Pytanie o McDonalds

1. Data: 2002-04-28 20:19:39

Temat: Pytanie o McDonalds
Od: "Wojtek S" <s...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj w McDonalds sprzedano mi shake'a ze sfermentowanego mleka. Dlaczego?
Ja rozumiem, ze niedziela wieczor i mleko moglo nie doczekac, ale chyba
McDonalds powinien trzymac jakis poziom.
Wojtek

1. Data: 2002-04-28 20:29:01

Temat: Re: Pytanie o McDonalds
Od: ika zuzeloth <i...@i...CIACH.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 28 Apr 2002 20:19:39 +0000 (UTC), Wojtek S
(s...@N...poczta.gazeta.pl) pitu pitu:
<aahlgr$5$1@news.gazeta.pl>

>Dzisiaj w McDonalds sprzedano mi shake'a ze sfermentowanego mleka. Dlaczego?
>Ja rozumiem, ze niedziela wieczor i mleko moglo nie doczekac, ale chyba
>McDonalds powinien trzymac jakis poziom.

Kurcze, a to Cię psychologicznie zażyli, no!

--
ika - umop apisdn

1. Data: 2002-04-28 20:29:28

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wojtek S" <s...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message
> [...]
> Ja rozumiem, ze niedziela wieczor i mleko moglo nie doczekac, ale chyba
> McDonalds powinien trzymac jakis poziom.

Czujesz sie skrzywdzony, potraktowany niesprawiedliwie,
sprzedająca/sprzedający uśmiechała się kwaśno?

Saulo

1. Data: 2002-04-28 20:40:34

Od: "PaLF" <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojtek S <s...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aahlgr$5$...@n...gazeta.pl...
> Dzisiaj w McDonalds sprzedano mi shake'a ze sfermentowanego mleka.
Dlaczego?

To shake'i w McDonalds zawieraja mleko???

> Ja rozumiem, ze niedziela wieczor i mleko moglo nie doczekac, ale chyba
> McDonalds powinien trzymac jakis poziom.

No i trzyma - niewatpliwie ktos beknie za nieodpowiednia proporcje
regulatora kwasowosci do barwnika identycznego z naturalnym...

> Wojtek

PaLF

1. Data: 2002-04-28 21:15:22

Temat: Odp: Pytanie o McDonalds
Od: "Siara" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzisiaj w McDonalds sprzedano mi shake'a ze sfermentowanego mleka.
Dlaczego?
> Ja rozumiem, ze niedziela wieczor i mleko moglo nie doczekac, ale chyba
> McDonalds powinien trzymac jakis poziom.

to nie bylo kwasne mleko, tylko ten, co Ci naplul do szejka musial
jesc wczesniej ogorki kiszone....

1. Data: 2002-04-28 21:52:43

Od: "take5" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek S" <s...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ja rozumiem, ze niedziela wieczor i mleko moglo nie doczekac, ale chyba
> McDonalds powinien trzymac jakis poziom.

Wojtek!
Ja nie chodzę do makdonalda, wiesz ?

Idź im zwrócić.

- Piotrek

1. Data: 2002-04-29 00:38:12

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Siara" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego?
>
> to nie bylo kwasne mleko, tylko ten, co Ci naplul do szejka musial
> jesc wczesniej ogorki kiszone....

ciekawi mnie czy tylko naplul buhehh

1. Data: 2002-04-29 04:56:10

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wojtek S" <s...@N...poczta.gazeta.pl> :
> McDonalds powinien trzymac jakis poziom.

Chyba najpierw musialby go zdobyc...

Dominika.

1. Data: 2002-04-29 09:24:01

Od: "Wojtek S" <s...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <d...@p...neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
> Dlaczego?
>
> Czujesz sie skrzywdzony, potraktowany niesprawiedliwie,
> sprzedająca/sprzedający uśmiechała się kwaśno?

sprzedawczyni usmiechala sie serdecznie i moze dlatego mnie to tak zabolalo.
Gdyby podala mi to bez usmiechu, patrzac badawczo albo pozwalajac sobie na
ironiczny usmiech stalbym sie czujny. A tak doznalem rozczarowania.
Ale jak juz koledzy wyjasnili, shake nie zawiera mleka tylko roztwor proszku.
Wiec moze woda byla skwasniala?
A moze smak mi sie popsul?
Wojtek

1. Data: 2002-05-01 13:48:15

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek S" <s...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:aaj3fh$k8o$1@news.gazeta.pl...

> A moze smak mi sie popsul?
> Wojtek

Najwidoczniej nie tylko smak Ci się popsuł:))) Pozdrawiam!
Elizabeth

[P1] - nauka
Manipulacja miłością.
Re: Manipulacja miłością.