choc nie pomoglo!

Nie pocieszylem... ale staram sie jak moge (piwo ostatecznosc.. bo
przynajmniej mile ja wspominam i szybko "chodze spac")
I wiem,ze to nie jest wyjscie, ale to jest silniejssze ode mnie..

[...]
>Tak przez tydzien,a teraz ????

Teraz ? Sam nie wiem, po kazdym stalym zwiazku bolalo jak cholera.. moze w
NIE stalym nie bedzie bolalo ???
(pytanie retoryczne i wolne rozmyslania..)

>a tytul jest akurat - jestem czy nie jestem ... alkoholikiem?

Albo alkocholikiem,albo schizofrenikiem,albo zalamanym desperata, albo
zakochanym.. nie wiem... komus przyszlo cos nowego do glowy ? :/

>PS.ile ty masz lat? - czternascie?

+10, chociaz niedlugo +11 ...

Pawel -PAPIK- Pomorski
E-MAIL : p...@i...net
WWW: * http://www.ee.pw.edu.pl/~pomorskp *
UIN: 48215626, GG: 70701

*
Jesli spamuje, to tylko w alkoholowym zamroczeniu (2 piwa i sie glowa kiwa).

1. Data: 2001-01-24 08:12:42

Od: "Agnieszka Linkiewicz" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

przeczekaj.

1. Data: 2001-01-24 10:57:43

Od: p...@v...iem.pw.edu.pl (Papik) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Jan 2001 09:12:42 +0100, Agnieszka Linkiewicz napisał:
>przeczekaj.

Pamietam jak bylo w poprzednich ... rozczarowaniach... srednio po kilku
dniach czulem,ze mi sie poprawia,. pogodzilem sie i jest lepiej.. ale teraz
.. z kazdym dniem jest gorzej.. bardziej tesknie i zaczynam chyba
swirowac...:/

1. Data: 2001-01-24 12:11:19

Od: "Agnieszka Linkiewicz" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

no dobra, czasami łatwo nie przechodzi, kolezanka cierpi rok ponad, skoro to
byl zeszly poniedzialek, to sprawa jest jeszcze swieza, nie? cierpliwosci...
well, life goes on, co cie nie zabije, uczyni silniejszym, always look on
the bright...

1. Data: 2001-01-24 12:51:39

Od: p...@v...iem.pw.edu.pl (Papik) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Jan 2001 13:11:19 +0100, Agnieszka Linkiewicz napisał:
> [...]
>well, life goes on, co cie nie zabije, uczyni silniejszym, always look on

Yep... zostane alkocholikiem,jak przezyje, bede silnym alkocholikiem ;)

1. Data: 2001-01-24 14:32:12

Od: "Agnieszka Linkiewicz" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Papik" <p...@v...iem.pw.edu.pl> napisał w wiadomości
cierpliwosci...

> Yep... zostane alkocholikiem,jak przezyje, bede silnym alkocholikiem ;)

I to ankocholikiem z poczuciem chumoru ; )

Co zrobic ze zbyt wczesna dojrzaloscia ?
Nie pytalam, nie rozmawialam...
Napiszę...Napiszmy książkę
materiały do pracy...
Infantylizm uczuć