Pytanie o Lutenyl

1. Data: 2004-03-02 19:43:29

Temat: Pytanie o Lutenyl
Od: "Bea" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z powodu stresu rozregulowala mi sie miesiaczka.Lekarka przepisala mi jakies
tabletki oraz Lutenyl,dzisiaj przypadkowo dowiedzialam sie,ze Lutenyl dziala
tez jak tabletki antykoncepcyjne.Czy to prawda?
Bea

2. Data: 2004-03-02 21:27:54

Temat: Re: Pytanie o Lutenyl
Od: vlad <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bea wrote:
> Z powodu stresu rozregulowala mi sie miesiaczka.Lekarka przepisala mi jakies
> tabletki oraz Lutenyl,dzisiaj przypadkowo dowiedzialam sie,ze Lutenyl dziala
> tez jak tabletki antykoncepcyjne.Czy to prawda?
nie.
vlad

3. Data: 2004-03-03 15:29:41

Od: "Bea" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakies tabletki oraz Lutenyl,dzisiaj przypadkowo dowiedzialam sie,ze Lutenyl
dziala tez jak tabletki antykoncepcyjne.Czy to prawda?

nie.
vlad

To czemu lekarka zalecila zazywanie tabletek podObnie jak do
antykoncepcyjnych,to znaczy 20 dni brania i 8 dni przerwy(przez4 miesiace)
mowiac ,ze krwawienie w przerwie brania nie bedzie miesiaczka bo zahamuje mi
sie owulacja.Do tej pory mialam bardzo regularna miesiaczke i wiedzialam kiedy
mam dni plodne i nieplodne a teraz mam problem.
Bea

dot. ciazy
jaka jest norma dziennego moczu?
Przewlekłe problemy z żołądkiem - co robić??
Grzybica stop - progilaktyka...
Citrosept a kefiry i jogurty