Pytanie o "moralność" wypowiedzi

421. Data: 2009-09-14 13:58:05

Temat: Re: Pytanie o "moralność" wypowiedzi
Od: "bartus" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
news:h8lhtp$9c0$1@news.wp.pl...

> "bartus" <m...@w...wp.pl>

> A więc nie udajesz, że wierzysz iż dodając jeden do zbioru N, to
> ilość elementów w zbiorze nie zwiększa się... nie udajesz trylko
> naprawdę wierzysz, że 1 + N = N
> Tak?
> Ale przecież to fałsz. Gdy do zbioru zawierającego same czerwone kulki
> dodasz jedną zieloną, to ilość kulek wzrośnie, bo zielona doszła.
> Naprawdę wierzysz w fałsz??? :)
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości

hehe
zabawny jesteś miłośniku... matematyki ;)

Pozdrawiam.

422. Data: 2009-09-14 14:09:37

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A zamiast emocjonalnej (której w ogóle nie widać) została tylko
> rozemocjonowana.
;) to prawie, jak rozregulowana ...

423. Data: 2009-09-14 14:16:36

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"bartus" <m...@w...wp.pl>
> "Robakks" <r...@w...pl>

> hehe
> zabawny jesteś miłośniku... matematyki ;)
>
> Pozdrawiam.

2009-07-13 12:59
Sondaż:
większość Polaków określa siebie jako głęboko wierzących lub wierzących
w nieskończoną moc boga Alefa Zerowego -- moc, która nie wzrasta po
dodaniu zielonej kulki
http://www.money.pl/archiwum/wiadomosci_agencyjne/pa
p/artykul/sondaz;wiekszosc;polakow;okresla;siebie
pozdrawiam i życzę zdrowia, ;)
mrEDI

424. Data: 2009-09-14 19:59:58

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Oczywiście operujesz wiarygodnymi przykładami powyższego, c'nie?
>
> Qra

Na co- na wykształconych ludzi "zrobionych w mola" przez ludzi bez
wykształcenia? Przecież kroniki kryminalne pękają w szwach od takich
historii

serdecznie pozdrawiam

Chiron

425. Data: 2009-09-14 20:01:31

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Znamy ciekawą anegdotkę na ten temat. Ona uświadamia, dlaczego współczesna
> cywilizacja odrzuciła takie rytuały.
>
> Qra

Chyba nie znam- opowiesz?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

426. Data: 2009-09-14 20:15:40

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Właśnie cudownie zawęziłeś pojęcie inteligencji emocjonalnej. Rozwijasz
> się Waść!
>
> Qra

Za wiki:
"inteligencja emocjonalna obejmuje zdolność rozumienia siebie i własnych
emocji, kierowania i kontrolowania ich, zdolność samomotywacji, empatię oraz
umiejętności o charakterze społecznym "

Gdzie zawęziłem?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

427. Data: 2009-09-14 20:19:06

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> emocji, kierowania i kontrolowania ich, zdolność samomotywacji, empatię
> oraz umiejętności o charakterze społecznym "

Jeśli wyłączysz myślenie, to i chyba rozumienie zniknie.

--

Paulinka

428. Data: 2009-09-14 20:25:33

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:h8m93a$kal$2@nemesis.news.neostrada.pl...
Chiron pisze:

> [...]
> oraz umiejętności o charakterze społecznym "
>
> Gdzie zawęziłem?

Jeśli wyłączysz myślenie, to i chyba rozumienie zniknie.

Chcesz uczucia zrozumieć myśleniem? Tak robi wielu ludzi, także tu na
grupie- brnąc w ślepą uliczkę...

serdecznie pozdrawiam

Chiron

429. Data: 2009-09-14 20:31:31

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]

> Jeśli wyłączysz myślenie, to i chyba rozumienie zniknie.

> Chcesz uczucia zrozumieć myśleniem? Tak robi wielu ludzi, także tu na

Samomotywacja, empatia bez rozumienia znaczenia tych słów nawet nie
wiesz o ich istnieniu.

Piszesz pod delimiterem.

430. Data: 2009-09-14 20:54:56

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:h8m9qj$kal$5@nemesis.news.neostrada.pl...
Chiron pisze:

> [...]

> grupie- brnąc w ślepą uliczkę...

Samomotywacja, empatia bez rozumienia znaczenia tych słów nawet nie

To tylko słowa. One są zupełnie zbędne do zrozumienia uczuć. Ba!
Przeszkadzają nawet. Jeśli np kobieta nigdy nie powie, że kocha mężczyznę-
to w niczym to nie przeszkadza, że może mu to okazywać (jeśli kocha,
oczywiście). Jeśli będzie mówić, że kocha, formować definicje miłości, etc-
to ani o krok nie przybliży to jej do kochania.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Jedenastoletni Hitler
SYLI...