Pytanie o powieki.

11. Data: 2003-04-19 21:40:20

Temat: Re: Pytanie o powieki.
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Buuu, a mi powiedzieli, ze tylko prywatnie. Sa to ponoc zmiany
> kosmetyczne. "panstwowo" ponoc mozna dopiero, gdy zrobia sie wielkie
> zolte krosty.
> Sprobuje jeszcze raz... Tylko jaka jest "procedura"? Najpierw do
> zwyklego okulisty w przychodni po skierowanie, a potem do kliniki, czy
> jak?
> Z gory dzieki za pomoc :-)
> Pozdr,
> Szwedka

Ok, to po kolei:-)
najpierw do okulisty w przychodni, on powinien dac skierowanie do osrodka
wykonujacego zabiegi.
Te zmiany sa wprawdzie kosmetyczne, ale......do dnia dzisiejszego nie
okreslono, ze sa one ponadstandardowe, tak wiem osrodki maja obowiazek
zabieg wykonac.
Oczywiscie dochodzi tu kwestia kolejki do zabiegu.....jesli sa wazniejsze
zabiegi, to te tego typu sa odsuwane w czasie....tak wiec jakis tam osrodek
moze Cie przesuwac az do nieskonczonosci....wtedy mysle, ze powinnas
rozwazyc zabieg prywatny....ot cala prawda:-)

pozdrawiam

casus