Pytanie o syplementy

1. Data: 2005-01-10 13:57:22

Temat: Pytanie o syplementy
Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Mam takie pytanie odnośnie FAT TRANSPORTER i THERMO FAT BURNER , czy to
prawda że są to dosyć skuteczne suplementy?
Chodzi mi o to czy jak bym stosowała dietę i te środki to czy by mi się
udało szybciej schudnąć .
Odchudzam się i od pewnego momentu stoję w miejscu moja waga zamarła (
zostało mi jeszcze 6 kg do stracenia ). Ćwiczyć nie mam kiedy bo pracuje po
12 godz. i padnięta wracam do domu .
Tak sobie pomyślałam że może coś takiego by mi pomogło .
Za odpowiedzi bardzo dziękuję
Pozdrawiam
Dorota

2. Data: 2005-01-10 14:14:34

Temat: Re: Pytanie o syplementy
Od: "Monika" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie!
> Mam takie pytanie odnośnie FAT TRANSPORTER i THERMO FAT BURNER , czy to
> prawda że są to dosyć skuteczne suplementy?

Witaj!
Owszem sa skuteczne ale tylko z odpowiednia dieta i cwiczeniami
aerobowymi...bez tego szkoda zdrowia nie sa to najzdrowsze
suplementy..skutki uboczne: drzenie rak, bezsennosc, drazliwosc, szybsze
bicie serca..naprawde nie ma co brac takich rzeczy jesli nie cwiczysz
przynajmniej 3 razy w tyg .Jesli juz chcesz cos brac kup sobie L karityne.
Pomysl lepiej nad zmiana diete..moze za malo jesz? moze za malo posilkow?
organizm jest bardzo sprytny jesli tylko wyczuje ze za malo jesz zaraz sobie
gromadzi zapasy i stoisz w miejscu..moim zdaniem trzeba jesc czesciej a
mniejsze posilki..dostarczac organizmowi wszystki potrzebnych wartosci
odzywczych, bialko wegle i tluszcze . A cwiczonka by sie przydaly..nawet
spacery..

Pozdrawiam Monika

3. Data: 2005-01-12 11:27:25

Od: "Mancer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota <d...@p...fm> napisał(a):

> Mam takie pytanie odnośnie FAT TRANSPORTER i THERMO FAT BURNER , czy to
> prawda że są to dosyć skuteczne suplementy?

Na pewno skuteczniejsze niż l-karnityna ;-) ale patrząc po składzie
powiedział bym, że to jest 3 liga. Naprawdę słaby środek. Plus jest
taki, że praktycznie efektów ubocznych nie będzie.

Są znacznie skuteczniejsze środki. ECA, thyroid boostery i transdermalne
smarowidła.

> [...]
> po 12 godz. i padnięta wracam do domu .

> Tak sobie pomyślałam że może coś takiego by mi pomogło .

Ćwiczenia aerobowe to jednak podstawa przy odchudzaniu. Przydało
by się zapisać na aerobik, lub wykupić karnecik na basen ;-)

Ale zastosowanie spalacza na pewno było by pozytywnym bodźcem.
Polecał bym jednak kupić coś troszkę mocniejszego - oczywiście
jeśli nie masz przeciwwskazań zdrowotnych.

--
Wojciech "Mancer" Przybysz

Sprzedam Octavie 1.8 Turbo VTG 300KM+
Info: http://www.jelenia.com.pl/~mancer/index.html

4. Data: 2005-01-12 11:31:44

Od: "Mancer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika <r...@w...pl> napisał(a):

> [..] Jesli juz chcesz cos brac kup sobie L karityne.[..]

Jedyna l-karnityna która działa, to "L-Carnitine 1000" firmy
Ultimate Nutrion. Polecam przeczytać artykuł, który wyjaśnia
tajniki jej skuteczności:
http://www.powerlifting.pl/doping/odzywki2002.html

"Czyste" L-karnityny to niestety tylko placebo ;-)

> [...]
> czesciej a mniejsze posilki..dostarczac organizmowi wszystki potrzebnych
> wartosci odzywczych, bialko wegle i tluszcze . A cwiczonka by sie

Tu oczywiście masz racje. Zgadzam się w 100%.

5. Data: 2005-01-24 20:36:35

Od: Jerzy <J...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota napisał:

> [...]
> 12 godz. i padnięta wracam do domu .
> Tak sobie pomyślałam że może coś takiego by mi pomogło .

Witam. Zajmuje sie medycyna naturalna od 29 lat. Wykonuje masaze m.in.
odchudzajace zajmuje sie kregarstwem / dyskopatia, rwa kulszowa / ,
bioenergoterapia /depresje, nerwice, wspomaganie organizmu / . Mam w
gabinecie glinke kamionkowa zielona, ktora ulatwia zbicie nadwagi.
Argiloterapia. GG 5121422 .

karnityna
Potrzebujesz schudnąć a może przytyć lub zregenerować swój organizm. Bardzo dobra dieta do kontroli wagi pomaga utrzymać odpowiednią wagę.
Czym sie zywia
Stres ...
Kiełki - jak i gdzie ?