Pytanie o dekoracje do....

1. Data: 2007-11-12 13:42:10

Temat: Pytanie o dekoracje do....
Od: "TreStan" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanie.Na pewna "impreskie" zamowilem pieczone prosie.Jest ono
wstepnie przygotowane i upieczone,ale bez dekoracji itp.Przed "impreska"
wstawiam do piekarmika na 2-3 godziny podgrzewam i ukladam na polmisku.W
jaki sposob mozna to to jeszcze udekorowac warzywami i owocami aby mialo
"przyjemny" widok dla oczu i poprawilo smak?

Stanislaw z Gdanska

2. Data: 2007-11-12 13:46:55

Temat: Re: Pytanie o dekoracje do....
Od: "wolim" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak prosie, to jabłka.

BTW. Jak zmieścisz prosiaka do piekarnika?

3. Data: 2007-11-12 13:51:45

Od: "TreStan" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak prosie, to jabłka.
>
> BTW. Jak zmieścisz prosiaka do piekarnika?
>
> Zmieszcze.!

Piekarnik ma 40x40 cm a przygotowany prosiaczek (wstepnie juz upieczony )
mniej a po przekatnej to nawet pond 55 cm.moze wejsc.A o jablkach pieczonych
do dekoracji tez pomyslalem. A pomidorki? ogorek swiezy ?
Nie wspomne o salacie zielonej na ktorej by ten prosiaczek lezal? A
winogronka moga byc?

Stanislaw

4. Data: 2007-11-12 16:14:35

Od: "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

TreStan <t...@w...pl> wrote:

> [...]
> swiezy ?
> Nie wspomne o salacie zielonej na ktorej by ten prosiaczek lezal? A

http://ale.gratka.pl/ogloszenie/515917_wesele_bale_i
mprezy_okolicznosciowe.html

jak widać wszystko może być :)

M.K.

5. Data: 2007-11-12 16:21:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BBjk" <b...@q...pl> wrote in message

mprezy_okolicznosciowe.html
> albo:
> http://www.zajazdgosciniecslaski.pl/prosiak.jpg
>
> tak czy siak horror!
> --
> BBjk

Ale jaki smaczny!!!

6. Data: 2007-11-12 16:21:38

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2007-11-12 16:22:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BBjk" <b...@q...pl> wrote in message

mprezy_okolicznosciowe.html
> [...]

Włochata jeszcze ujdzie, ale ogolona - horror.

8. Data: 2007-11-12 16:29:28

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

TreStan pisze:
> aby mialo
> "przyjemny" widok dla oczu i poprawilo smak?

Hmm, co komu poprawia :|
ale proszę:
http://ixx.gu.ma/
--
BBjk

9. Data: 2007-11-12 16:38:34

Od: "TreStan" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak czy siak horror!
> --
> BBjk
A nakuwanie pieknych motyli na tablicy!?,Wypychanie innych zwierzat "nie
jadalnych" dla czlowieka tylko po to zeby pochwalic sie swoja "kolekcja"? To
nie horror!?
Wszelkie zwierzeta "domowe" oprocz psow ,kotow itp sa od wiekow chodowane po
to zeby je "skonsumowac" .Pewne "odmiennosci" ludzkie .....maja swoje prawa.
Nie moga narzucic innym swoje poglady co do tego co maja jesc.Jak chca to
niech jedza "korzonki" jezeli im to wystarcza tylko,ze czlowiek od pra
wiekow jest miesozercem i tak powinno byc!

Stanislaw

10. Data: 2007-11-12 16:45:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"TreStan" <t...@w...pl> wrote in message
> [...]
> niech jedza "korzonki" jezeli im to wystarcza tylko,ze czlowiek od pra
> wiekow jest miesozercem i tak powinno byc!

Bzdety. to człowiek wymyśla prawa. Najgorzej jest gey jest to żyd - ten nie
ma umiaru.

Rodzynki
krowa
Rodzynki