Grupy

Bizonyság

1. Data: 2021-05-13 13:38:15

Temat: Bizonyság
Od: dekobasa nosmas <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

előre nem látható üzenetet, de azt kell tanúskodni, ha én mosoly hála ennek nevű
úriember az én projekt ,,vásárlás House és két is kapott az úriembertől származó
hitelek nehézség nélkül. Azt tanácsolom, hogy ne becsapjon senkit.
Ha ténylegesen pénzt szeretne kérni a projekthez és bármely máshoz. Ezt az üzenetet
közzéteszem, mert ez az úriember jó volt ezzel a kölcsönvel. Egy baráton keresztül
találkoztam ezzel a becsületes és nagylelkű úriemberrel, aki megengedte, hogy
megkapjam ezt a kölcsönt. Tehát azt tanácsolom, hogy lépjen kapcsolatba vele, és
kielégíti Önt az összes szolgáltatásért, amit felteszel. Itt van e-mail címe és
száma.
E-mail: l...@g...com
Telefon: +33752400997

2. Data: 2021-05-13 16:43:56

Temat: Re: Bizonyság
Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13.05.2021 13:38, dekobasa nosmas wrote:
> [...]
kielégíti Önt az összes szolgáltatásért, amit felteszel. Itt van e-mail címe és

Ha kölcsönt akarnék, közvetlenül Orbánhoz fordulnék.

Wyszukiwanie zaawansowane »

Starsze wątki

szczepionka
Pytanie o dżdżownice kalifornijskie