Pytanie o bramki na autostradach!

21. Data: 2008-10-08 04:04:43

Temat: Re: Pytanie o bramki na autostradach!
Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:gcgbtg$gmh$1@news.dialog.net.pl...
> Czy ktoś ma jakieś informacje czy niepełnosprawnych obowiązują jakieś ulgi
> dotyczące opłat za przejazd?

na płatnym odcinku A4 są zniżki dla wszystkich. Oferta jest na
http://www.autostrada-a4.pl w regulaminie sprzedaży biletów rabatowych
http://www.autostrada-a4.pl/index.php?gid=57

a tak przy okazji to warto inwestować z umiejętność czytania. Umiejetnosc
szukania w necie już posiadłeś, wnioskuję to z tego ze potrafisz korzystać z
grup dyskusyjnych (obecnie umiejetnosc ta zanika). Jezeli umiesz szukac to
umiesz znalezc info jakie sa w Polsce platne autostrady, nastepnie serwisy
www operatorów autostrad.
Potem jest juz tylko jeden maly krok polegajacy na czytaniu cennikow.

Pozdrawiam

PrzemekK
niepełnosprawny - człowiek po tuningu

22. Data: 2008-10-08 09:23:11

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2008-10-08 00:34, użytkowniczka/użytkownik Piotr napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):
> Inwestycja właściciela knajpy w potencjalnego klienta po studiach?

Który i tam to piwo kupuje za 2 zł :-D

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

23. Data: 2008-10-08 09:31:24

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2008-10-07 23:33, użytkowniczka/użytkownik Tomasz Pyra napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> Nie, nie ma.

> Obecnie wszystkie płatne odcinki autostrad mają bezpłatne drogi
> alternatywne, i to nie takie wcale boczne - normalne krajówki.
> Bardzo wielu, również pełnosprawnych kierowców, tamtędy jeździ żeby
> zaoszczędzić.

Ciekawe co zaoszczędzisz ??
Ja z bratem 2-3 razy w miesiącu kursuję do Krakowa - A4 ( czy to jeszcze autostrada
nie wiem, raz było 9 zwężeń na na 50 km ROTFL).

Jest stara 4 - przez Olkusz, ale czasu na pewno nie zaoszczędzisz, paliwa chyba też
nie - bo tak ssą same tereny zabudowane i o ekonomicznej jeździe przy tysiącach
hamowań - ooo - wyjdzie na to samo albo i drożej :( ale za to na bramkach nie
zapłaci się.

Można i kombinować :-)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

24. Data: 2008-10-08 09:35:23

Od: El Nuevo Vidente <b...@i...mx> szukaj wiadomości tego autora

marcin.d pisze:
> Chcialbys byc niepelnosprawny i utrzymujac sie z jakiejs malej renty czy
> emerytury placic wszedzie jak za zboze?

Tak się składa, że jestem i z crosspostowanych grup siedzę właśnie na
pl.soc.inwalidzi. Łyso Ci?

Co do reszty, to Ci pozostali już odpowiedzieli.

25. Data: 2008-10-08 09:39:28

Od: El Nuevo Vidente <b...@i...mx> szukaj wiadomości tego autora

zeb pisze:
> Nie skończyłeś podstawówki, że nie rozumiesz prostego pytania?
> Zastanawiam się kto tu jest bardziej niepełnosprawny.

To nie było proste pytanie, tylko roszczeniowe żale.

A co Twej odpowiedzi, to nie wiem, co tam za szkoły skończyłeś, ale -
jak widać - nawet i po nich można być burakiem.

Poszukuje beneficjentów programu PFRON Homer 2003
Z prasy
Targi w Łodzi
Czy warto kupić Jumbo Jet-a?
Czy warto kupic BMW serii 1 ?