Pytanie o Sunsilk

1. Data: 2003-09-05 17:44:35

Temat: Pytanie o Sunsilk
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Helo,

chodzi mi konkretnie o dwa szampony Sunsilk (i odzywki przy okazji):
- do włosów kręconych - poprawiający skret
- do włosów puszących się
Czy faktycznie wlosy 'lepiej sie kreca' po tym pierwszym (jesli to w ogole
mozliwe za sprawa szamponu) - tzn oczywiscie wlosy naturalnie lekko krecone?
Czy puszyste wlosy staja sie gladsze za sprawa tego drugiego?
Czy jest w ogole jakakolwiek roznica miedzy tymi szamponami a innymi (oprocz
nazwy oczywiscie)?
Dzięki za odpowiedzi

Pozdrawiam
Ania

--
"...a przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2003-09-05 21:11:30

Temat: Re: Pytanie o Sunsilk
Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy faktycznie wlosy 'lepiej sie kreca' po tym pierwszym (jesli to w ogole
> mozliwe za sprawa szamponu) - tzn oczywiscie wlosy naturalnie lekko
krecone?

Niestety nie zauwazylam tego, raczej mi sie rozkrecaly i robily sie takie
jedwabiscie sypkie.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-09-06 07:38:18

Od: "Viki" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego razu Ania napisał/a:
[...]
> - do włosów puszących się

Mam włosy lekko falowane, nie kręcone, ale puszące się po myciu nieznośnie.
Używałam tego szamponu i w sumie nie zaobserwowałam jakiegoś specjalnego
jego działania, natomiast efekt był u mnie widoczny przy stosowaniu wspólnie
z mleczkiem z tej samej serii.
Mleczko nakłada się na wilgotne włosy i nie spłukuje, działa. Sam szampon
wcale, na dodatek moje włosy były po nim jakieś takie szorstkie...

--
Pozdrawiam, Viki
ICQ: 166365139

1. Data: 2003-09-08 08:28:56

Od: "DIDLO" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Viki" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mleczko nakłada się na wilgotne włosy i nie spłukuje, działa. Sam szampon
> wcale, na dodatek moje włosy były po nim jakieś takie szorstkie...

Może trochę nie na temat bo pytanie dotyczyło innego rodzaju sunsilków ale...
ja używałam sunsilka ale do przetłuszczających się i odzywki w sprayu również
tej firmy.
Tragedia. Włosy mi się tak wysuszyły, że na końcach mam siano !!!!!!!!!!!!!
Tylko że te końce to ok 10 cm licząc od dołu !!!
Moje włosy są w opłakanym stanie. Nie wiem na ile to sunsilki się przyczyniły
a na ile inne "zbiegi okoliczności"
w każdym bądź razie nigdy więcej nie kupie żadnego produktu tej firmy.

DIDLO

Farba do włosów - Garnier... już nie ten sam
Eveline
Polskie kosmetyki z 'zajaczkiem'
Efektima,AA i Dax po 30-tce
Korektor antybakteryjny