Pytanie o "moralność" wypowiedzi

31. Data: 2009-09-08 07:53:19

Temat: Re: Pytanie o "moralność" wypowiedzi
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "STranger" napisał:

> Przepraszam, to Wy to robicie dla papierka, a nie dla siebie i swoich
> relacji z Bogiem?!

Nie, ja tego nie robię wcale. Ale spróbuj wysłać nieochrzczone dziecko do
komunii :>

> Jezus Chrystus i pierwsi chrześcijanie by się gromko uśmiali :>

Nie powinni. Mają najlepszych marketingowców na świecie. Od 2000 lat.
Inaczej dawno zginęliby w pomroce dziejów.

--
Pozdrawiam - Aicha

32. Data: 2009-09-08 08:03:15

Od: STranger <p...@n...ue> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Nie, ja tego nie robię wcale.

Ja tez tego nie robię.

> Ale spróbuj wysłać nieochrzczone dziecko do
> komunii :>

Zgadza się. KK ma takie zasady, że świadectwo opłaty za oficjalny
chrzest musi być uiszczone, inaczej chrzest sie nie liczy. Parodia.

> Nie powinni. Mają najlepszych marketingowców na świecie. Od 2000 lat.
> Inaczej dawno zginęliby w pomroce dziejów.

Zgadza się. To jedyna religijna sekta, która opanowała pół Świata i
nadal ma się świetnie.

STranger

33. Data: 2009-09-08 08:11:28

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Mój znajomy z dawnych lat szkolnych przeżył ostatnio lekki wstrząs
> ponieważ usłyszał od księdza podczas spowiedzi, że "życzę Twojemu dziecku
> takiego zdrowia jak masz wiarę".
>
> Jak to usłyszałem to podobnie jak on powiesiłem kilka psów na tym czarnym
> psubracie. Jednak mimo wszystko chciałbym Was zapytać o to czy w ogóle
> kapłan powinien, może, czy w ogóle dopuszczalne jest powiedzenie czegoś
> takiego w stosunku do drugie człowieka?

Niskie standardy uprawiania wiary w boga pokazują, iż daleko nam jeszcze do
europy ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

34. Data: 2009-09-08 08:18:09

Od: "Krezus" <K...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

STranger pisze:

> Ja tez tego nie robię.

A ja nie robię tamtego.
Krezus

35. Data: 2009-09-08 08:29:37

Od: STranger <p...@n...ue> szukaj wiadomości tego autora

Krezus pisze:

> A ja nie robię tamtego.

I rób tak dalej.
;)

STranger

36. Data: 2009-09-08 08:35:59

Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

STranger pisze:

> I rób tak dalej.
> ;)

Robienie niczego sprawia mi przyjemność. ;)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

37. Data: 2009-09-08 08:41:24

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hah, dobre!
(czyt. wystarczająco pokrętne, żeby nieźle rozbawić)

MK

38. Data: 2009-09-08 08:43:19

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ksiądz zachował się fatalnie.
Bywa. Ksiądz też człowiek.

Natomiast rezygnacja z KK pod tym powodem - czysta wymówka :-)))

Pozdrawiam MK (ps. jestem protestanką, jakbyś miał jakieś wątpliwości)

39. Data: 2009-09-08 09:38:17

Od: "teston !" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Wrz, 09:53, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Nie powinni. Mają najlepszych marketingowców na świecie. Od 2000 lat.
> Inaczej dawno zginęliby w pomroce dziejów.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Marketing powiadasz ?
A może Kościół nie "zginął w pomroce dziejów", bo Chrystus był
naprawdę Synem Boga ?

GA

40. Data: 2009-09-08 09:40:19

Od: "teston !" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Wrz, 10:03, STranger <p...@n...ue> wrote:

> Zgadza się. To jedyna religijna sekta, która opanowała pół Świata i
> nadal ma się świetnie.

No nie wiem:
obrazisz pedała (pardon "geja") - masz sprawę o homofobię,
obrazisz wyznawcę Islamu, masz "świętą wojnę",
obrazisz katolika - jesteś cool.

GA

Jedenastoletni Hitler
SYLI...