Pytanie o "moralność" wypowiedzi

411. Data: 2009-09-14 12:29:53

Temat: Re: Pytanie o "moralność" wypowiedzi
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Robakks <r...@o...pl> tak oto plecie:

> :-)
> Ano właśnie... by chłonąć nie wystarczy inteligencja.
> Konieczny jest intelekt.
> Pralka automatyczna jest inteligentna, ale czy coś chłonie
> po wyłączeniu myślenia? ;)

Powinna wchłaniać wodę z ubrań i wydalać ją na zewnątrz.

Qra

412. Data: 2009-09-14 12:30:41

Od: "bartus" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak ktokolwiek jest w stanie Cię zmusić do dawania pieniędzy na Kościół???
> W jaki sposób? Przecież nie musisz ani "na niego" dawać, ani "w nim" być.

Czasem trzeba pochować babcię, która ma już wykupioną miejscówkę w
przydomowej parafii.

> No, chyba, że CHCESZ być. Aaaa, no to trzeba dawać. Bycie kosztuje. Ksiadz
> też czlowiek i dlaczego ma obsługiwac sluby, pogrzeby itp za friko, skoro
> jeść musi jak każdy.

Tia. Wiesz jaki jest cennik za w/w usługi? Tzw "Co łaska". A tak naprawdę to
samowolka jak nigdzie indziej. Jeden 500 drugi 300 inny 200.
Fakt: ślub czy chrzest można sobie zrobić gdzie inndziej ale jak odchodzi
ktoś bliski to człowiek nie ma ochoty na walkę I te hieny to wiedzą.

> A i pod dachem się pomodlić, i w cieple, milej.
> Nie chcesz dawać - to się zapisz do innego kościoła - tam wszystko jest za
> darmo...?
> A poza Kościołem, jak wiemy, też :->

Nie mam zamiaru utrzymywać brzuchatych zboczeńców ich wypasionych furek,
libacji, dziwek itd. Chyba, że byłbym w czarnych szeregach i wtedy miałbym
WSZYSTKO za darmo ;). Ale to nie dla mnie. A poza kościołem niestety nawet
"zrobienie ręką" kosztuje :). Więc nie masz racji.

> Do Kościoła? - przecież sam się pchasz...

(...)

Pozdrawiam.

413. Data: 2009-09-14 12:31:57

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Redart <r...@t...op.pl> tak oto plecie:

> Są jeszcze leniwenty (leniwy, ale nie inteligent) - to my na tej grupie.
> Dużo inteligencji, ale zero wiedzy - bo inteligencja fajniejsza :)

A zamiast emocjonalnej (której w ogóle nie widać) została tylko
rozemocjonowana.

Qra

414. Data: 2009-09-14 12:36:13

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Jest wręcz przeciwnie. Im kto bardziej inteligenty i im bardziej jest to
> u niego powiązane z oddaleniem od własnych emocji (uwaga! On je przecież
> posiada- nie ma tylko do nich dostępu, ale "gotują" mu się pod skórą)-
> tym łatwiej nim manipulować- w szczególności przez człowieka znającego
> się na ludzkich emocjach, rozumiejącego ludzkie potrzeby. I potem
> śmieją się z takiego inteligenta, że taki mały cwaniaczek go
> wystrychnął na dudka, albo kobieta, z którą wiązał nadzieje na całe
> życie ogołociła go z finansów i odeszła.

Oczywiście operujesz wiarygodnymi przykładami powyższego, c'nie?

Qra

415. Data: 2009-09-14 12:58:04

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"bartus" <m...@w...wp.pl>
> "Robakks" <r...@o...eu>

> Tylko, że tych udających jest więcej niż wierzących ;)
> Pozdrawiam.

Tekst na wiarę z religii o nazwie Teoria Mnogości:
"dodanie jednego elementu do zbioru liczb naturalnych - nie zwiększa
ilości elementów w tym zbiorze"
Skąd wiesz, że wierzących w ten fałsz jest mniej niż udających, że wierzą?
Ty wierzysz bartus w powyższe, czy udajesz? :-)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

416. Data: 2009-09-14 13:16:02

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartus" <m...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nie mam zamiaru utrzymywać brzuchatych zboczeńców ich wypasionych furek,
> libacji, dziwek itd.
> [...]
Az dziw bierze, ze jeszcze nie psioczysz na politykow, ekonomistow,
artystow, lekarzy...
Mlodys jeszcze... Z czasem odkryjesz (miejmy nadzieje),
co w zyciu wazne i skupisz sie na tym (czego z calego serca zycze) :)

Pozdrawiam,
F.

417. Data: 2009-09-14 13:25:03

Od: "Robakks" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl>
> W Usenecie Robakks <r...@o...pl> tak oto plecie:

> Powinna wchłaniać wodę z ubrań i wydalać ją na zewnątrz.
>
> Qra

Hanna Banaszak śpiewała kiedyś:
"jestem rozpalonym lodem... płonę, płonę płonę
zimnym ogniem czarnych Słońc"
Żeby nazwać to co czuje poeta musiał wysilić umysł, ale
gdyby nie nazwał to uczucie "rozpalenia" i tak by było
- bez nazwy, a więc bez włączonego myślenia. :-)
PS. Nigdy nie zdarzyło Ci się "płonąć" ? :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

418. Data: 2009-09-14 13:32:52

Od: "bartus" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@i...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> Skąd wiesz, że wierzących w ten fałsz jest mniej niż udających, że wierzą?
> Ty wierzysz bartus w powyższe, czy udajesz? :-)

Żyję bracie na tym świecie i widzę jak jest. Nie mam zamiaru nigdy nic
udawać.

Pozdrawiam.

419. Data: 2009-09-14 13:49:13

Od: "bartus" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "bartus" <m...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
>>

> Az dziw bierze, ze jeszcze nie psioczysz na politykow, ekonomistow,
> artystow, lekarzy...

Oj psioczę, psioczę ale najbardziej kocham psioczyć na kler ;), potem na
lekarzy (szczególnie po jakiejś wizycie w przychodniach), po lekarzach na
całą służbę zdrowia. Polityków, ekonomistów to po każdych "wiadomościach" a
artyści są mi obojętni ;))

> Mlodys jeszcze... Z czasem odkryjesz (miejmy nadzieje),
> co w zyciu wazne i skupisz sie na tym (czego z calego serca zycze) :)

Skupiam się bracie od ~7 do ~22 dzień w dzień żeby jakoś się toczyć do
przodu. ;).

Pozdrawiam.

420. Data: 2009-09-14 13:54:09

Od: "Robakks" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"bartus" <m...@w...wp.pl>
> "Robakks" <R...@i...eu>

> Żyję bracie na tym świecie i widzę jak jest. Nie mam zamiaru nigdy nic
> udawać.
>
> Pozdrawiam.

A więc nie udajesz, że wierzysz iż dodając jeden do zbioru N, to
ilość elementów w zbiorze nie zwiększa się... nie udajesz trylko
naprawdę wierzysz, że 1 + N = N
Tak?
Ale przecież to fałsz. Gdy do zbioru zawierającego same czerwone kulki
dodasz jedną zieloną, to ilość kulek wzrośnie, bo zielona doszła.
Naprawdę wierzysz w fałsz??? :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości