Pytanie o dżdżownice kalifornijskie

1. Data: 2021-04-11 22:43:03

Temat: Pytanie o dżdżownice kalifornijskie
Od: Krasnal <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

halo, halo
Czy dżdżownice kalifornijskie sa potrzebne w kompostowniku?
Krasnal
______________

Tajna Organizacja Walczących Krasnali

Avast.

2. Data: 2021-04-12 22:31:31

Temat: Re: Pytanie o dżdżownice kalifornijskie
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.04.2021 o 22:43, Krasnal pisze:
> halo, halo
> Czy dżdżownice kalifornijskie  sa potrzebne w kompostowniku?

W moim kompostowniku jest dżdżownic bez liku, intensywnie przetwarzają
to co tam wrzucam.
Podejrzewam, że są tutejsze, czyli śląskie.

Krycha.

3. Data: 2021-04-13 12:13:40

Od: collie <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W poniedziałek, 12.04.2021 o 22:31, Krycha napisała:

> W moim kompostowniku jest dżdżownic bez liku, intensywnie przetwarzają
> to co tam wrzucam.
> Podejrzewam, że są tutejsze, czyli śląskie.

Ukryta opcja niemiecka.

4. Data: 2021-08-29 17:31:48

Od: PatronX <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2021-04-11 o 22:43, Krasnal pisze:
> halo, halo
> Czy dżdżownice kalifornijskie  sa potrzebne w kompostowniku?

Kompost i bez nich powstanie, ale dżdżownice kalifornijskie przyśpieszą
ten proces kilkukrotnie. Taki kompost zrobiony przez dżdżownice nazywa
się biohumus i jest lepszy od zwykłego. Mam w kompostownikach dżdżownice
kalifornijskie od ponad 20 lat, wtedy prawie nikt o nich nie słyszał.
Dostałem je od nauczycielki ze szkoły rolniczej. Polecam każdemu
ogrodnikowi.

--
PatronX
https://bloger-ogrodowy.blogspot.com/

5. Data: 2021-08-31 15:08:01

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.08.2021 o 17:31, PatronX pisze:

> [...]
> kalifornijskie od ponad 20 lat, wtedy prawie nikt o nich nie słyszał.
> Dostałem je od nauczycielki ze szkoły rolniczej. Polecam każdemu

A te nasz rodzime dżdżownice, które same "przychodzą" skądś, aby
przetwarzać zbierany na kupce materiał, to są jakieś gorsze od tych
kalifornijskich?

Krycha.

--
,,Między duchem a materią pośredniczy matematyka." -- Hugo Steinhaus

6. Data: 2021-08-31 15:08:01

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2021-10-01 13:56:27

Od: PatronX <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A te nasz rodzime dżdżownice, które same "przychodzą" skądś, aby
> przetwarzać zbierany na kupce materiał, to są jakieś gorsze od tych
> kalifornijskich?
>
> Krycha.

Wszystkie dżdżownice działają podobnie. Po prostu kalifornijskie
szybciej się mnożą, i dzięki temu szybciej przetwarzają materiał kompostowy.

--
PatronX
https://bloger-ogrodowy.blogspot.com/

guzy na korze jabłoni