szczepionka

1. Data: 2021-04-15 12:54:52

Temat: szczepionka
Od: Dirko <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2021-04-15 12:58:03

Temat: Re: szczepionka
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2021-04-15 13:07:34

Od: Dirko <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2021-04-15 13:10:11

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam!

Dziękuję!

--
Jarek

5. Data: 2021-04-15 13:47:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.04.2021 o 13:07, Dirko pisze:

> A ja wirusa

Ja też.

Trzecia ręka się przyda do wiosennych prac w ogródku.

--
Ewa

6. Data: 2021-04-15 13:48:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.04.2021 o 13:47, FEniks pisze:

> Ja też.
>
> Trzecia ręka się przyda do wiosennych prac w ogródku.

O ile te się w końcu zaczną, bo na razie zima.

--
Ewa

7. Data: 2021-04-15 16:18:36

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> O ile te się w końcu zaczną, bo na razie zima.

Powyłaziły u mnie rozmaite krokusy. Jedne już przekwitły, inne dopiero
biorą się do roboty. Sadziłem je w czasie różnym, ostatnie w styczniu.
Zima nie jest żadnym usprawiedliwieniem, jeśli chodzi o prace w ogródku.
Przynajmniej te jesienne.

Jarek

--
Ogrodnik nie da się nabrać na pierwszego chrabąszcza czy motyla,
który zazwyczaj w gazecie zagaja wiosnę; przede wszystkim na żadnych

8. Data: 2021-04-15 21:13:32

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.04.2021 o 12:54, Dirko pisze:

> Pozdrawiam!
>     Co na froncie szczepionkowym?

Dokonałam kilka szczepień. Aronię na Jarząbie pospolitym,
śliwę japońską na innej śliwie,
inną śliwę na zwykłej Węgierce (dopada ją szarka),
jabłoń na innej jabłoni.
Oraz eksperyment, szczepienie za pomocą wiertarki.
I wszystko to, najprawdopodobnie, trafi szlak, tak jak w zeszłym roku,
gdy przyszły późne przymrozki.
Nie ma się z czego cieszyć. :-(

Krycha.

9. Data: 2021-04-15 21:30:21

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Krycha napisała:

> [...]
> I wszystko to, najprawdopodobnie, trafi szlak, tak jak
> w zeszłym roku, gdy przyszły późne przymrozki.

Może trzeba po dwóch tygodniach powtórzyć szczepienie?

--
Jarek

10. Data: 2021-04-15 22:38:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.04.2021 o 21:13, Krycha pisze:

> Dokonałam kilka szczepień. Aronię na Jarząbie pospolitym,
> śliwę japońską na innej śliwie,
> inną śliwę na zwykłej Węgierce (dopada ją szarka),

Węgierkę to chyba Sputnikiem?

--

Ewa

Pytanie o dżdżownice kalifornijskie